Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 31 Julai 2009

SABTU SATU OGOS DI KUALA LUMPUR







TUKAR TIUB AKAN CUBA MEMBERI LAPORAN SECEPAT








MAKLUMAN PERGERAKAN HIMPUNAN MANSUH ISA 1 OGOS
-harakahdaily

KUALA LUMPUR, 30 Julai (Hrkh) - Bagi melancarkan Himpunan Aman Mansuhkan ISA pada 01 Ogos 2009, Sekretariat Himpunan Aman Mansuhkan ISA mengumumkan tempat berhimpun dan pergerakan himpunan seperti berikut:

1. TEMPAT BERHIMPUN DAN NEGERI-NEGERI BERKAITAN:

A. SOGO: Perlis, Kedah, Pulau Pinang dan Perak

B. MASJID JAME KUALA LUMPUR: Kelantan, Terengganu, Pahang dan Wilayah Persekutuan

C. MASJID NEGARA : Johor, Melaka, Negeri Sembilan dan Selangor.

(Peserta-peserta himpunan aman dikehendaki berkumpul mengikut negeri masing-masing)

2. PERARAKAN KE ISTANA NEGARA : Bermula tepat jam 2.00 untuk menyerahkan Deklarasi Rakyat membantah ISA

3. Semua peserta dikehendaki mengikut arahan pihak keselamatan (Jabatan Amal) yang berpakaian merah

4. Peserta digalakkan masuk awal ke Bandaraya Kuala Lumpur dengan meggunakan kenderaan awam untuk mengelakkan kesesakan

Sekian,

Kamaruzaman Mohamad
Timbalan Pengarah Himpunan Mansuh ISA,
Setiausaha Dewan Pemuda PAS Pusat.






13 ulasan:

Keylee Daud berkata...

:) teratur dan terampil...

Admin berkata...

Untuk Liputan Terkini Himpunan MANSUH ISA sila ke http://liputanmansuh.blogspot.com/

cikaizer berkata...

teruskan perjuangan saudara...

Tanpa Nama berkata...

terbaekkkk!!
aku doakan semuanya berjalan lancar dan mendapat keredhaan dari-NYA, Amin.

fatwa ulama umngok tu pegi mampossss.. diowang pun dh mcm haram jadah..

Tanpa Nama berkata...

Kemungkinan satu lagi prk..berita yg diterima blum lg sahih..di kaw pmtg pasir pp...

Tanpa Nama berkata...

Ini lagi satu cerita PUAKA, INI CERIT TOYOL INDON BODOHKAN KAUM MELAYU, MALAYSIA. Sila baca dan menangis;
Bekas Menteri Besar Selangor, Khir Toyo mendakwa kewujudan banyak pusat perjudian, hiburan dan spa di Selangor kerana ada ahli politik bertindak sebagai pelindung kepada kumpulan-kumpulan kongsi gelap.

Saya setuju dengan kenyatan Mr. Khir bin Toyo.

Mr. Toyo, kamu tanya semua ADUN dan bekas ADUN serta EXCO umno/BN semasa kamu menjadi Menteri Besar Selangor dulu siapa yang tidak rembat duit hasil daripada meluluskan lesen perjudian, pusat hiburan dan songlap lombong pasir..!!! Mungkin Suhaimi Mohd Ghazali, Ketua Pemuda UMNO Sepang yang juga bekas ADUN Dengkil dari UMNO/BN amat tahu dan kenal semua tokey pusat perjudian dan lombong pasir HARAM @ HARAM JADAH..!!!

Pusat MAKSIAT yang belambak di Selangor; Puchong, Banting dan Kelang terutamanya telah wujud sejak zaman kamu menjadi Menteri Besar wahai Mr Khir bin Toyo..!!!

Hello Mr. Khir bin Toyo, sebelum kamu mati dengan sumpah seranah rakyat, lebih baik kamu jawab dengan jujur dan ikhlas semua persoalan berrkut:

huh!! berkata...

Abang Isham..pilihanraya lagi..YAHOO!!!!!Permatang Pasir Plk..

Tanpa Nama berkata...

WOI!! PENYAPU!
khir!! buat2 belakon jadi malaikat la pulak. macam duda gile janda betul la perangai si celaka haramjadah penyapu ni. dia perasan habis2an akan jadi mb balik sebab tu dia tak habis2 merepek meraban. mana tak konpiden, najib kan ketua perhubungan negeri selangor. ini modus operandi enam jahanam umngok la nak kudeta selangor. war2kan perkara buruk maksiat padahal khir toyo n kuncu2 kaki suap n songlap dia yang punye kerja dulu.
wei khir! itu duit pasir yang enko sedara mara n fatah n lain2 cilok n cekik tu tak habis2 lagi.. jangan nak sorok laa.. berapa banyak curik pasir kat selangor tu..
Khir!! dalam banyak2 mb selangor, engkau yang paling BANGSAT sekali!!
ENGKAU NGAN BINI ENGKAU TU SAMA BANGSAT TAU!!

ini macam karat pemimpin ala umno baru rupenye. sekarang dah menunjukkan true color.
khir, kalu nko n geng enam jahanam nko kudeta selangor, taula apa kite orang rakyat selangor akan buat.. jangan la menongkat langit lupa daratan.

Tanpa Nama 09.56, you memang betul!!!

ummi berkata...

Tuan TT

Pagi2 dari Cheras, kami terpaksa menempuhi jalanraya yang sesak teruk. Saya yang bermotosikal pun pelik, perjalanan merangkak2 walaupun naik motor.

Rupanya polis buat sekatan di laluan hadapan.....kenapa agaknya ye? Baru teringat, esok hari besar utk memansuhkan ISA....

Dulu pun pernah juga, kalau tak silap pasal PPSMI, jalan jem juga. Perarakan BERSIH, jalan jem juga. Mangsanya, kami yang nak pergi kerja ni.....menyusahkan betul!

Apa2 pun, moga perhimpunan aman esok dilindungi Allah dan berjaya. Salam perjuangan dari saya.....

Johan berkata...

Gua org melaka tp menetap kat kl,mane satu port gua nk gi?kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

sarawak pun nak ikut berhimpun secara aman...tapi berkmpul kat mane?

Tanpa Nama berkata...

sah esok hanjing2 BN berkeliaran buat roadblock...jgn pakai baju hitam dlm keta,kang mesti hanjing2 menyalak...sape2 yg ade kulit gelap,harap jgn tggl baju & digalakkan pakai baju putih utk mengurangkan kegelapan...

m.a.s berkata...

bila nk mai Kedah pulak?