Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 20 April 2009

SATU MALAYSIA TUNGGU KABINET MAHAJIB


MADEY WANT TO LEAD BN AGAINST ANWAR IN PENANTI
- malaysianinsider

Mahathir Mohamad is prepared to lead Barisan Nasional’s (BN) machinery for the Penanti by-election as his supporters continue to pile pressure on Umno president Najib Razak to abandon his idea of skipping the expected vote in Penang.

The former prime minister believes he can defeat PKR in the stronghold of his arch-enemy Anwar Ibrahim. Penanti lies within Anwar’s Permatang Pauh parliamentary constituency.


KAH KAH KAH…. KAH KAH KAH…. KAH KAH KAH…


woit… PASTI SAMY VELLU DATANG…. RAFIDAH AZIZ DATANG… ZAM DATANG….. kah kah kah…

kah kah kah…. PERSATUAN ORANG ORANG PENCEN…. kah kah kah….

kah kah kah…. PASAL APA PEMUDA GEROMBOLAN SENYAP AJE…kah kah kah…

kah kah kah... CALON TERBAIK IALAH MAHAFIRAUN SENDIRI... kah kah kah

kah kah kah…. SATU MALAYSIA AKAN KETAWA…. kah kah kah




25 ulasan:

fredo berkata...

ohHh no~`!!!

mahadey?? fuckin' little cunt!!!

kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

SATU Lelucon boleh kalahkan calon AI! Sokong Madey turun kempen bersama geng-gengnya. Lihat bagaimana Najib sudah mati kutu dengan Madey mula mengawalnya. Najib kenapa you tak berani sembur Madey, suruh dia 'shut-up' dan biar aku sebagai Pengerusi BN yang memutuskannya.Sungguhmalang nasibmu Najib, akan sama dengan Tun Paklah nanti.

VideoEdit berkata...

Semalam BN kata tak nak letak calon... tah hape2 la..

jabsp berkata...

Madey lead PRK Penanti-
Satu cerita gempak keling yang tak akan terjadi.
Bukan setakat Madey tau ini wayang orera bisu,tapi Najib sendiri dah tau,kalau libatkan Madey di Penang,gerombolan sah akan kena sembelih.
Orang Penang majoriti bukannya Melayu mudah lupa macam Madey .Depa tak lupa yang tendang Pak Lah bukan orang PR tapi geng gerombolan yang bertuankan Madey.
Yang bergaduh bukan PR tapi gerombolan Melayu dalam UBN.

Tanpa Nama berkata...

POOP (Tahi) - Persatuan Orang Orang Pencen

Muhd Aizat berkata...

oi mahathir..gi balik umah..sembahyang..mengaji..bertaubat!!! lagi bagus..

Tanpa Nama berkata...

POOP - Persatuan Orang Orang Pundek, Pukimak, Pembunuh, Penyangak, Perompak harta rakyat,

zman berkata...

Mahajib tak ape, takut jadi JIBRAUN!

Sivakumar berkata...

Madey tak puas hati sebab dia tak laku masa berkempen kat 2 Bukit dulu

Dia nak 'rematch'

Tak malu punya anjing tua

Tanpa Nama berkata...

bro..betul ke cerita ni?


Cerita Dari Janda Perdana Menteri.

SEJAK beberapa malam dulu dan kemuncaknya hari ini semua media massa cetak dan eletronik memaparkan kisah hidup dan perjuangan Najib Razak. Perjalanan politik Najib dari awal hingga akhir - sehingga angkat sumpah menjadi PM ke-6 dilakar dan ditulis demikian rupa. Semuanya menggambarkan kehebatan dan keagungan Najib sebagai 'dewa bangsawan politik.'

Bukan saja karektor Najib sebagai seorang pelajar yang baik, cerdik dan pintar sejak sedari kecil dilukiskan; kegemaran, pakaian, cara pidato dan telatah Najib di meja makan juga turut sama dilukiskan. Pendeknya semua tidak terlepas dari cakupan media massa, masing-masing berlumba untuk menukilkan (glorify) sesuatu yang indah dan menyeronokkan.

Penulis yang mencari makan di hujung pena pula akan mencatat sesuatu yang merujakan rakyat tentang Najib. Mengelak rakyat agar menyokong Najib sepenuhnya sebagai perdana menteri. Manakala ahli politik yang mencari kerusi akan melihat Najib umpama sebutir intan yang bersinar dari semua dimensi dipandangnya.

