Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 17 Julai 2009

MEREKA YANG DI SEKSA



SALUT UNTUK MEREKA !


TEO BENG HOCK


KUGAN ANANTHAN


ADI ANWAR MANSOR




12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

satu malaysia :) satu cina :) satu india:) satu melayu:) kerajaan pembunuh perlu di kuborkan segera :)

Tanpa Nama berkata...

adeh.`sudden death`.

Tanpa Nama berkata...

MANUSIA TIDAK AKAN MENYIKSA MANUSIA...HANYA SETAN YANG SUKA MENYIKSA MANUSIA...kah kah kah kah..kah kah kah

DARI ATAS HINGGA BAWAH SEMUANYA SETAN...kah kah kah kah...kah kah

MELAYU NGANGA...SETAN BERMAHARAJA LELA....kah kah kah kah

SETAN KENYANG...MELAYU NGANGA...kah kah kah kah

SETAN TINGGAL RUMAH BUNGLOW...MELAYU MASIH TAK ADA RUMAH...kah kah kah kah

ELAUN SETAN BERATUS RIBU...GAJI MELAYU BAWAH SERIBU...kah kah kah kah

MELAYU BUKAN MUDAH LUPA...TAPI MELAYU MUDAH NGANGA...MUDAH MUDAH DIKELENTONG OLEH SETAN2 BIRU...kah kah kah kah

[TERER]

Tanpa Nama berkata...

apa nak heran...?
Perdana Menteri pun seorang pembunuh.
lepas ni banyak lagi nak kene bunuh.

jeng...jeng..jeng..!!!

sapa2 yang nak buat baik..berfikir la dulu..

sebab negara ni hanya untuk setan saja...

.....................
-saya sayang ibu-

Tanpa Nama berkata...

kebetulan bunuh diri kat MACC, salahkan MACC. Kalau bunuh diri kat KFC, boleh tak slahkan Kolonel Sanders?

Tanpa Nama berkata...

errr camne ek? Teoh tu saksi kes, Kugan dan Adi bukan saksi tapi tertuduh, sbb tu dibantai untuk mengaku ( agaknya ) jadinya boleh tuduh polis secara terus. Tapi kes Teoh ni, dier saksi kes, jadi ade 2 pihak ade motif. SPRM bantai suruh bagi maklumat atau pihak yg terlibat dgn kes yang bantai takut maklumat bocor kepada SPRM ~ ntahlah hanya pendapat, kalau cerita CSI cepat je setel kan>? hehehehehe

Tanpa Nama berkata...

teoh????
cuba tanya bos dia di DAP apa yg terjadi anatara mereka...
jgn terlalu memandang ke sebelah satu lagi....

Tanpa Nama berkata...

malaysia skrg dah mcm colombia aku tgk...

Tanpa Nama berkata...

sambil bakar lilin... kalau nak bagi terang lagi kita bakar bendera UMNO!

faridshah berkata...

pakat2 siasat dan bongkar kes ini. jangan dok harap kat pihak2 tertentu sahaja. boleh percayakah?

sebarkan dan perluaskan bukti2 yang benar-benar benar..

..mangsa terbunuh, dibunuh atau membunuh diri...?

Lawan Tetap Lawan

Tanpa Nama berkata...

tertuduh atau saksi, tiada orang punya hak untuk seksa orang lain..kata je negara ada undang2, go eat sh*t laaa...

adi kes apa ya? aku tak perasan..tolong ingatkan aku...

FREDO berkata...

yesterdaY HEROES!!