Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 8 Mei 2009

KES RAGUT LAGI !!




KERJASAMA ORANG RAMAI DIPERLUKAN
–berita hairan

Ketua Polis Negara, Musa Hassan, meminta orang ramai bekerjasama dan membantu bagi menghapus jenayah ragut yang kini berada pada tahap membimbangkan sehingga mengakibatkan kematian.

Beliau yang diminta mengulas mengenai kejadian ragut yang berlaku berkata, jenayah sedemikian berada di mana-mana saja.

INI SATU KES RAGUT TERBARU !



KAH KAH KAH.... KAH KAH KAH.... KAH KAH KAH...



28 ulasan:

Gergio Vasari berkata...

kah..kah..kah..
lu bikin lawak la..
kelakor gila...
kalah majalah gila2..
tp ini gambar realiti ooo..

Johan berkata...

kahkahkah

woit musa,rampas tanah rkyat bkn kes ragut ke??!!

Tanpa Nama berkata...

khak.. ragut ayam dalam reban.

>>>Budak Kampung<<<

Tanpa Nama berkata...

hantar PDRM ke bandar golok. kat sana boleh belajar macamana nak kurangkan kadar jenayah.

Tanpa Nama berkata...

kes ragut nyawa camni amik kira tak? Najib Al Pukiki entoti pompuan mongoli, Bik Mama bombi.....

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah...
klakar...
ada gak peragut kt dewan perak
kah kah kah...
wawawawa

Khun Pana aka johanssm berkata...

Perak sudah di rompak!
Mana PIG musa?
Speaker Siva di samun!
Mana PIG musa?

PIG musa lah kepala perompak
Mula PIG musa lah muka kepala geng penyamun.

Polis Inspigtor General...hahaha PIG.
Tak suka nama PIG boleh tukar ke Swine dan Hog.Betul haram pony polis.
Sharlinie tak jumpa, Nurin dah mati dan Altantuya di bunoh kejam oleh polis.
Yang kena tangkap ialah PR ,rakyat yang nyala lilin , rakyat ipoh yang minum kopi di ipoh dan yang pakai baju hitam.
Sial ponya polis.Raja pon sial jugak. Sama sama sial macham umno

DiD berkata...

kahkahkah...
kes ragut di perak nih, orang ramai bolih tolong ke...encik polis?
kahkahkah!

revrie berkata...

Kecoh kecoh.

Macam diapers.

Tanpa Nama berkata...

Woit... brader macam mana nak jadi rakyat yang taat setia kalau speaker DUN yang mesti di beri penghormatan pun bolih diheret olih gerombolan macam tarik kambing... ini sudah lebih.
Ini betul sakit hati brader... semua tempat tak selamat dalam negara. Baik jadi perompak dan pembunuh dari jadi speaker DUN.... PAKATAN RAKYAT tak kan diam je... bila nak memberontak ni.

dino_yp@yahoo.com berkata...

Org gila kuasa macam siva patut kena tendang! PR guna undang2 rimba

Tanpa Nama berkata...

ada kes ragut lagi sedih, simpati saya... mangsa ragut 3 tahun lalu. Peragutnya polis cawangan khas.... mangsanya diragut dan dibom...ishk...ishk....

Melayu Sejati berkata...

KAH KAH KAH...SETAN PUKIMAK...

SETAN PUKIMAK SEDANG BERDEMO...LAGU MANA NAK MERAGUT...KIH KIH KIH

Tanpa Nama berkata...

Sivara diragut kerana:

a) Kerusi yang didudukinya bernilai berbilion2 RM sekiranya jatuh ke tangan pihak tertentu.
b) Untuk keselamatannya kerana ada orang memanggil "ular, ular"
c) Kerana hendak menunjukkan teladan dan cara2 ragut professional kepada mat2 ragut malaysia.
d) Kerana baju dan songkoknya sangat bernilai dan jeles akan sivarasa hensem.
e) Kesemua diatas.

fredo berkata...

hkahkaahkahkak!!!!

peragut nih xleh nak di tangkap ke??
nih ketegori ragut bergimrama nih.. ragut berkumpulan... khahkakhakhakhahah!!!

the hazim berkata...

ni ragut dan rogol!..lain..

Tanpa Nama berkata...

Sekarang si Husam Musa sedang menwar2kan bahawa ada ADUN BN di Kelantan akan lompat ke PR/PAS.Saya beri amaran kepada Husam,jangan jadi macam Perak kan?

Bila orang BN lompat ke PR,heboh seluruh negara sebagai hero tetapi bila orang PR lompat ke BN,di kutuk dan di kecam habis habisan.

Fikir betul2 Husam kerana bila kamu mulakan kerja ini,BN pun boleh buat juga dan dengan lebih effektif lagi

sunan berkata...

