Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 14 Julai 2009

UMNO MASIH DAPAT MEMPERTAHAN KEKALAHAN




MANEK URAI - ENAM KOSONG



Berdasarkan pengundian sehingga jam 3 petang tadi, Pengarah pilihanraya PAS Kelantan, Abdul Fatah Harun yakin calon parti itu - Mohd Fauzi Abdullah - sudah menang pilihanraya kecil DUN Manek Urai.

Menurutnya, bancian selepas pengundian mendapati calonnya dijangka menang dengan majoriti hampir 2,000 undi.
(TT)



5 ulasan:

Khun Pana aka johanssm berkata...

Tahniah dan Syabas kepada Umno dan BN
Tahniah kepada istiri Rosmah dan Mat Jamban-tan
Tahniah dan Terima Kaseh kepada Umno kerana dapat mempertahankan kekalahan dengan "konsistensi" ( dengan izin ).

Kepada mana-mana pihak puteri umno yang hilang gigi semasa bertempur , sila datang jumpa Dr.Khinzir Mat Botox .

azani berkata...

keputusan x rasmi kate beza 90 dan ade kate 127 undi.jgn mendahului mase dlm berbuat ape2.

nami o fish berkata...

celah mane 2,000 ni..lu kene klepet ngan pak aji ni..

belum kira mana tau hahaha..

65 je la hahahaah!

Tu la aku cakap,yang berbaris takleh caya,yang berpakat pun takleh caya!

Kalau antara ular dengan ahli politik kat sebelah,bunuh ahli politik dulu.Dorang ni lagi pembelit.

Tanpa Nama berkata...

Bunuh ular tak masuk jel tapi bunuh ahli politik, silap-silap kena hukum bunuh. Sape-sape yang rasa nak kena hukum bunuh, silakan berbuat demikian. Saya tak nak. Moral of story : Tak semua ahli politik tu pembelit. Lagipun ini cuma satu ramalan. Macam ramalan kajicuacalah, tak semua ramalan tu betul. Tak pula kita kata orang yang buat ramalan tu pembelit.

Tanpa Nama berkata...

memang den tak dapat terimo ulasan fatah apo punyo pengarah pilihanrayo. anggaran tongahri monang 2k tp sebona eh 65 undi yo. Nik Aziz sack la pengarah JPN pas ni. nipu kuek ha