Semua orang yang hampir dengan Najib diinterviu dan ditanya mengenai masa silam Najib. Mengenai sikap Najib dan falsafah politiknya. Mereka yang berkongsi kereta dengan Najib semasa di London juga turut sama diinterviu dan cerita itu dipaparkan dengan penuh nostalgik bagi menggambarkan kerendahan dan ketawadukan diri Najib.

Ibu Najib, Tun Puan Rahah Mohd Noah juga sudah semestinya ditanya mengenai anaknya yang bertuah itu. Maka berceritalah Rahah mengenai masa kecil perdana menteri itu. Bahawa Najib bukan dilahirkan untuk menjadi perdana menteri, namun Rahah terpaksa akur dengan kehendak dan ketentuan Allah s.a.w. Dan jawatan yang dijabat oleh anak sulung itu sangat disyukurinya.

Begitu juga dengan isteri kedua Najib, Rosmah Mansor pun dipotretkan begitu anggun sekali. Sebagai seorang isteri yang bekerja kuat dan pemberi semangat kepada Najib. Seorang isteri yang berpeluh berpela bersama Najib dalam mengapai kerusi penuh berkuasa itu. Bahkan ada yang gatal mulut berkata jika bukan kerana kesungguhan Rosmah, Najib tidak mungkin menjadi perdana menteri!

Ertinya orang yang bekerja kuat untuk meletakkan Najib di kerusi nombor wahid negara ialah Rosmah Mansor? Maka wajarlah kalau Najib menyanyangi Rosmah lebih dari segala-galanya.

Dan saya sebagai penulis yang mengikut perjalanan politik Najib sejak tahun 80-an merasa semacam tidak lengkap apabila media dan orang bercakap mengenai Najib. Persis ada kekosongan telah berlaku dalam autobiografi kehidupan Najib itu, apabila perkara ini dialpakan.

Apakah hakikat ini tidak diketahui oleh pengamal media atau pencatat sejarah politik berusia bawah 30-an ataupun ianya sengaja dilupakan? Kalau wartawan atau penulis muda lupa, apakah wartawan dan penulis veteran juga lupa mengenai hal ini?

Apa yang saya maksudkan itu ialah seorang insan bernama Puteri Zainah binti Iskandar, perempuan pertama yang bersama Najib membina kehidupan. Siapakah Puteri Zainah ini? Dia adalah wanita pertama yang berada di sisi Najib. Wanita pertama yang berada di kiri Najib atas pelamin yang kilau gemilau. Wanita pertama yang menjadi teman tidur Najib yang sah. Wanita pertama yang meyendukkan nasi ke pinggan Najib. Wanita pertama yang mengambil baju dan seluar Najib untuk ke pejabat.

Ke manakah wanita ini sekarang? Apakah ia boleh dilupakan bahawa beliau pernah wujud bersama perdana menteri baru itu? Apakah ianya boleh dilupakan begitu saja? Bolehkan setiap detik sejarah berlalu dihapuskan oleh perasaan kebencian?

Tidak.... wanita ini tidak boleh disunyikan seolah ia tidak pernah hidup bersama Najib. Betapa sejuta kali tidak suka sejarah ini tetap terpahat dalam benak rakyat. Betapa pun ada kuasa yang cuba menafikannya, namun sejarah dan biologi tidak boleh menafikan bahawa darah wanita ini ada dalam tubuh tiga orang anak perdana menteri itu; Mohd Nizar, 32, Puteri Norlisa, 28 dan Mohd Nasifuddin? Bolehkah dunia mengenepikan begitu saja?

Puteri Zainah masih hidup dan masih sihat. Cebisan kenangan indah dan buruk beliau dengan Najib masih terpampar di kepalanya. Dia juga berhak sebenarnya bercakap mengenai Najib. Dia masih waras untuk bercerita segala-gala dari malam pertama sehinggalah kemalam terakhir kehidupan rumah tangganya dengan Najib.

Sebelum si janda Rosmah Mansor menjelma dalam lataran hidup Najib, Puteri Zainah atau lebih dikenali dengan Ku Yie inilah yang mengikut Najib ke majlis-majlis kerajaan. Yang menemani Najib menziarahi rakyat di Pekan dan seluruh Pahang semasa Najib menjadi Menteri Besar Pahang dulu. Ku Yielah yang menjadi pujaan dan kesayangan Tun Puan Rahah. Ku Yielah yang lebih dikenali dan dimesrai rakyat Pahang berbanding dengan Rosmah.

