Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 31 Julai 2009

BERTEMU GULAI ITEK



TERKINI DARI PERMATANG PASIR


Pak Cik dan Mak Cik warong sediakan
mee dan chow kway teo dua tan.

Sediakan juga satu kontena udang.

Jangan lupa - masukan semua itek ke dalam reban.

Untuk pesta menyambut hari jadi Siti Aminah Abdullah.




14 ulasan:

Pak Oncu berkata...

Bro den ghoma ghongdang iteik.... bubuh pucuk mali mali,,, hahhahahaha sodappppppppppp...

sang kegelapan berkata...

hepy besday bak kate mat saleh!

ibnurosli berkata...

Allahyarham Dato Hamdan labih lama berada dalam PAS dari TG Nik Aziz. Betapa satu kerugian pada penyokong PR.

Salam Takziah kepada keluarganya.

adtea' berkata...

bro,

ramai mintak mat sabu jadi calon N11 Pmtg Pasir...
apa komen TT?

Tanpa Nama berkata...

baru tau no....
apa lagi yg minah ni buat report.

Tanpa Nama berkata...

apa lagi minah nak buat..lepas ni

Tanpa Nama berkata...

TAMBANG BAS RAPIDKL NAIK 100% INI SEMUA KERJA KAPITALIS BANGSAT !!

jom ramai2 sign petition ni. aku nak antar by hand kat RapidKL !!

http://www.petitiononline.com/rapidkl/petition.html

Johan berkata...

hmpir setahun da umor blog TT ni..inilah smbuatan ulangtahun yg trbaek tuk blog TT kahkahkah..woit bro,thn lps lu kecoh psl gulai itek tu gua nk gi try ar..klu xgempak mcm lu heboh2kn,siap lu..kahkahkah

noel berkata...

Agak2 puak2 sebelah sana yg mengamuk tak dapat duit sampai pecahkan pintu tingkap dulu tu akan turun buat kheja lagie tak?.. hehe.. jenuh la nantie zahid hamidi pasang bendera sorang2 sampai tengah malam..

Tanpa Nama berkata...

Kji oleh rakyat? Ini kali ke-8 pilihanraya sela dibuat. Apa lagi peluang untuk PR melanyak, sembelih, duku habis UMNO. Ini tempat bagi menguji apakah rakyat dah mula kaleh ke UMNO kerana UMNO adalah parti yang diredai oleh ulama kononya dan dulu mereka melaung yang rakyat di Manik Urai dah balik ke UMNO.
Kali ini pesta tabur wang akan lebih sakan, projek perangsang ekonomi akan bergerligar di Permatang Pasir. Memang iya orang Malaysia suka berpesta politik sama dengan berpesta pada program Jom Heboh, program tv realiti! Satu Malaysia akan berdengung lagi dengan pesta-pesta!

Mohamad Aris berkata...

itek gembo-gembo seronok di tengok liat di makan...ada brani bertanding lagi ke dia

almatayer berkata...

Selamat datang ke parlimen Permatang Pauh... Umno sekali lagi akan terberak di dalam seluar.Seantero dunia sama-sama akan gelak besar melihat adegan ini....Adegan yang kita semua seronok nak tengok....

keyleedaud berkata...

pastikan itek serati digulai kerutuk:P

Tanpa Nama berkata...

x sabar nk tau reason.. brani ke x brani nak letak calon kat pmtg pasir ni.. kalo brani mat sembab nk janji bg apa? jamban plak kot?