Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 3 April 2009

ISU ALTANTUYA : POLIS NAFI LARANG – UMNO KATA KERAS KEPALA – mkini


Umno menyifatkan gabungan pembangkang "keras kepala" apabila tidak mengendahkan larangan polis agar tidak membangkitkan isu pembunuhan Altantuya Shaariibuu dan keputusan Sultan Perak semasa berkempen dalam pilihanraya kecil sekarang.

"Mereka (pembangkang) akan menggunakan apa sahaja perkara, asalkan mereka dapat sokongan," Ketua Penerangan Umno Tan Sri Muhammad Muhamad Taib dipetik berkata hari ini.

Dalam perkembangan berkaitan, ketua polis negara menafikan larangan tersebut dan seterusnya menyalahkan pegawai polis daerah Taiping yang mengeluarkannya, 30 Februari lalu.

Tan Sri Musa Hassan menegaskan, arahan polis itu merujuk ulasan yang boleh dianggap subjudis atau mencampuri urusan mahkamah bagi kes-kes perbicaraan yang sedang berjalan.



kah kah kah… MI NO SPIK INGLIS… MI NO PIL POM… kah kah kah..

kah kah kah… MI NO UNDERBERDIRI SUBJUDIS….kah kah kah



10 ulasan:

Brahimnyior berkata...

kahkihkuhkahkiuhkuhkahkihkuh...

Hamba berkata...

ME NO KAKI TO UNDERBERDIRI SUBJUDIS... ME ALSO NO EGG TO BE MAN.. Polis Inspektor Genral (PIG) ALSO ME FRIEND AND NO EGG TOO...

John Rombengan berkata...

bro aku nak kah kah kah dulu..

mana satu 'mangkuk' ni yg betul ni...

Semalam dekat Astro Awani 'Mangkuk' KDN dari Yamen ni cakap..larangan adalah dari pihak 'pulis'...alih-alih dalam TV3 'mangkuk' pulis ni pula kata ..'takde keluarkan arahan larangan..itu OCPD daerha yg pandai2 buat arahan..????

susahlah macam ni bro...kalah perang kita!.

PRU13 AWAL 2010

Tanpa Nama berkata...

mat recon pelakon tambahan drama kemas melalak tanpa bawahberdiri subjudis.....binatang ape itu subjudis sama ngan binawe ke?....hau hau hau hau .....mat recon penjenayah matawang antarabangsa!

Tanpa Nama berkata...

Tahniah diatas perlantikan Najib sbg Perdana menteri ke 6... Maka dgn ini lengkaplah teori RAHMAN yg diidam-idamkan oleh UMNO. Dengan itu maka akan berakhirlah era pemerintahan UMNO selepas huruf yg ke6(N-Najib) Dlam teori RHMAN tsb.

Bila akan berakhir??? PRU ke 13.

Teruskan perjuanga di 2 Bukit 1 Batang. Sesungguhnya perjuangan rakyat baru bermula tetapi perjuangan UMNO sudah tiba ke jurang kemusnahan.

TAKBIR....

Abuarif berkata...

Buat peraturan tanpa ikut undang-undang,pakai sedap mulut saja dan jadi orang suruhan saja nilah jadinya.

Negara kita ada undang-undang dan ada pakar undang(pakar) ooop salah cakap...kita tak ada pakar undang-undang...kalau ada tak lah jadi macam sekarang....semuanya cari makan.

Kickapoo berkata...

Jalaluddin Hassan, pelakon drama Melayu yang juga hos "Siapa Nak Jadi Jutawan" dulu tu adik IG Polis Musa Hassan... kah kah kah kah...

samilux berkata...

kepala otak dia buka mulut aje keluar tahi

hey bros you dun know subjudis..i shite subjudis is subjudis la y? dun understand ok ok ..i shite here you ask me again ok

nami o fish berkata...

Gerak gerak gerak khasssss!!

hahaha..

Jangan bergerak,'pulisssss'..

Tanpa Nama berkata...

er.. i no spik inglis... apa tu kpn cakap tak boleh "sub-judis"?... er... tapi kali ni takde pom untuk saya pil... so i think aah, itu kpn bukan suruh pil pom, tapi dia bagi arahan tak boleh cakap pasal "kudis"... you know, polis akan tangkap pembangkang yang kempen cerita pasal pekung dan kudis-kudis umno & bn......
keh keh keh!
-average joe-