Kenapa media melupai Ku Yie ini? Rasanya elok kalau media ikut sama bertandang ke rumah ke Yei Jalan Maktab, off Jalan Gurney, Kuala Lumpur untuk bertanya dan bercerita masa-masa indah bersama bekas suaminya itu yang kini menjadi perdana menteri.

Tinjaulah juga pendapat dan pandangannya. Selaminya juga perasaan hati kecilnya bagaimana setelah lelaki yang pernah hidup bersamanya dulu kini sudah bergelar sebagai perdana menteri. Coretlah juga perasaan gembira Ku Yie atas apa yang berlaku itu. Tidak salah rasanya, bahkan tinjauan itu melengkap dan menyempurnakan lagi autobiografi Najib.

Ku Yie tentu menyimpan sejuta cerita mengenai Najib termasuk cerita-cerita misteri yang terlarang untuk dibukukan. Elok juga kalau dicungkilkan bagaimana rumah tangga mereka yang dibina selama lebih 10 itu tiba-tiba runtuh dan hancur. Sedikit sebanyak dari kisah rumah tangga itu dapat sama-sama kita melihat kelemahan Najib dan juga kemampuannya dalam membina negara dan nusa.

Saya menunggu dengan penuh minat cerita atau komen daripada Ku Yie. Saya mahu tenguk apa yang media tulis dan korek darinya. Sekiranya dalam tempoh beberapa hari ini tidak ada komen dari Ku Yie insyaAllah saya akan cuba membuka semula album kehidupan Ku Yie bersama perdana menteri yang sudah terbungkus dalam sejarah itu yang ada dalam pengetahuan saya.

Dan sejarah itu penting untuk dibaca oleh 27 juta rakyat Malaysia mengenali siapakah sebenarnya perdana menteri mereka dan siapakah juga wanita nombor wahid Malaysia.


Mungkin ada juga yang tak tahu, bekas suami Datin Rosmah Mansor ialah Farid Ismeth Emir iaitu pembaca berita Dunia Jam 10 RTM1. Antara anak perempuan Datin Rosmah Mansor dan Farid Ismeth ialah Azrene Soraya iaitu isteri kepada penyanyi yang juga pakar motivasi terkenal Dr Fazley.

nan

Jebat Musibat berkata...

biaq pi la dia nak lead pun.
nanti taulah kita mengajaqnya camna.

apa nama....
biaq dia tau rakyat pun tak suka.

TIUP TAYAR berkata...

YESSSSSSSSSSSSSS!!!

Dalam peperangan ini Panglima Tua Mahadey akan mengetuai gerombolan.

Najib menikus.......
MT UMNO menikus.....

Nampak sangatlah selama ini Mahadey yang main wayang. Pak Lah ditendang.

Hahahahahaha.......
Kali ni group PR akan bergabung dengan group Pak Lah ( senyap-senyap mavcam kay Hulu Langat)

Mahadey akan disembelih semalukemaluannya.

Samey sila turun gelanggang.
Feedah sila turun gelanggang.

Kesemua akan bergelimpangan.
Najib pun nak Mahadey didiamkan.
This is the only way the only time.

MELAYU PR akan mengingatkan MELAYU mudah lupa agar tidak lupa jasa-jasa Mahathir memperkosa agama.

Did berkata...

hehehe...
lucu sungguh!

Tanpa Nama berkata...

hey, Mahathir lah Perdana Menteri Malaysia 2009 ..... yang Najib itu hanyalah "Pak turut"

"kalau long live mahathir !! habislah malaysia"

Mari semua rakyat Malaysia... kali ini kita hancurkan UMNO/BN/Madey dan kuncu2nya di PENANTI !!

Hidup Rakyat !!!

Dakis

Tanpa Nama berkata...

Mahdey ni tak tau ke yang rakyat kebanyakan tak suka dia.Aku pun heran jugak.Dari pemerhatian aku orang amno saja yang suka dia tapi aku rasa depa pun dah mula lupa kat dia dah.

