Khamis, 25 Jun 2009

LANGKAH TEPAT YANG SASAU




PEMUDA UMNO BUAT LAPORAN POLIS KENYATAAN NIK AZIZ
- bernama

KOTA BAHARU 25 Jun — Pemuda Umno Kelantan hari ini membuat laporan polis berhubung satu kenyataan Mursyidul Am Pas, Nik Abdul Aziz Nik Mat, menyamakan Umno dengan ajaran sesat dan juga komunis yang didakwa berbaur hasutan dan boleh mewujudkan ketegangan dalam kalangan rakyat.

Laporan itu dibuat oleh ketua Pemuda Umno Kelantan, Anuar Safian, di Balai Polis Kota Baharu pada 10.30 pagi tadi dengan diiringi kira-kira 100 anggota pergerakan itu yang membawa beberapa sepanduk mengecam tindakan Pas bersekongkol dengan DAP dan Parti Keadilan Rakyat.

Bercakap kepada pemberita selepas membuat laporan itu, Anuar berkata kenyataan Nik Aziz pada 21 Jun lepas menyamakan perjuangan Umno seperti ajaran sesat Ayah Pin dan juga menyamakan Umno sebagai komunis dan menolak Islam, adalah tidak berasas.

KAH KAH KAH….

ah kah kah…. KU PINANG PINAGN TAK DAPAT SAYANG…. KU PUJUK PUJUK KU BAWAK LARI – zinuddin mat dom –Alaaaa Mak Kahwinkan Aku 1968.

kah kah kah… KU PINANG PINANG TAK DAPAT SAYANG…. KU KUTUK KUTUK KEMUDIAN DI GARI… gerombolan 2009

KAH KAH KAH KAH ….




4 ulasan:

Unknown berkata...

Anuar Safian? Sapa dia? Adik Ismail Safian yang kalah kat Changkat Jering baru2 ni ka?

Anuar Safian pi jadi calon kat Manek Urai lah. Baru boleh tunjuk jaguh. Laporan polis ini buang masa tak boleh tunjuk tererlah. Budak sekolah kena ragut beg berisi seringgit pun lapor polis.

Unknown berkata...

tidak salah bila tok guru menyamakan nasiolisma dengan ajaran sesat atau kumunisma.cuba lihat fahaman nasiolisma lah yg membawa kepada pembunuhan di busnah/kongo/burundi/dan peperangan2 yg berlaku diafrika, jangan lupa hitler membenam kaum yahudi di jerman.oleh itu perkauman adalah musuh kepeda insaniah,jadi parti2 yg di asaskan atas asas perkauman membawa kepeda kecekaan kepada umah manusia dan bertentangan dgn ajaran agama islam,kerana mengikut islam manusia dicipta utk berkenalan/tulung manulung diantara satu sama lain,bukan utk bermegah sesama manusia,memijak sesama manusia, oleh itu ketuanan rakyak amat sesuai dgn ajaran islam.

Tanpa Nama berkata...

...ayoooooo yo...pa cita ni...ya allah ya tuhan ku ..panjang kn lh umur mursyidul am pas...amin...

Unknown berkata...

Puak sarkas tengah stim dgn perpaduan tiba2 TGNA potong tang konar. Tak dpt klimak. Nak kawin orang tak mau.Ujung2 tuduh orang nak rogol lak. Ape punya TUUURRR lu Nuar Pian.