Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 8 Mei 2009

SATU LAGI KES RAGUT !! 5 PEGUAM DI RAGUT



200 ORANG PEGUAM BERDEMO KERANA KAWAN MEREKA DI TANGKAP
- mkini

Beberapa minit tadi 200 orang peguam telah berdemo menunjukkan perasaan benci dan muak kerana polis telah menangkap 5 orang peguam yang sedang menjalankan tugas.

Tunjukan perasaan ini berlaku di hadapan lobi Bangunan Mahkamah Jalan Duta.

Malam tadi lima peguam Fadiah Nadwa Fikri, Syuhaini Safwan, Puspawati Rosman, Ravinder Singh dan Murnie Hidayah Anuar telah ditahan di rumah pasong Brickfields.

Peguam peguam ini berada di kawasan rumah pasong Brickfields kerana ingin memberi bantuan guaman kepada 15 warga Malaysia yang sedang ditahan.




9 ulasan:

Baginda Reformasi berkata...

cibai ar pulis

Tanpa Nama berkata...

Tidak lama lagi BN & PDRM akan buat 1Malaysia a Police State!!

sheikh mustafa kamal al aziz berkata...

ini kes berat, kita tunggu apa perkembangan seterusnya...

sila layari: http://sheikhmustafakamal.blogspot.com/


Good guy goes to heaven, bad guy goes to Patong

Desperate Man
Siri 1 - Power&Play vs girls hunter

Anak Sarawak memang jantan. Dapat gadis Pruket PERCUMA. Entah macam-mana 'ayat' kita tak tau... Ayat SMSnya betul-betul power. Gadis ini diketemukan semasa Om buat rambut stail Beckham di salon tempat gadis itu berkerja. Setelah bertukar nombor hp gadis itu kemudiannya datang ke bilik hotel mencari Om malam itu juga, jam 2 pagi.... sila layari: http://sheikhmustafakamal.blogspot.com/

Tanpa Nama berkata...

Demokrasi Yang Terlacur

http://www.youtube.com/watch?v=qdPrh3dXY8k

fredo berkata...

hahaha nk lawan peguam plak.. bole ke..?? da la plis ngan org umno nih cap kankung jekkk ...layak ke???

DiD berkata...

kahkahkah! gila...
kahkahkah!

TIUP TAYAR berkata...

TOLONG ABANG HISYAHMMMMM!!!
DUIT MTB nak kena raguuuuuut!!

Tolong abg Hisyam tengok2 betul atau tak cerita kat MTB malaysian Timber Board.

Masakan tiada angin pokok balak bergoyang.

MTB ni ada banyak duit untuk tanam semula hutan yang dibalun oleh kroni.

Dengar2 ada RM 800 juta.

Adalah satu Hang Mamat MB di satu negeri dah dapat kebenaran Mat Mongol untuk dapatkan duit tu.

Tapi Pengarah MTB enggan tandatangan kelulusan sebab duit tu bukan nak tanam hutan yang dijahanamkan.

Apalagi nak mengamuklah Hang Mamt MB ni.. dengar2 pengarah yang setia kepada negara akan di tukar dan diganti dengan pengarah yang sanggup tandatangan merogol duit MTB. Malah ada lagi pegawai tulus dan lurus di Putrajaya Lokman x silap akan dipindah juga.

Tolong abg Hisyam!!! sahkan..

aku nak hutan.
Hutan untuk khairi.

Ramai dalam kerajaan pegawai yang cintakan negara.yang tulus.yang mulus. tetapi jahanam UMNO akan
tukar mereka dan diganti dengan lembu dicucuk hidung. sign mana yang ditunjuk.

OrangGilak berkata...

isham, walaupun aku dah lepas, tapi masih tak puas hati!

Cahatomic berkata...

puspawati rosman?
aik. tu macam nama klasmet sekolah rendah gua.