Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 3 April 2009

BERITA TER%BAIK HARI INI



JEANNE TERIMA ANUGERAH BERGELAR TUN
- bernama


Isteri bekas Perdana Menteri, Jeanne Abdullah hari ini menerima anugerah Seri Setia Mahkota (SMM) yang membawa gelaran Tun daripada Yang di-Pertuan Agong Tuanku Mizan Zainal Abidin di Istana Negara, Kuala Lumpur.


kah kah kah ….KAH KAH KAH… kah kah kah…

kah kah kah…. KAH KAH KAH…. kah kah kah…



18 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam bro, aku penyokong kuat pas. tapi tadi aku check senarai IR dalam BEM. tak adalah nama IR nizar. tlg bagi cari kenapa tk ada nama Pemimpin tersayang aku ni. tlg lah.

Tanpa Nama berkata...

isham...janganlah ketawa sorang aje...gua pun nak join ketawa jugak....tun...tan..tin...

kekekekekekekekekekekekeke...

Tanpa Nama berkata...

KUIKUIKUIKUI....

KUIKUIKUIKUI...

ANUGERAH TUN?

KUIKUIKUIKUI....

KUIKUIKUIKUI...

UHUK! UHUK! UHUK!

sEmut berkata...

tun jeanne..

tun jeanne..

tujeng..

toceng.. kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

APA jasa JEANNE sehingg boleh dapat 'Tun' tu. Tapi tak hairan iya kerana beribu lain yang dapat 'Dato' ke Datuk ke atau Datu Seri ke boleh dipersoalkan sama juga : Apa jasa sebenarnya? tak hairan lagi pangkat Profesor pun banyak? Apa sumbangan akademik profesor kang kung itu? Kena tanya panglima : Ketuanan Melayu

Ayiem berkata...

Jeane dapat tun,nanti kalu nak panggey kena panggey Tunjean (tunjing) nasib baik tak tonggeng kekekekkekkekkekekkeke........

Tanpa Nama berkata...

Wah menariknya. I wonder what selfless deeds she has done for the benefit of Malaysians? Hmmm... :-)
-Nour-

Tanpa Nama berkata...

kangkang kat mat ngantok boleh dapat tun? tun apa?.....kalau di Ganu kita boleh tekangkang pasal gelombang biru......hau hau hau hau...jasa nasi kangkang

Tanpa Nama berkata...

Hebat Malaysia bagi pingat macam bagi duit raya saja.Berjasa sungguh Jeanne ni pada Pak Lah sehingga negara mengurniakan pingat yang tertinggi.

Tanpa Nama berkata...

Wah menariknya. I wonder what selfless deeds she has done for the benefit of Malaysians? Hmmm... :-)
-Nour-

Answer : "Married AAB"

kekekekekekekeke....!!!!

Dakis

usain bolt berkata...

bro..jangan la ketawakan si penerima anugerah tu..beliau tak salah..beliau hanya menerima sahaja..

yang patut kita ketawakan ialah si pemberi tu..

amanlegend berkata...

Ini bukan nak heran..tapi Ajaib..bekas orang gaji mat ngantuk pun boleh dapat Tun..
Apa punya Turr...

jeranggut berkata...

salam hormat..salam tabik..salam sapu kipas susah mati..salam sodok duit masuk poket..peluh tak keluar kaki tak bergoyang nak kater nafas tak juga nafas bau busuk ader..duit tetap masuk poket..

dunia dah nak menonggeng atas sebab perilaku " sang kumbang dan skuntum bunga najis ayam " dua kali lima atau " satu tolak dua jatuh sepuluh "

yang nampak bak cahaya matahari mereka buat-buat buta..
tapi yang gelap bagai dalam terowong sanggup bakar sampah asalkan ader cahaya tak kira diri boleh jadi mati dari asap yang berkepul-kepul..

sendiri faham sudah..maksud dari sebalik janggut-janggut aku nie..

Broken Vision berkata...

Dia terpaksa bagi Tun bagi sedap sikit, sebab kalau tak, Laki dapat Tun, bini kena gelar Toh. Jadi Toh Jeanne...TohJen &%Toh Jen.. So TungJeng (Pelat Terengganu)sedap la sikit dengar (Walaupun tak sedap pun).. kahkahkahkahkah..

BrightEyes berkata...

Madey patut berang :p

~22 tahun perintah negara = TUN

~5 tahun perintah negara = TUN jugak!

Tanpa Nama berkata...

Masa aku dengar tadik ....hampir masuk kerandut ku ke paru2 ku ...aku cakap apa %%*&^!#$$ sumbangan dia .... ape ke mangkuk nie .... bagi aku ini adalah berita paling BODOH dalam Malaysia dalam bukan March nie ...ptuihhh!

Tanpa Nama berkata...

Apa ada pada gelaran pingat yang direkakhas oleh penjajah tu hanya semata2 untuk menyeronokan sultan memberi gelaran. Apa tidaknya..
Tan ... gelaran org Cina
Sri ... gelaran org India
Datuk,Dato & Tun ... org Melayu.
So... bermegah lah dgn gelaran2tersebut sedangakan sebenarnya penjajah tu menukarkan nama2 pembesar kepada nama Cina, India dan Melayu kah kah kah...betul tak bro...

Master Yoda berkata...

Kah kah kah

TUN JEANNE?

Kah kah kah

Bagi aku satu je sumbangan dia kat negara ni...

BUkan nak dengki, tapi...

Kah kah kah