Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 17 Julai 2009

PELIK… BERITA PELIK….JATUH CINTA PADA BANGUNAN




NAZRI : JANGAN TUDUH–TUNGGU SIASATAN
-malaysiakini

Nazri Aziz meminta supaya pihak, termasuk DAP supaya menunggu selesai siasatan terhadap kematian setiausaha politik exco Selangor, Ean Yong Hian Wah, yang dipercayai jatuh bangunan pejabat SPRM Selangor di Shah Alam.

"Jangan tuduh-tuduh. Kalau tuduh, kenyataan mereka keluar nanti dekat laporan akhbar, menyebabkan masyarakat buat pandangan (sendiri) sebelum penyiasatan dibuat," tambahnya.

Mayat Teo Beng Hock, 30, ditemui di atas bumbung bangunan bersebelahan pejabat suruhanjaya tersebut.

Mengulas lanjut, Nazri berkata: "Saya dapat laporan awal dari SPRM mengatakan dia dah dilepaskan selesai soal siasat semalam.

"Jadi, dia patut balik rumah. Kita pun tak tahu dia nak terjun bangunan tu...," kata Nazri ketika dihubungi Malaysiakini.

"Kita kena tunggu dulu siasatan tu macam mana. Jangan terus membuat kesimpulan," tambahnya.

Dalam sidang media di pejabat SPRM negeri itu, Pengarah Siasatan SPRM Datuk Shukri Abdull berkata mayat ditemui jam 1.30 tengah hari ini.

Ditanya bagaimana mendiang ditemui, beliau berkata seorang pegawai suruhanjaya ke tempat kejadian selepas mendengar jeritan seseorang tentang mayat itu.

Menurutnya lagi, siasatan terhadap Teo - sebagai saksi kes - selesai kira-kira 3.45 pagi tadi tetapi dilihat masih berada di bangunan tersebut sekitar jam 6 pagi.


KAH KAH KAH… KAH KAH KAH…

Kah kah kah…. MUNKEE NI ADA LAGI…. kah kah kah…

Woit… PELIK…. SIASAT SAMPAI PAGI KE?.... kah kah kah..

Woit… PELIK…. LEPAS SIASAT TAK NAK BALIK BALIK…kah kah kah..

Woit… PELIK….PELIK… INI BERITA BETUL BETUL PELIK….ADA KE MANUSIA DALAM DUNIA INI LEPAS KENA SIASAT BERJAM JAM…. BILA BEBASKAN…. TERUS LEPAK DI SITU….TAK NAK BALIK KE RUMAH….kah kah kah..

NOTA: Mungkin Teo Beng Hock ini telah jatuh cinta dengan bangunan SPRM hingga tak nak balik balik. Pelik.

Tetapi – kenapa tak nak balik kerana esok nak pergi mendaftar diri kerana nak berkahwin. Cukup pelik.

Oooooh ..Mungkin teksi sudah tak ada waktu subuh? Pelik. Kereta dia ada di tempat letak kereta. Pelik juga.

Kalau tengok gambar dalam Malaysiakini seluar dia koyak dan nampak seluar dalam. Ini lagi pelik.

Kalau tengok gambar yang sama – ada pulak batu bata dekat dengan kakinya. Ini sudah tujuh kali pelik.

Kalau macam ini lebih baik lagi Badan Pencegah Rasuah yang dulu. BPR jarang menyiasat. Kalau menyiasat tak sampai mati kah kah kah.



24 ulasan:

master berkata...

Ini lagi sorang munkee bodoh. Otak dia aku tak tahu tahap mana, sampai layak jadi menteri..

Perdana Menteri pembunuh, SPRM pembunuh, polis bunuh, SPR berat sebelah, ekonomi lingkup, tambang naik ..

Habis negara ni kalau bagi Kumpulan Melayu2 Celaka tu memerintah ..

Johan berkata...

gua pon baru nk ckp rs hairan nape sluar mendiang koyak..gua pnh beberapa kli tgk mayat org jatuh bangunan,xde pon smpai baju ke sluar ke koyak2..batu tu pon satu misteri..

Khun Pana aka johanssm berkata...

