Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 14 Julai 2009

KEPUTUSAN - BN BERJAYA





BARISAN NASIONAL BERJAYA MEMPERTAHANKAN KEKALAHAN


Calon Pas Mohd Fauzi mendapat 5348 undi.

Calon Bn Tuan Aziz mendapat 5283.

Barisan Nasional BERJAYA SEKALI LAGI mempertahankan kekalahan sebanyak 65 undi.

Kapal terbang Najib tak jadi pusing balik.




12 ulasan:

zamrar berkata...

Seperti biasa apabila keputusan lambat keluar kita dah boleh agak siapa yang tewas. Namun bn tetap menang dalam "kategori mengurangkan majoriti"

master berkata...

PAS menang dan dapat jambatan baru ..

Tanpa Nama berkata...

kah... kah.. kah.....
lu punya kelakar memang gua boleh layan..... kah .... kah.... kah... padan muka gerombolan.... padan muka wak sembab... padan muka bini najib....... jamban tan tak jadi buat mungkin bik mama pi jogging kat situ ....kah ...kah... kah.... kroni tak berani buat.... tanah masih bergegar lagi..... masyk pun tak aman ..... takut jadi macam jamban tan hiway sami velu ke batu malai..... kah... kah... kah....

Tanpa Nama berkata...

betul ka pas menang banyak tuuu..?
macam tak cayee jee...

matdeesp berkata...

Tahniah kepada semua jentera parti Pakatan Rakyat yang berhempas pulas dalam mengekalkan kemenangan rakyat di manek urai.. Kepada YB Abg Uji pulak, selamat jalankan tangungjawap ke atas seluruh warga manek urai tanpa mengira parti.. Tahniah PAKATAN RAKYAT.. Tahniah YB ABG UJI.. Takbir...

kluangman berkata...

Kita harap UMNO meneruskan pembangunan di Manek Urai, tak dapat bagi jambatan, bagi jamban pun dah kira ok.

nami o fish berkata...

Negara kita negara demokrasi.
Buku teks KBSM cakap kalau negara demokrasi kena mengundi.

Kalau tak mengundi tak masuk syurga.

Kalau tak mengundi takde masa depan.

Kalau tak mengundi takde jambatan.

Tapi dah 50 tahun Manek Urai under PAS,tanya sikit kat ahli kubur tu,semua dah masuk syurga ke?

Malaysia dah 52 tahun under BN 1 highway sampai 4 tol.

Kat Belgium ni orang cakap,kalau highway tiba2 bertol,konfirm kena guling kerajaan tu.

Dah 2 orang dah Perdana Menteri kena buang.

Kalau tak mengundi,ada hantu pulak mengundi.Kalau mengundi karang sakit hati je sebab ahli politik ni bukan peduli pun.

Ada 222 orang Parlimen,505 dalam DUN.727 orang.Rakyat Malaysia ada 28 juta orang.Tapi 727 orang ni ambik peduli ke orang miskin kat Kampung Berembang?Kat Kampung Buah Pala?Kat Pangsapuri Murah Kinrara Seksyen 2 Puchong?

Demokrasi?Hahaha..kelakar la.

DurianKampung berkata...

66 pengundi hantu gerombolan tidak hadir mengundi. Najib telah mengarahkan SBnya mengesan 66 hantu tersebut untuk ditahan di bawah ISA kerana jika tidak, BeeEnd pasti menang dengan majoriti 1 undi.

Hantu2 lain yang mengundi telah dibayar RM300 sebagaimana yg dibuktikan oleh video berikut:
http://www.malaysiakini.tv/video/17393.html

Tanpa Nama berkata...

Tak sangka Pas boleh menang melawan rasuah jambatan dan wang ringgit.Di Kelantan memang perkara biasa dlam p.raya kecil begini,Umno boleh merampas kerusi Pas.Kawasan MU pun memang nampak memerlukan 'pembangunan',tapi dah bagi rasuah 'pembangunan'pun BN kalah juga.

Lee Copper berkata...

Jangan dari Fish Monger jadi Broker Balak pulak.....

Tanpa Nama berkata...

Mana kasut dan pakaian seragam untuk murid murid? be End kalah akan tarik balik pemberian itu kalau sudah diberi. sia sia je memberi kasut/uniform.

Syabas PAS & PR kerana mengalahkan be End.

Tukang ikang pung menang. degree universiti ta guna.

Yang penting rakyat menyokong PAS & PR.

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah...dah penat bagi duit, bagi janji macam-macam tapi kalah jugak.

bestnya kalau tempat aku ada PRK. boleh dapat duit, dapat jalan, dapat jambatan, dapat kontrek, dapat tengok BN habis duit, dapat tengok BN kalah..