Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 31 Julai 2009

BERITA GEMPAQ



SELAMAT BERJUMPA LAGI DARI AMINAH BINTI ABDULLAH

WELL COME

AH-LAN



KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

Semua Permatang sedang diharamkan terutama yang berpasir.

KAH KAH KAH




15 ulasan:

ahmad berkata...

cik altantuya versi melayu nak masuk bertanding ke ?

AL-FATIHAH buat Saudara Hamdan ADUN Permatang Pasir

Tanpa Nama berkata...

bro kasik analisa sikit pasal pilihanraya nie..
hari tu kat manek urai pon sipi2 jer nak menang.... agak- agak boleh menang tak???

Tanpa Nama berkata...

Ni mesti PR berkomplot atas kematian Allahyarham sebab nak adakan pilihanraya kecil...
hahahahahaha....kecut....

gordy

Fazrulls berkata...

Selamat.. berjumpa dan selamat berkenduri.. lauk gulai Itek.. hmmmm :)

Lee Copper berkata...

Teloq Najib dah tersentap masuk dalam perut. Ha.. ha.. ha..

Muka Najib jadi lebih putih dari rambut dia. Ha.. ha.. ha..

Bibiaq merah Najib jadi purple. Ha.. ha.. ha..

budak kampung online berkata...

LAGI PENGELUARAN JUTAAN RINGGIT DARI POKET BANK UMNOBN.

maw berkata...

takyah pakai duit banyak,pakai aja banting ,kain rentang bendera pakatan dari manik urai.kah!..kah!!.kali ni berapa banyak soldadu dan heli akan berputaran kat p.pasir.mari!!..mari!! wang besar!!wang besar!!..hih!!..hih!!.

Tanpa Nama berkata...

apa alasan najib agaknya...
tunggu je la menteri2 pencacai jawap untuk najib....

Johan berkata...

al-fatihah mohd hamdan rahman..

mat mongol musti hentak2 kepala dia kt dinding lps tau brita ni kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

...ha ha ha...ambik kau bn...tuhan maha adil ...tak lama lgi akan berjangkit plk dkt adun perak.....kalu 2org adun perak gol ...aman perak....

abe die berkata...

selamat berjumpa di sana

Tanpa Nama berkata...

BN nak bertanding tak? Pasni mesti mereka cakap YB Hamdan sengaja mati kerana nak adakan PRK

DurianKampung berkata...

Untung org Permatang Pasir

Juak2 BeeEnd akan angkut beg berisi duit pi sana plak...

Kalau ada jambatan yg dah lama tu... mintak ganti baru.

gelong gajah berkata...

Mampoih jibtuya tak turun PRK kali ni..muhyidin demam manek urai pun tak kebah lagi...sapa pula nak jadi jenderal UBN kali ni..silap2 hisham auuuw..hidup PRK..he he

Tanpa Nama berkata...

bro , UMNO/BN tak payah bertanding la.. bagi PAS mencalonkan pengganti sahaja ... bukankah itu lebih molek ...
letih letih PRK ...