Tak kan lah tak nak lari kuat-kuat.
Tak kan lah suka pada muka-muka jahaman MACC.
Siapa yang kena tahan mesti mau lari kuat-kuat bila dibebaskan.
Pukul 4 pagi mesti mau cari teh lambung , roti john dan pukul talipon bahawa dah dilepas dari neraka , dah lepas dari muka-muka sial.

Cherita drama ini ada udang disebalik ketam.
nazri bin nazi dah buat drama dah.
Kini giliran polis musa bin musang untuk buat drama.

Tahziah untuk keluarga Teoh

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah kah...SIASAT JAM 3.45PAGI...kah kah kah kah

MEMANG SAH DISIASAT OLEH SETAN...kah kah kah kah

JIKA ORANG...JAM 3.45 PAGI TENTU BUAT AMALAN QIAMULLAIL SEPERTI TAHJUD DAN LAIN2...kah kah kah kah

SESIAPA YANG BERCANGGAH DGN FITRAH TUHAN ADALAH SETAN...kah kah kah kah....kah kah kah

[TERER]

Melayu Sengal berkata...

Bang Isham, nie namanya siasat sampai mati.....atau sampai mati kena siasat.....atau mati-mati kena siasat????? Duhhhh!!!!

UMNgOk BaNgang berkata...

nazri, camane ko bole jadi menteri? kalau setakat bagi komen 'bijak' camtu, sapa-sapa pun bole bagi...tak payah jadi menteri pon takpe...dari dulu, kini dan selama-lamanya...siasat,siasat,siasat...hasilnya?nil, zero, mangkuk, kaput.....

Tanpa Nama berkata...

"Jadi, dia patut balik rumah. Kita pun tak tahu dia nak terjun bangunan tu...," kata Nazri ketika dihubungi Malaysiakini.

kah kah kah, siapa yang buat andaian sekarang ni, selambe je cakap mendiang terjun bangunan, bodoh punya orang pun boleh jadi menteri.

jabsp berkata...

Shukri Abdull kata,simati hanya jadi saksi bukan tertuduh.
Isham,cuba hang bayangkan kalau sebagai saksi pun disiasat hingga 0345pagi(itu katanya Shukri),berapa lama pula yang kena tuduh.Samada dia terjun atau terjatuh atau punca punca lain,yang pasti dia keluar bilik soal siasat(itu pun kalau dia dibenar keluar)dengan penuh BINGUNG dan BIOL kerana kepenatan.
Sekarang aku seakan mula percaya dengan aduan geng geng Norza yang ditahan dalam politik duit gerombolan dulu

Tanpa Nama berkata...

Sipukimakdia Nazri musibat kata jangan tuduh, tapi dia dah buat keputusan kata mendiang terjun! Mana si lahanat ini tahu yang mendiang terjun? Cilakak punya menteri musibatun!

3viL X eIjI berkata...

salam

skang ni dah pandai membunuh terang - terangan dah juak - juak UMNO ni..

bile ade yg kene siasat je mati secara misteri.bila siasat je takde pape..ngok benar ke pegawai penyiasat tu?

ya Allah...selamatkanlah kami.

chua chu kang berkata...

Ketua Polis Selangor lagi teruk..dalam berita beliau berkata kita tidak tau tingkap mane dia terjun...awal-awal lagi polis dah buat andaian bhw Teo Beng Hock mati sebab terjun(bunuh diri)..

saya pun hairan juga mcm mne sluar blkang dia boleh koyak bergitu rupa..
pelik..pelik...pelik...

patah sayap berkata...

Tak nak buat spekulasi bagaimana,semua yg tengok gambar mendiang tentu akan perasan kenapa seluarnya koyak dan penuh darah.Hari tu pun ada laporan dibuat oleh saksi yg kena pukul oleh SPRM di Johor.Orang lain yg ambil rasuah,saksi yg dipukul.Memang pelik!Kata rakyat didahulukan,pencapaian diutamakan.

Tanpa Nama berkata...

bodoh betul nazri ni..muka macam sial.memang celaka sprm.

Mat Bond Che berkata...

hehehe ...
polis kita power gilerr
sumer ader lesen to kill

Tanpa Nama berkata...

ingat polis je bole bunuh org.kalau mcm ni aku nak jd sprm la.bole bunuh org.

Tanpa Nama berkata...

