Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 11 April 2009

SATU MALAYSIA NAK LIHAT !!!



MIC TAK NAK KABINET NAJIB - mkini



MIC sedang memikirkan untuk meninggalkan kabinet najib kerana tidak puas hati.

MIC tidak puas hari cara ‘masyarakat India di perlakukan ’.

MIC nak menjadi ‘ hero solo’ berjuang membela nasib bangsa India.


kah kah kah.... SATU MALAYSIA NAK LIHAT TINDAKAN MIC...kah kah kah

woit... KALAU TAK JADI INI HANYA AUTA..... kah kah kah...




12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tinggal kabinet?
tapi masih dok dlm bn?
praktikal ka?
ada taring ka?
atau ini cuma taktik lama utk acah2 kosong (sambil kelihatan hero kpd masyarakat khasnya kaum india)?
-average joe-

hijriah-hidayad-hiwayat berkata...

sorry.pepatah ini TIDAK terpakai untuk sahabat India dalam PR.
Kalau jumpa MIC sama madir,lalu depan ular,apa dulu mau pukul?.
Tentu semua jawap:Kasi taruh itu madir,kemudian mic kasi hantam.Ular kasi pergi.
Ugutan mic bolih pakai ka?.Ini namanya gempak hindu(juga bukan diguna pakai untuk 100% India PR)

Tanpa Nama berkata...

Kalau bernai sila kan wahai MIC jangan cakap aje..cakap tak serupa bikin...hua..hua..hua

Did berkata...

kahkahkah...
sila jgn putar alam.

SL Chan berkata...

kita semua sama-sama tengok apa sami akan lakukan....ini memang parti perkauman yang akan kena bungkus sesama sendiri masa akan datang...

Tanpa Nama berkata...

acah aje...sbb tak ramai nama
dlm senarai "wang malaysia"
kah kah kah

Khun Pana aka johanssm berkata...

makna nya Sami mau pangkat Senator ship hahaha
Sami wanna cum in the backside hahaha
KohsuKoon can cum in the backside so why not Samy hahaha
ChowmeiFun also got cummed in her backside hahaha
LeeChongmeng also cum from backside last time hahaha
Dei Semi, i think Madey no love your backside hahaha

Sudin berkata...

Auta keling.

Jaga-jaga rakyat Malaysia,
Daim telah kelihatan berlegar-legar diPutrajaya......

Keylee Daud berkata...

xnak ?xnak?xnak? kaakaka tak satu dua laas

Tanpa Nama berkata...

Ayoyooooooooo..samy menang jadi abu,kalah jadi arang.
Apa pasal itu bos gerakan ada dlm kabinet !!!!.
Apa pasal pak lah dapat TUN !!!!
Masa untuk pencen sudah tiba kalau tidak mahu, rakyat kasi VSS sahaja PRK13 nanti.

karat ijau berkata...

kami(MIC) tida mengiginkan apa2 jawatan dlm kabinet dapur.

kami akan menyendiri menahankan kaum yindia....

8 juta ahli kami akan bersetia bersama pati.....(sambil membetoikan rambutnya)..

ADEYYY..PODDAHHHHH...

Tanpa Nama berkata...

terdapat beberapa sebab itu Sami Value tidak dapat masuk kabinet adalah kerana :-
-dah tua
-tak lawa
-cakap melayu pun pening
-poyo
-orang suruh buat jalan rata dia buat jalan blubang
-mrr2 masih rosak
-siling bangunan kerajaan semua bocor
-harga tol ikut suka ati dia jer bila nak naik
-itu madey pun dh reject dia lah!!

haha.ha..kahkah.kah.kah.

tangkal aper yg dia pakai pun aku x tau.... nasib.. nasib..

-WR-