Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 11 April 2009

KATAK INGIN MELONCAT LAGI


IBRAHIM ALI TUNGGU PINANGAN UMNO
- bernama

Anggota Parlimen Pasir Mas Ibrahim Ali menunggu 'pinangan' daripada pimpinan Umno, untuk membolehkan beliau kembali menyertai parti yang pernah dianggotainya sebelum dipecat tujuh tahun lepas.

"Saya tidak akan meminang Umno, kecuali Umno yang meminang saya. Hingga kini saya tidak ada ilham lagi (bila ia akan berlaku)," katanya kepada pemberita ketika ditanya kedudukannya sama ada mahu mengekalkan status sebagai satu-satunya anggota Parlimen Bebas atau ingin kembali semula kepada Umno.


kah kah kah.... PINANG?... SIAPA NAK PINANG ?.... kah kah kah

kah kah kah…. MAT PURTAN BOLEH MASUK MEMINANG... kah kah kah…



11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

eh. eh. eh.
main pinang meminang plak nko ek!!
mcm sial! haha.ha..
hensem sngat ker nko tu???
x malu punyer org!!
nko menang btanding dulu sebab ape?
kerana sape?
x sedar diri punyer org?
hebat sngat ker nko tu?
letak jawatan tengok ade lagi ker org nak sokong nko!! haha.ha..
pejuang melayu konon!
tp nko tu perosak melayu sebenarnyer!!
buat malu melayu ader la.
spatutnye nko tu duk dalam zoo sbb tgolong dlm melayu yg hampir pupus!!
haha.ha..
awet elok2 lepas tu letak dlm cermin utk paparan generasi yg akan datang!!!
hahaa.ha...

mr_zaxx berkata...

dia tunggu azalina mari pinang dia lar tu.. boleh kot.. sesosok.. sepadan.. sesuwei..

wasallam..

madsoghe berkata...

Bro,,
tak faham ngan pak brahim ni,,
ntah ape ape ntah ,
agaknya biase kot bile orang dah tak laku & takde sape nak minang die ,
kalau nak test populariti pegi duduk kat bustop ade tak orang tegur die? sian die tak laku,
bro sy tak leh ketawe lah ,, sedih tengok die ni,,

SL Chan berkata...

eh..eh..eh....muka tu tebal betul sikatak ni....minang???????kah kah kah...dia ingat dia siapa???kelakar betul....

Tanpa Nama berkata...

Ibrahim Ali kalaulah die dilahirkan jadi katak ...die akan lompat lompat sampai jadik pok ke( mengkarung) .... org Kelantan tak dak org lain ker lagi...PAS pun kena Otai dengan dia ..hebat hebat

kucingsiam berkata...

meow~

Gelaran Pelacur Politik numero uno Malaysia sudah tentu miliknya. Tak tahulah kenapa PAS nak berurusan dengan orang ni ... dari dulu dah nampak sangat tabiat songsangnya tu.

Jadikan sebagai pengajaran.

Tanpa Nama berkata...

eh eh eh...
katak pun layak masuk dalam zoo duduk dalam glasshouse ke???

Tanpa Nama berkata...

dah buang tebiat, dah nak mampusla tuh.

Tanpa Nama berkata...

eh eh eh...
katak pun layak masuk zoo ka?
katak layak dianugerah kediaman glasshouse ka?
mungkin katak layak digelar datuk... kerana tanpa katak tiadalah hujan diseru turun...
o katak... o katak... mengapa kau................?
-average joe-

Tanpa Nama berkata...

dalam banyak-banyak ahli politik najis yang paling aku benci, brahim bewak ni la no wahid paling busuk dalam benak fikiran aku.

dulu dah la kalah masa bertanding calon bebas, bila PAS dah kasi tolong pinjamkan lambang sampai dia menang PRU12 lepas, skarang dia ludah kat muka orang yang pernah bagi talian hayat kat dia dulu....

Takpe la brahim.... beseronok la kau 3-4 taun ni... pas PRU13 kerjaya politik kau akan dikuburkan wat selamanya oleh pengundi yang kau khianati skarang ni....

Tanpa Nama berkata...

Tak takutke kena talak tiga sekali lagi.