Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 3 April 2009

TERGEMPAR !!! TER NOW !! SUARA KEADILAN/ HARAKAH BEBAS


SUARA KEADILAN dan HARAKAH BEBAS - AKHBAR SUARA RAKYAT BEBAS


Suara Keadilan dan Harakah bebas dari penjara!!

Beberapa tahan ISA akan juga bebas !!!

PPSMI bila nak lupus ?




18 ulasan:

amanlegend berkata...

hati2 dgn c4..
mungkin ada agenda..
memujuk balik rakyat.?

Izwan berkata...

Hahahahaha

Ini berita ajaib...

Terima dengan baik, tapi hati-hati juga baik..

Nak kata macam mana nih?

Khun Pana aka johanssm berkata...

Syed botak iktiraf HINDRAF.
Syed Botak umumkan beberapa tahanan kejam di bawa akta ISA rejim bn akan bebaskan tahanan HiNDRAF.
Dulu kan sudah ban Hindraf?
Tetapi tak ada umumkan bahawa isteri Rosmah tak terlibat dalam kes bom Altantuya dan mana pergi si Bala.
Berita tentang kapal selam dan scorpene pun tak ada.

Suara Keadilan dan Harakah telah dibebaskan petang tadi dari lokap Dangwangi tanpa ikat jamin.

mamamia berkata...

Pengesahan bahawa penahanan dua akhbar tu di buat oleh UMNO. UMNO juga yg melepaskanya!!!

mamai72 berkata...

wayang dah bermula babak yang lebih suspen akan muncul....aku sukar nak ramal

Air-Fun berkata...

tak sampai 24 jam jadik PM.. dia dah tunjuk belang dia.. abeh la! nampak sgt dia salah kan Pak Lah pasal paper kene block & ISA tu..

akira8047 berkata...

Mainan politi bro..,
Pergantungan akhbar Harakah dan Suara Keadilan adalah strategi politik licik Najib.
Srategi licik ini mungkin tidak dapat dihidu oleh PR. Perkara ini dirancang dengan teliti.
Harakah dan SK digantung semasa perintahan Pak Lah, ramai yang tidak berpuas hati dan selepas Najib menjadi PM-6, umpama seorang HERO, beliau menarik balik larangan tersebut. Dengan cara membebaskan tahanan ISA dan menarik balik larangan pergantungan 2 akhbar tersebut, beliau merasakan perkara ini sedikit sebanyak dapat menengelamkan isu2 yang berkait rapat dengan dirinya. Beliau berpendapat isu ini sedikit sebanyak akan mempengaruhi piliharaya kecil yang akan berlansung pada 7.4.09.

Seperti juga semasa zaman Pak Lah dulu, ramai yang berterima kasih kepadanya apabila membebaskan DSAI. Perkara dan skrip yang sama cuma watak yang berlainan.

Wahai rakyat sekalian, janganlah kamu mudah teperdaya dengan mainan politik.
Najib bebaskan 13 tahanan ISA & 2 Akhbar

Tanpa Nama berkata...

gula gula pilihanraya ...
muahhh ! memang manis.

Tanpa Nama berkata...

jgn kite gumbira sangat..sampai lupe siape belakang PM baru ni..(org lama tau dah 25 tahun merintah. Ini semua taktik lame sorong dulu lepas tu di rentap tali pancing sampai kite semua tersangkut tak leh lepaskan diri ikut jer macam ikan kena pancing. Hati..hati ler kenkawan kite harus bersedia dengan taktik macam ni

Awang Muda berkata...

ppsmi akan hapus bila umno pupus

karat ijau berkata...

POLITIK OH POLITIK!!

politik je tu....

GABAN_KUSUT berkata...

alhamdullillah.. berita baek..
but, it just da 1st start..

pakabuana berkata...

takde ke yang Ter Now mengenai Geng Tingkat 4...ape akan jadi ngan diorang...

Keylee Daud berkata...

hapus ppsmi...kakakakka...esok mau cabut undi,ini malam depa mahu kasi umum..kakaaka...

Tanpa Nama berkata...

Ada udang sebalik mee...semata mata nak pancing undi PRK dia buat tu.

Pasal apa tak bicarakan semua yg kena ISA dan hapuskan terus ISA.

Tengok le lepas PRK ni lagi banyak masuk ISA dan kena haram.

Baik ada makna tu...Bik Mama penasihat utama...penasihat Tingkat sebilik.

Ozon

Hamba berkata...

umpama si pencabul kanak2 mengumpan mangsa dgn gula2....pencabul rakyat mengumpan dgn apa??? berhati-hati di jalan raya nanti kena water cannon...beringat sebelum kena C4...

A K U berkata...

Salam...

Kalau leher kena jerut oleh si polan dan kemudian si polan itu juga yang melepaskan jerutan itu... adakah patut merasa terhutang budi apa2?? dalam politik startegi tu memang di luar fikiran orang lain?? adakah Harakah dan Suara Keadilan yang ditahan itu asalnya memang untuk 3 bulan? atau segaja kata tiga bulan sebab ada plan tersembunyi akan dilepaskan bila DSN naik?? Pikir dalam2 tau..

ummi berkata...

dah agak dah.....

mesti sang hero nak tunjuk ke"hero"annya....sebab hari mengundi kan dah nak dekat.

ni semua auta dol hancing! rakyat dah dapat menilai.....