Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 22 Julai 2009

PEMECAH BERITA !!! TERKINI -



SURUHANJAYA DIRAJA SIASAT KEMATIAN TEOH




KAH KAH KAH


Akhirnya tuntutan rakyat berjaya.
kalau rakyat satu Malaysia mahukan
sesuatu - bangun dan berjuang.

Ini buktikanya !!!

Semua pegawai SPRM yang terlibat sudah
digantung kerja mereka.

Lihat dan tunggu laporan Suruhanjaya DiRaja.
Jangan jadi korek korek korek.
Jangan jadi laporan suruhanjaya memperbaiki polis.
Satu habuk taraaaak.

Satu Malaysia buka mata buka hati.
Kita tunggu.



15 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

konon aje tu....semuanya gimik politik umno je...mana mungkin dorg nak siasat betul2....wayang kulit in the making. pdrm, sprm, kehakiman bawah telunjuk umno...ada justice ka? piiirahhhhh!!!!

Tanpa Nama berkata...

panggillah mereka2 yg betul telus utk lalukan siasatan,klu bleh org luar yg tiada kaitan, tak berpihak da tak berkepentingan....klu harapkan CSI segambut dlm,sentol pasar, jinjang selatan...alamat tak kemana ler jwbnyer...tak pun panggil aje katon detektif conan tv3 tu....

Tanpa Nama berkata...

salam bro...



video terhangat...


tgk sampai habis..


suruh-gerenti-jaya rasuah kaya malaysia..


MACC Downfall Parody

taip jer kat youtube!

sham berkata...

jangan jadi korek.korek, korek doh la

Tanpa Nama berkata...

gwa cuma khuatir jika kununnya depa tubuh suruhanjaya diraja,
tapi sebenarnye depa setubuh budak suruhan ala2 sepol gitu, lepas tu umumkan berjaya selesai siasatan, serah laporan pada raja/parlimen,
tspi sebelum tu dah serah dulu pada ketua polis, pada menteri, pada tpm, pada pm, dan balik turun semula, dan ulang naik balik, putar2 pusing2 secukup rasa garam dulu,
barulah diumumkan (setelah diolah mengikut citarasa yg 'relevan') - alamat sekali lagi 1malaysia dilebong!!
ataupun, dah clear semua bukti2 incriminating (setelah seminggu kejadian) barulah beri laluan jalurlebar kununnya pada budak2 suruhanjaya, yang akhirnya akan mengumumkan tiada kes jenayah (sebab tiada bukti lagi) - sekali lagi juga 1malaysia dilebong!!

kepercayaan rakyat tahap lubuk gaban!

sEmut berkata...

badut badut sokong sprm

ahmad berkata...

skrg baru diorg tau...

Kuasa Rakyat..

Power gak ek kita nih

hehehe

mangchikla berkata...

bang, mmg gumbira mendegngar 'pemecah berita' tapi semoga tidak lah jadi mcm "Comission Royale" korek, korek, korek, Lebam mata Nuau, memacam di bongkar, memacam yg direkomen tapi masyuk telinga kiri,kuau tielinga kanan. Baikkk abg najib ek, setuju CR ni, tapi assal CR Al Tantuya tak buat ek....

BC berkata...

Kata Kit SIang lainlah, bang. Yang nak "disuruhanjayadirajakan" bukan soal kematian Teoh, tapi lebih menjurus kepada perangai gangster dan ma'alon berlesen di SPRM. Tak sama. Ada lagi mahu tutup daa...jawabnya macam dulu juga. Korek, korek, korek.

-thethinker- berkata...

1 Malaysia kena tipu lagi.. termasuk TT taiko kite nii..

Yg ditubuh utk menyiasat kematian BengHock ialah Inkues ( bahasa melayu takda kaa ) yg diketuai oleh Majistret..

Suruhjaya Diraja yg ditubuh plak , hanya utk menyiasat cara penyiasatan SPRM ...

sekali lagi , 1 Malaysia kena kong ngan kangkung dari Pekan

Jebat Musibat berkata...

Diraja nih raja mana?
Raja Najib?
Raja Kapoor?

kalau siasatan diraja tapi tanpa duduk dibawah arahan Agong aku tak percaya.

sampai mati pun aku takkan percaya.
apatah lagi tukang lancarnya sekarang ialah Najib sendiri!

Tanpa Nama berkata...

dlm situasi politik yg panas sekara
ang ,mak2 datin ambil kesempatan dgn di ketuai oleh mak datin rosmah
mansor ke kepejabat petronas apa penting nya ziarah kesana menjadi tandatanya, harap2 petronas jgn di
gangu sudahlah.

Kucing Parsi berkata...

bukan ke SPRm tu suruhanjaya

sekarang raja mana boleh pakai

ha ha ha

dewamuzik berkata...

50 ORANG? RAMAI JUGA PENGIKUT ISMAIL KOJOL NI..
DAHSYAT ISMAIL KOJOL NI... ADAKAH MAMAT NI ADIK KHIR TOYOL @ WAK BOTOX?

Johan berkata...

wayang je..akhirnye xde tindakan pny mcm kes pita lingam,trbukti pita tu saheh tp smpai skang pon tarak wat pape pon..