Peragut BACULLLLLL!!!!!!!!!!!

Baginda Reformasi berkata...

Saya menyokong seratus peratus syor supaya polis mempercepatkan siasatan kes-kes ragut sedia ada bagi dibicarakan di mahkamah;

Ia bertujuan pesalah dijatuhkan hukuman berat yang setimpal.

Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat, Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil berkata, perbuatan jenayah ragut tidak boleh dimaafkan dan hukuman berat perlu dilaksanakan sebagai pengajaran kepada mereka yang masih bebas. HAKTUI!!!!

mamai berkata...

nie kes ragut paling sadis dalam sejarah malaysia....

Melayu Sejati berkata...

To: Baginda Reformasi,

KIH KIH KIH...SIASAT CEPAT?

KIH KIH KIH...BICARA CEPAT?

kih kih kih...NAK BICARA CEPAT PUKMAK APA...kalau dah tak dapat tangkap peragut?

TAKKAN NAK BAWA BERUK PI BICARA DI MAHKAMAH?

kih kih kih...statement bahlol dari MENTERI BANGAP kaum Bani UMNO

Penyu Belimbing berkata...

ini lah demokrasi Malaya.. hahaha.. Bikin lawak ini punya sistem.

Tanpa Nama berkata...

Polis sekarang lebih rajin tangkap ahli-ahli politik PR dari penjenayah !!

Polis begitu efficient... semua ahli-ahli PR dan kawan2 seperjuangan PR tidak dapat lepas dari PDRM... kecuali Raja Petra dapat elakkan ditangkap setakat ini.

Polis..oh...polis... ramai rakyat jadi mangsa penjenayah....ada yang mati dikawalan polis seperti kes Kugan !!!

Sekarang Malaysia bagaikan sebuah negara yang tak ada undang2 lagi... "A Lawless State" !!!!

Bilakah keadaan begini akan berakhir??????????

S.O.S


Dakis.

cucupakkasim berkata...

dia kena specifickan makna ragut tu.. main suka sama suka dengan anak dara pun dikira ragut ka..?

Tanpa Nama berkata...

Ini bukan kes polis ke, menggunakan kekerasan ke atas orang yg tak buat apa2 pun? Tapi mcm lah polis nak selesaikan, ceh

TIUP TAYAR berkata...

TOLONG ABANG HISYAHMMMMM!!!Duit MTB NAK KENA RAGUT!!

Tolong abg Hisyam tengok2 betul atau tak cerita kat MTB malaysian Timber Board.

Masakan tiada angin pokok balak bergoyang.

MTB ni ada banyak duit untuk tanam semula hutan yang dibalun oleh kroni.
Dengar2 ada RM 800 juta.

Adalah satu Hang Mamat MB di satu negeri dah dapat kebenaran Mat Mongol untuk dapatkan duit tu.

Tapi Pengarah MTB enggan tandatangan kelulusan sebab duit tu bukan nak tanam hutan yang dijahanamkan.

Apalagi nak mengamuklah Hang Mamt MB ni.. dengar2 pengarah yang setia kepada negara akan di tukar dan diganti dengan pengarah yang sanggup tandatangan merogol duit MTB. Malah ada lagi pegawai tulus dan lurus di Putrajaya Lokman x silap akan dipindah juga.

Tolong abg Hisyam!!! sahkan..

aku nak hutan.
Hutan untuk khairi.

TIUP TAYAR berkata...

TOLONG ABANG HISYAHMMMMM!!!

Tolong abg Hisyam tengok2 betul atau tak cerita kat MTB malaysian Timber Board.

Masakan tiada angin pokok balak bergoyang.

MTB ni ada banyak duit untuk tanam semula hutan yang dibalun oleh kroni.
Dengar2 ada RM 800 juta.

Adalah satu Hang Mamat MB di satu negeri dah dapat kebenaran Mat Mongol untuk dapatkan duit tu.

Tapi Pengarah MTB enggan tandatangan kelulusan sebab duit tu bukan nak tanam hutan yang dijahanamkan.

Apalagi nak mengamuklah Hang Mamt MB ni.. dengar2 pengarah yang setia kepada negara akan di tukar dan diganti dengan pengarah yang sanggup tandatangan merogol duit MTB. Malah ada lagi pegawai tulus dan lurus di Putrajaya Lokman x silap akan dipindah juga.

Tolong abg Hisyam!!! sahkan..

aku nak hutan.
Hutan untuk khairi.

Tanpa Nama berkata...

kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah.....

sampai nak terberak....
lucu sesangat...macam tarak otak...

kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah......
sampai akhir hayat...
masuk hari ini dlm sejarah...