Selasa, 14 April 2009

CERITA PAK BERUANG



KHAIRY ULANGI SIKAP TERBUKA TIDAK DISENARAI DALAM KABINET
- mStar


Ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaluddin berkata, beliau tidak terkilan kerana tidak dilantik menyertai Kabinet yang diumumkan oleh Perdana Menteri, Najib Razak minggu lalu.

Sebaliknya, beliau yang juga Ahli Parlimen Rembau berkata, pelantikan Naib Ketuanya, Razali Ibrahim dan Mukhriz Mahathir adalah satu pengiktirafan kepada parti itu.

Khamis lalu, Najib telah mengumumkan pelantikan Razali sebagai Timbalan Menteri Belia dan Sukan manakala Muhkriz yang tewas dalam perebutan jawatan Ketua Pemuda dalam pemilihan parti bulan lalu pula dilantik sebagai Timbalan Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri.



kah kah kah…. BERAPA KALI NAK BAGI TAHU DAAAAA…. kah kah kah..

kah kah kah…. NI MACAM BERUANG TAK DAPAT MAKAN DURIAN LALU BERUANG INI KATA …. TAK DAPAT DURIAN TAK APA…. AKU ADA MAK BERUANG…. kah kah kah….

kah kah kah… BETUL KE CERITA AESOP NI…ATAU ADA CERITA LAIN… kah kah kah..



2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hairan KJ nak menyorot rasa terkilannya tidak dibawa bersama ke Kabinet Najis.KJ kau sepatutnya mesti protes dan mengamuk keran telah diaibkan begitu rupa.Baik kau cakap tak dapat jadi ahli kabinet itu adalah kuasa Tuhan.Banyakkan sembahyang, dan doa dan dengan izin Allah Najis mungkin ambil you kelak.Tak nampakke yang tak mau awak adalah Madey dan Madey entah macam mana dapat mengawal Najis sehingga berkepala teleng.

Tanpa Nama berkata...

Jangan dikata anggor tu masam setelah dapat....