Khamis, 25 Jun 2009

GURU GURU TAK SUKA GEROMBOLAN




DR PUAD ZAJARSHI USAH PERBODOHKAN KAMI – PENDIDIK
- harakahdaily

KUALA KRAI, 24 Jun (Hrkh) - Cakap siang pandang-pandang, cakap malam dengar-dengar. Itulah agaknya yang melatari kempen Umno di Dun Manek Urai sekarang.

Ini dapat dilihat apabila Timbalan Menteri Pelajaran, Dr Mohd Puad Zarkashi tanpa segan meminta 187 guru mengundi Barisan Nasional (BN).

Mungkin agak melucukan bagi warga pendidik. Sedangkan mereka saban hari mengakses maklumat, malah ramai juga ada membangunkan blog sendiri.

Setiap hari mereka menerima SMS mengenai isu yang berlaku di seluruh dunia. Mereka tahu skandal kewangan yang begitu besar dilonggok bagi menyelamatkan projek Zon Bebas Pelabuhan Klang.

"Apakah Timbalan Menteri Pelajaran cuba memperbodohkan kami warga pendidik untuk memejamkan mata setiap penyelewengan yang dilakukan Umno dan BN sekarang.

"Kami sebagai pendidik perlu menjadi model yang baik kepada pelajar dan masyarakat.Kalau kami mengundi BN tidakkah ia dinamakan bersekongkol dengan segala dosa yang dilakukan pemimpin Umno dan BN," kata seorang guru di sini.

KAH KAH KAH…

kah kah kah…ABISLAH MANEK URAI… kah kah kah…

kah kah kah…BUANG DUIT SAJE…kah kah kah…

kah kah kah…BUANG MASA…. KALAU BUAT KERJA LAIN LEBIH BAIK..kah kah kah..

kah kah kah… KALAU CIK GU CAKAP MACAM INI…. ANAK MURID MESTI LEBIH DARI INI…kah kah kah…



2 ulasan:

Unknown berkata...

Puad Zakar She punya, tau cakap saja. Otak tak tau pakai. Dia tau pakai zakar saja.

Masa viva phd dia upah profesor kangkung kot. Tesis upah zamry mamak buat. Zamry mamak ada banyak network, dia upah orang lain pulak.

jasadbeku berkata...

mahu copy dan paste dalam blog saya boleh?harap ok ye,bang
menarik ni....

_jasadbeku