Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 20 April 2009

PROJEK MENYUSAHKAN WARGA FELDA



TIMBALAN MENTERI TINJAU MASALAH – berita hairan


Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Ahmad Maslan mengambil pendekatan bermalam di rumah peneroka Felda di seluruh negara setiap minggu dalam usaha mendekati serta mendapatkan gambaran sebenar masalah dihadapi golongan itu.

Buat permulaan, beliau yang bertanggungjawab ke atas Felda, memilih bermalam di rumah Mohd Zahari Marzuki, 58, peneroka di Felda Bukit Batu.


KAH KAH KAH…. kah kah kah… KAH KAH KAH

kah kah kah…. MUNKEE NI NAK TIDOR TIAP HUJUNG MINGGU….kah kah kah

kah kah kah… INGATKAN BERITA INI…. KITA LIHAT BERAPA KALI MUNKEE INI AKAN TIDOR DI FELDA….kah kah kah

woit…. WARGA FELDA SILA AMBIL PERHATIAN….MUNKEE NI KELENTONG … ATAU MUNKEE NI LEBONG…. kah kah kah



9 ulasan:

mak janda muda berkata...

Ada chance boleh dafat tidoq kat mana2 rumah janda2 muda ka ...atau kot2 ada yg punya anak2 dara tua kot terbuka peluang untuk pasang lebih cawangan lagi gok?
Taktik lah tu ... mana tau? kot kot .... ada habuan datang bergolek...yg dok tunggu peluang datang memeluk ... yg dok rancang secara sulit datang mendakap...yg dok punya agenda tersembunyi datang menyerah ....dan lagi dan lagi ....mana tau? kot ... kot ...

Keylee Daud berkata...

ubat nyamuk kasi yg bakar jgn kasi yg letrik kekeke

Tanpa Nama berkata...

setakat dok tidur 1 malam aku dah banyak kali dah tidur rumah sedar mara aku kat Felda.

ala tak heranlah...apa pasal pulak tidur 1 malam terus tahu masalah.

masalah pada tuan rumah ada la. nak tidur tak payah buat pengumuman seantero dunia.

tu nama nya cari publisiti.

Mail Kerbau

GABAN_KUSUT berkata...

En. Mohd Zahari Marzuki ni kaki jilat ka?..
Beliau ada anak dara ka?..
Jaga-jaga nanti ada kes raba-raba bontot..

pauk atas pagar yg memerhati dlm diam 2 puak yg berpolitik tak abis-abis berkata...

kah kah kah memang mentaliti pembangkang la ko ni isam mudin walaupun puak-puak berpakat ko dah ada 4 kerajaan negeri kah kah kah

kah kah kah semua yang orang lain buat semuanya nampak tak betul kat mata ko kan? kah kah kah

kah kah kah ko ingat puak berpakat ko tu syumul sangat? maksum sangat? sampai takde buat kesalahan? kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Baguslah dia nak bermalam di Felda.
Aku cadangkan dia bawak sekali geng tabligh dan tidur di mesjid kg felda jer.
Buat apa susahkan orang kampung pulak?? Anak bini peneroka nak kena masak makan.
Kalau dgn Geng Tabligh dia dah boleh bukak kitab fadaeil Amal sekali. dan boleh makan satu talam lepas tu kira Qiyamyllail di mesjid lah.
Masa tu tgklah berapas kerat datang solat subuh di mesjid.
Yg itu lagi berjaya mengenali apa masalah sebenar di Kg kg Felda ni.
Kalau dia boleh buat berterusan 2 minggu sekali pun untuk 1 tahun aku gerenti lepas ni parti PAS akan bungkus.
Kalau citer pasal nak carik janda muda ke janda tua ker.. Yg tu dia x payah turun FELDA, memang dah ramai kat KL yg berhijrah dari FELDA pun.

Did berkata...

kahkahkah...
dtg bermalam je ke?
kihkihkih...aku harap para peneroka felda buka satu rumah tumpangan utk beliau. sila cas rm1K satu malam ala-ala VVIP suite. kahkahkah!

mamai berkata...

setakat tidor buat apa suruh tolong punggut buah lerai kelapa sawit tak pun ikut pie menoreh getah baru la real

Tanpa Nama berkata...

abis ank2 gadis sunti felda kena entot2..bapak dh tdo yb merangkak..kah kah kah,suruk kan anak gadis kelian wahai warga2 felda kah kah kah