Seluar koyak? jangan2 lahatun2 sperm yang soal siasat nak buat ugut ala cite holywood dimana suspek di juntaikan keluar tingkap! Pelik! mendiang mati with his shoes on, biasanya orang nak commit suicide, mereka buka kasut letak tepi...ini clue classic di mana2 kes suicide di dunia seperti di Jambatan P.Pinang banyak jumpa kasut, slipar tersusun elok.....tapi ntahler kot di SPeRM ada cara sendiri.....sunggoh suspicious......

Tanpa Nama berkata...

nazri berketurunan nazi... sial punya botak..

Tanpa Nama berkata...

apa punya biul Malaysiakini minta pandangan babi biul bernama Nazri Teksi

Tanpa Nama berkata...

Musykil... mengapa batu-bata itu tak pecah? sekurang-kurangnya 1 mesti pecah. No perfect crime.

Tanpa Nama berkata...

Hi,

I think someone (maybe more than 1) grabbed Teoh by his back pockets and put him out the window to force him to do something he didn't want to do.

Unfortunately the back pockets ripped sending him plunging to his death.

alexander the great berkata...

O SANGAT PELIK...SAYA ADA SOALAN:

1) MENDIANG TAK ADA HARAPAN MASA DEPAN KE - NOTHING TO LOOK FORWARD TO- SAMPAI MENJATUHKAN DIRI?

2) KENAPA TAK CAKAP SAYONARA BYE BYE PADA TUNANG & KELUARGA TERLEBIH DAHULU SEBELUM MENJATUHKAN DIRI?

3) PENING SANGAT KE KEPALA DISOAL SIASAT OLEH SPRM SAMPAI MABUK TERUK HINGGA TAK JUMPA JALAN TERUS JATUH?

4) BERAPA BESAR KUASA SPRM TUH SAMPAI BOLE MENAHAN ORANG MENYIASAT ORANG TANPA KEHADIRAN PEGUAM? SETANDING PAK POLISI KE?

5) LAST BUT NOT LEAST..PERKARA YG PELIK A/L AJAIB, HAIRAN BIN MUSYKIL IALAH...APASAL KES PKFZ YG MELIBATKAN BERKARUNG-KARUNG $ TU TAK SELESAI? KENAPA WAK BOTOX DOK RILEKS JE KAT MAHLIGAI TUH...$ MELANCONG BAWAK AMAH TU APA CERITA? SPRM TAK CUKUP KAKI DAN TANGAN KE? (AGAKNYA KAKI TANGAN TU SAMPAI KAT MENDIANG ...SEKIAN TERIMA KASIH)

alexander the 2nd great berkata...

IN THE NEAR FUTURE...NANTI RAKYAT M'SIA P LONTAQ BATU MACAM ORANG PALESTIN LAWAN ISRAEL...U KNOW I KNOW SAPA ZIONIS DI M'SIA"

padan muka

Sudin berkata...

woit...isham !
Apa nak hairan ?
1Malaysia berketuakan pembunuh !!!
Anak buah apa lagi bebas membunuh sana sini.........
kah,kah,kah........
Malaysia,1Malaysia dah jadi negara setan pukimak.....boleh bunuh suka-suka hati......

Budak Teo dah di belasah cukup-cukup.......SPRM tak sedar budak tu dah mati......terkejut lalu SPRM reka cerita untuk menutup kes....lalu budak tu di humban ke bawah.......agar dilihat sebagai kes bunuh diri terjun dari bangunan......kah,kah,kah.......
teori yang menjadi.......

Nyawa manusia di 1Malaysia sudah tiada nilai.......

Para pendokong ketuanan melayu setan pukimak mana dia ?

Raja
Mahkamah
polis
menteri-menteri Umno/bn setan pukimak....mana
Pelopor UG setan puki Nasa,.mana?
Mustapa Ali setiausaha agung pikumak apa statement ?

Tanpa Nama berkata...

kalau lah mahkamah antarabgsa boleh menghakimi kes ni.. bolehkah seseorg bawak kes or dakwa sprm kita ni kat luar negara?

psal aku mmg dah tak ercaya sangat2 kat mahkamah dlm Malaysia ni.. lebih2 lg bila kes yg melibatkan politician ni..

sprm, pdrm, mahkamah, spr suma mcm fuck!