Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 4 Mei 2009

LAWAK SERAM !!!


ASAS IKATAN KESETIAAN DAN BAI’AH DALAM SEKTOR AWAM
- melayau


Najib Razak mengajak anggota pentadbiran kerajaan dan penjawat awam agar mewujudkan satu bentuk perhubungan berasaskan ikatan janji kesetiaan dan komitmen padu bagi mengukuhkan pencapaian sektor berkenaan.

Perdana Menteri berkata, perhubungan berasaskan kepada konsep al-wa'ad dan bai'ah itu adalah lebih kukuh berbanding konsep perkongsian kerja sekali kus mampu mewujudkan suasana kerja yang lebih baik dan tenteram.


KAH KAH KAH… kah kah kah … KAH KAH KAH

kah kah kah… YA ANTA YA CAKAP YA ARABIAH…kah kah kah..

kah kah kah…. YA ANA TARAK FAHAM… BA MAA ARIF kah kah kah..

kah kah kah... YA AKUL YA ANAS... DALAM BAKUL ADA NENAS....kah kah kah

kah kah kah… YA AMPOOOON YAN UZTAZ…. YANG ANA MAHU BERAK ATAS FOKOK… kah kah kah…




12 ulasan:

Ihya berkata...

salam..

Kotai an bang..jangan tak kotai an..

huhu.

master berkata...

Kah kah kah. Ini serius lawak.

Al Ustaz Najib Al-Monggol, anta kenal tak itu Aminah? Khadang-khadang orang fanggil dia itu Altantuya?

Ana rasa anta kenal lah sama itu Aminah, anta punya bini itu Rosmah Al Mansuri, sangat kenal sama Aminah.

Rosmah, anta punya bini banyak bagus. Amirul mu'minat wanita solehah hiya baiah solehah, pemimpin Muslimat PAS bahagian Pekan.

TAKBIRRRRRRRRRR !!!!!!! (Rosmah takbir)

Tanpa Nama berkata...

Lawak paling gempaq setakat ni....kui...kui...kui

Tanpa Nama berkata...

najib akan bertaubat nasuha...dan untuk menebus DOSA-DOSA nya diapun melaksanakan hudud dengan perpaduan bersama PAS.

yang melepas rakyat..kah..kah..kah
pecah pakatan..kah..kah..kah..kah
Malaysiapun menjadi seperti Afghanistan..kah..kah..kah

Tanpa Nama berkata...

Kah..kah..
Sejak bila najib pandai arab ni..
Bahasa mongolia kan ada..
kalau silap tafsir,
bole jatuh hukum haram ni..
Kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

hoi....najib, "action speak louder than words"...jangan nak klentong rakyat lagi, rakyat dah pandai, rakyat sudah hilang kepercayaan terhadap UMNO/BN sebab itulah kau orang kalah teruk di PRU12.

Najib.. U sudah berpuloh2 tahun jadi menteri, tapi tak ade apa2 pun pencapaian bahkan banyak scandal yang kau capai,yang baru2 ni commission kapal selam dan gadis Aminah !!

Kalau ikut benar2 principal demokrasi, Najib dah lama dibuang kerja,atas sebab kuat klentong sama rakyat (BOSS)!!

Sudahlah Najib, majority rakyat sudah hilang kepercayaan dan putus asal dengan UMNO/BN. Sekarang ni,rakyat tunggu saja masa untuk kuburkan UMNO/BN...tak lama lagi...Najib.


Dakis.

Sudin berkata...

Woit.....ustaz najis al-entotri !

konsep al-wa'ad dan bai'ah kepala bapak hang !
Wah... konsep makan sorok-sorok !
Biar pecah di perut,jangan pecah di mulut.

Atau lu suruh orang buat bai'ah,tetapi masa yang sama lu dengan gerombolan rompak harta rakyat.

konsep al-wa'ad dan bai'ah kepala punai hang !
Lebih baik lu pegi bai'ah sama MCA,MIC.
Jangan suruh orang buat baik sedang diri sendiri kepala penyamun.
Konsep yang lu bawak ini adalah konsep iblis suruh syaitan jadi baik.
Kah,kah,kah........

mamai berkata...

lepas nie najib nak belajar cakap Madrin,Tamil dan last sekali bahasa mongul.....

PM Yang Ke 6 berkata...

Khalas Ya Al-Najeeb El-Entotentotlari..

Apa Bai'ah kepala butoh yang anta cakap ini?

Kahkahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Akul cunt fused haram boleh kasi bom abis!....hau hau hau hau...anta ada kenal cikgu lomoi???....abi dino?

Keylee Daud berkata...

pasni dia 'mengaji' satu juzud sebelum berceramah..

enche' berkata...

jamil khir dah start bagi nasihat tu..maklumlah asalnya penyokong PAS, mestilah kemaruk nak guna istilah-istilah futuristik islamik.
lepas ni akan dengar istilah wehdatul fikr dan wehdatul amal.

kah kah kah