Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 13 Jun 2009

TERKINI !!! GARIS ANTI PERUNDINGAN MENANG


IRAN


Mahmoud Ahmadinejad menang dalam pemilihan presiden Iran. Dia telah mendapat 66 % dari kiraan undi.

Mirhossein Mousavi yang menentang Ahmadinejad juga mengakui dirinya menang walau pun mendapat 31 peratus dari jumlah undi.

Seramai 21 juta warga Iran telah turun mengundi – hampir 70 dari jumlah yang boleh mengundi.

Ini perjuangan dua garis . Ahmadinejad mewakili garis radikal anti Amerika. Mousavi glungan liberal hendak berunding dengan Amerika.

Untuk memahami ini cukup senang sila lihat bagaimana media barat akan membuat laporan.

Media barat akan memberi laporan yang samalah seperti Utusan Malaysia memberi laporan terhadap Nasaruddin dan Hadi baru-baru ini.

Nik Aziz seperti Ahmadinejad tidak ingin berunding dengan Setan Dunia. Manakala Mousavi seperti Nasaruddin dan Hadi dilihat boleh dimakan.




12 ulasan:

rentap berkata...

buruk sangat perbandingan itu.
bersabarlah dalam memberi nasihat n bersabaralah dalam kebenaran.
tak ada kusut yang tidak selesai tidak ada keruh yang tidak jernih.
hati-hati maa.....he3

*peminat

master berkata...

hahahah. boleh dimakan macam maggi ke bro?

ngap. ngap. kenyang.

Kalau Hadi kenyang la kot. Berisi.

Nasharuddin tak tahu la, cam kurus je ..

nakula sadewa berkata...

saya rasa tidak juga..politk di iran lebih kurang di amerika..siapa pun presidennya, dasar negara tersebut tidak berubah..samada Mir Houssein Mousavi atau Ahmedinejad menang pun, dasar luar terhadap amerika tetap sama

Sani berkata...

Ingatkan Mousavi ni golongan reformis yang mendapat sokongan anak-anak muda macam puak2 Anwar Ibrahim, bukan ye? hehe

Che berkata...

"dilihat boleh dimakan" muahahaha.

Sudin berkata...

Kah,kah,kah.....
woit....isham !
setan dunia.....amerika !
setan malaysia...siapa lagi kalau bukan gerombolan lanun Umno/BN...kah,kah,kah.......


THE STAR,TUESDAY 22 JULY 2008
By JOCELINE TAN

......Alwi said he and other Umno politicians had also held their own level of muzakarah with PAS leaders like vice-president Mahfuz Omar,treasurer Dr Hatta Ramli and Youth chief Salahuddin Ayub.

Kah,kah,kah.......Alwi adalah Datuk Alwi Che Ahmad setiausaha politik Pak Lah ketika itu.....kah,kah,kah......

woit...isham! kumpulan ini setan apa pulak ?
Agaknya setan perpaduan !!!

Utusan Malaysia jadi lidah setan Umno.....
Harakah jadi lidah setan siapa pulak isham ?....kah,kah,kah....

Lama-lama kita kena tipu oleh semua parti piolitik kat malaysia ni....kah,kah,kah.......

Hadi,Nasa,Mahfuz,Harun din,Dr Hatta,Salahuddin,Mustapha Ali dll gang yang berpeluk dalam gelap apa cerita ni.....????...kah,kah,kah......kalau kata ulama pembohong dan penipu akan jadi kesukaan Umno.......kah,kah,kah.....tapi itulah realitinya ulama PENIPU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PENIPU!!!!!!

Apalah nasib Tuan Guru Nik Aziz....rupa-rupanya anak buah kempunan nak jadi menteri.......gaji besar,pencen besar,tak payah kerja......
Kerja mereka menipu orang melayu...kah,kah,kah...nasib,nasib.....

Apa nak jadi ni ???????

INDRA QIRANA berkata...

aku pilih nik aziz

AnakSemuaBangsa berkata...

simple..
langkah TEPAT lagi BIJAK.

Tokwan berkata...

AHMADINEJAD BERDEPAN DGN "SETAN DUNIA"...

NIK AZIZ PULA SEDANG BERDEPAN DGN "SETAN PUKIMAK"...kah kah kah kah

Tokwan berkata...

Luar Topik:

Parpukari kata...

"Malangnya, sudah ada penyokong Pas dan penulis yang pro Pas terkeliru. Mereka mula marah-marah dengan Hadi kerana Anwar dan Karpal tidak bersetuju. Malahan, seorang penyokong Pas dari Perak secara terang-terangan mengatakan, mereka perlu menjaga hati dan perasaan pemimpin DAP di Perak".

KOMEN TOKWAN:

KAH KAH KAH...OITT SETAN PARPU, ITU LAH DINAMAKAN PAKATAN

PARTI MELAYU SETAN PUKIMAK...SELAMA INI TAK PERNAH MENJAGA HATI MCA, GERAKAN & MIC KA????...kah kah kah

BUKAN TAKAT MENJAGA HATI....TETAPI MENELAN DAN MENGKEDARAH BERSAMA-SAMA HARTA RAKYAT

BAPA PRESIDEN PARTI KOMPONAN...ANAK BARU 29 TAHUN DAH JUTAWAN...KAH KAH KAH....KAH KAH KAH...

BUKAN JAGA HATI...TAPI..JAGA KAWAH...KAH KAH KAH...PERIUK TAK MAIN SEBAB KECIK...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

pemuda2 jangan mencarut lah tentang issue perpaduan ini .pimpinan pas mempunyai mekanesma dlm issue ini .jangan cepat melatah, tok hadi/nasha tak kemana, cuma perlu cubit2 telinga sedikit oleh murshidul Am pas tok nik aziz ,tersiluk lah jubah mereka.buku perpaduan dah tutup,cuma mainan media arus perdana saja dan pimpinan umno,,,

Tanpa Nama berkata...

woi....gila ke apa ko ni??