Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 3 April 2009

SPRM LEMBAB SIASAT ISU DAKWAAN RASUAH – AZALINA – berita hairan


Azalina Othman Said semalam menyelar Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) yang didakwanya melengahkan siasatan berhubung dakwaan rasuah terhadapnya.

Menteri Pelancongan itu berkata, SPRM kini dilihat berdiam diri tanpa memberi sebarang alasan terutama selepas selesai saja Perhimpunan Agung Umno baru-baru ini yang menyaksikan beliau tewas dalam merebut jawatan ahli Majlis Tertinggi (MT) Umno.

“Jadi saya tengah nak tanya SPRM ni... saya tengah nak naik angin ni... apa yang dia (SPRM) nak buat ni, nak tunggu apa. Kalau nak siasat, siasat lah. Kalau tak ada kes, buang sajalah. Saya tak pasti kenapa ini berlaku.

“Saya rasa mereka (SPRM) jatuh cinta dengan saya,” katanya.


kah kah kah… KAH KAH KAH…. kah kah kah…

kah kah kah… HEBAT ...HEBAT....SPRM JATUH CINTA DENGAN PURTAN… kah kah kah..

woit… NANTI KALAU SPRM MEMINANG MACAM MANA?.... kah kah kah



11 ulasan:

Gula2 berkata...

Baru ko tau...pembakang dah buat beratus laporan kat sprm tapi langsung tak de response.

Tanpa Nama berkata...

Baguslah.. ada jugak org sayang kat dia...

Ayiem berkata...

kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kelakau giler....kah kah kah kah kah,kalu sprm masuk minang dia meati kena terima....kah kah kah kah kah mesti majlis tuh majlis paling bersejarah dalam dunia......kah kah kah kah kah

akira8047 berkata...

aku rasa minah nie jeles sbb kes PR, SPRM siasat cepat.

klik sini
KENAPA RAKYAT HARUS TOLAK NAJIB

usain bolt berkata...

WOI!!

SELAIN SPRM, AKU JUGA CINTAKAN DIA..

Tanpa Nama berkata...

SPeRMa memang begitu.

ejal berkata...

klu nk minang dia ni nk kna pakai wali ker???kekekekeke

Tanpa Nama berkata...

Salam bro isham,

Ada dua kemungkinan minah sekoq ni: satu BANGANG, dua GILA TALAK!

sekian.

-pisang susu-

Tanpa Nama berkata...

Kalau masuk minang , Said nak hantar barang dulang perhiasan macam mana purtan nie ...

ZACKARAS berkata...

Sabarlah wahai puteri Azlina... SPRM dah dapat arahan semua tindakan dan
keputusan siasatan lembaga disiplin harus dikeluarkan selepas pilihanraya
kecil (7/4/09).Kalau dibuat sekarang
nanti akan menggugat umno...perkara
yg buruk2 tu biarlah dibuat selepas
pilihanraya beb.Lagipun suasana ketika ini tidak molek bg umno...kan
ameno sedang bergembira menyambut
PM baru mana molek berita2 sedih nii...lagi satu senang sikit Najib
nak pilih ahli kabinetnya yg baru...yg azlina tak sabar bukan ape takut tak dpt jadi menteri???

kage bunshin no jutsu berkata...

ade gak yg nak pinang encik azalina ni...