Jumaat, 3 April 2009

KENYATAAN YANG DI TUNGGU


MUSA HASSAN NAFI POLIS BANTU BN DI BUKIT GANTANG
- mStar

Ketua Polis Negara Tan Sri Musa Hassan menegaskan bahawa kehadiran pasukan polis Unit Simpanan Persekutuan (FRU) di Changkat Ibol petang semalam adalah untuk mengawal keadaan keselamatan di situ, bukannya mengawal petugas Barisan Nasional (BN) sebagaimana didakwa PAS.

"Kami hanya memantau. Kalau kita tengok keadaan sesuatu tempat itu akan menimbulkan keadaan yang tegang, kita akan hadir di situ...kami tak iringi manamana parti politik," katanya kepada pemberita di sini hari ini.


POLIS TIDAK MEMIHAK MANA-MANA PARTI – MUSA
-melayau

Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan menegaskan, kehadiran polis di tiga kawasan pilihan raya kecil adalah semata-mata bagi menjaga keamanan dan ketenteraman awam bukannya menyokong mana-mana parti politik.

Beliau berkata, adalah pemandangan biasa dalam proses pilihan raya jika polis menempatkan anggotanya berkawal di lokasi tertentu bagi menjaga keselamatan.

Bagaimanapun, katanya, mungkin ada pihak tersalah anggap apabila melihat kehadiran polis bersama petugas parti semasa memasang poster atau bendera lalu menuduh polis menyokong mereka.



4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

OKlah apa... jaga dia orang masa pasang bendera, jaga kita masa berceramah...

Tanpa Nama berkata...

Dia bohong! dia tipu! Musa tipu!! Musa penipu!!! Ulauuuu....

Tanpa Nama berkata...

Oh, PUHLEEEEEEEEEEEZZZZ.
Macamlah kita bodo bin bahalol.
-Nour-

Tanpa Nama berkata...

pak pulisi tu takut yang tampal poster tu tertampal atas muka nizar. yg penampal tu rabun sket.