Eloknya BN calun saja dia untuk lawan di Penanti nanti.Biag dia puas hati dan kalau esok2 ni dia m... pun boleh pejam mata rapat.

Ikutlah cakap orang tua katakan.....

faridshah berkata...

Persatuan Orang-Orang Pencen??
Mubarak...???

PakLah tak datang ka..?
Kan orang PulauPinang..!
Tetiba nanti PakLah pulak umum keluar parti Gerombolan.
pepasal ja naji* kena lepas jawatan pulak.

kah..kah..kah
kah..kah..kah

LawanTetapLawan

Tanpa Nama berkata...

Di mana terletaknya kekuatan najib, di kerisnya kah atau di tenaganya kah?

Kekuatan najib terletak di huruf 'b'. cuba buang b, diganti 's', kakaka

Tanpa Nama berkata...

MAlaysia BOLEH!!!!!!
Najib akan letak Mahathir sebagai calon.
Sebab semua orang lain dah tak cerdik macam Maddey.
Bila lagi nak tunjuk dia lagi pandai dari Pak Lah???
Kalau dia tak bertanding macam mana dia nak tunjuk dia lagi pandai dari Pak Lah?
Pak Lah dah tidur, dia saja yg tak pernah tidur.
Kita pun nak dia buat ulang kenyataan tentang Anwar di homoseks dan giler seks. Sebab dulu dia tak berani bercakap dalam mahkamah, ini lah masanya dia akan tunjukkan segala bukti bersama-sama KPN yang dulu ketua pendakwa raya.
Bila lagi KPN nak tunjuk dia betul betul handal?
Malaysia BOLEH!!!!

Tanpa Nama berkata...

MAlaysia BOLEH!!!!!!
Najib akan letak Mahathir sebagai calon.
Sebab semua orang lain dah tak cerdik macam Maddey.
Bila lagi nak tunjuk dia lagi pandai dari Pak Lah???
Kalau dia tak bertanding macam mana dia nak tunjuk dia lagi pandai dari Pak Lah?
Pak Lah dah tidur, dia saja yg tak pernah tidur.
Kita pun nak dia buat ulang kenyataan tentang Anwar di homoseks dan giler seks. Sebab dulu dia tak berani bercakap dalam mahkamah, ini lah masanya dia akan tunjukkan segala bukti bersama-sama KPN yang dulu ketua pendakwa raya.
Bila lagi KPN nak tunjuk dia betul betul handal?
Malaysia BOLEH!!!!

Tanpa Nama berkata...

MAlaysia BOLEH!!!!!!
Najib akan letak Mahathir sebagai calon.
Sebab semua orang lain dah tak cerdik macam Maddey.
Bila lagi nak tunjuk dia lagi pandai dari Pak Lah???
Kalau dia tak bertanding macam mana dia nak tunjuk dia lagi pandai dari Pak Lah?
Pak Lah dah tidur, dia saja yg tak pernah tidur.
Kita pun nak dia buat ulang kenyataan tentang Anwar di homoseks dan giler seks. Sebab dulu dia tak berani bercakap dalam mahkamah, ini lah masanya dia akan tunjukkan segala bukti bersama-sama KPN yang dulu ketua pendakwa raya.
Bila lagi KPN nak tunjuk dia betul betul handal?
Malaysia BOLEH!!!!

Tanpa Nama berkata...

for your info

http://smokingmirrors.blogspot.com/2009/04/rise-of-fourth-reich-and-weapons-of-war.html

Non Langgak berkata...

PMMP- Persatuan Menteri Menteri Pencen

Tanpa Nama berkata...

Aku cadangkan Anwar lawan Mahathir di Penanti. Baru buku bertemu ruas.

Tanpa Nama berkata...

Satu Malaysia menanti Dr M, Dr Mahathir di Penanti. Elok dia jadi calon BN. Kemungkinan besar boleh kalahkan Dr M juga, Dr Mansor dari PKR. Kalau umur tak panjang, boleh adakan PRK lagi sekali. Yang untung, penduduk Penanti jugak. Kalau ikut lumrah alam, turn Tok Jalil Majid untuk tanding ada nanti, insyaAllah.

Tanpa Nama berkata...

Suruh KJ calun kn nama madey bertanding kt penanti..tgk KJ ketua pemuda umm no tu ada power ke tidak,dulu pru 08 bole lk susun calon2 satu malaysia..kah kah kah