Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 22 Julai 2009

PERMULAAN UNTUK MENGOLAH PERSETUJUAN RAKYAT



MULA BELI KAPAL SELAM LEPAS ITU LOJI NUKLEAR - SEMUA NAK TIPU MELAYU


STADIUM MIRZAN KUALA TERANGGANU

MEMAYRAKATKAN TEKNOLOJI NUKLEAR - melayau

KUALA LUMPUR 21 Julai - Program memasyarakatkan teknologi nuklear perlu diperluaskan bagi membolehkan orang ramai memahami faedah teknologi itu dengan lebih jelas.

Timbalan Menteri Sains, Teknologi dan Inovasi (MOSTI), Fadillah Yusof berkata, dalam hubungan ini, Agensi Nuklear Malaysia perlu melaksanakan pelbagai program membabitkan kesedaran awam terhadap kepentingan teknologi nuklear.

"Kesediaan agensi ini di Bangi membuka pintunya untuk dilawati, sedikit-sebanyak menghilangkan keraguan masyarakat terhadap keselamatan penggunaan nuklear.

NOTA : Semua ini dilakukan untuk mengolah persetujuan orang ramai agar menerima loji nukear. Syarikat Peranchis sedang melobi untuk menjual malaikat maut ini. Tidak percaya lihat apa yang berlaku di Chernobyl – Ukraine.

CHORNOBYL – UKRAINE


Loji nuklear ini meletup pada 26 haribulan April 1986
pada jam 01.23.45 am.

Seluruh Eropah gempar.

Ini Hasilnya :








12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bro.. gwe keja ngan menda alah nih... kalau ade cadangan dari gomen utk buat bende ni.. gwe akan jadi antara pertama ke rapat umum!!! satu malaysia kene kanser karang!!

ahmad berkata...

skrg nie semua cakap merakyatkan yang tu la yang nie la... nak menang hati rakyat kut ? hahaha

Khun Pana aka johanssm berkata...

Saya syorkan tapak paling sesuai untuk bina loji kuasa Nuke ialah di PutarJaya .

LeeSlimShady berkata...

Sham....aku jugak setuju dengan Hasmi kalau kita demo jatuhkan BN macam kat Thaailand tu nak.......

http://www.pejuangpro-demokrasi.blogspot.com/

crewradix berkata...

Segala-galanya untuk WANG!!!

geordie_kelate berkata...

Nuclear? Malaysia? Oh, end is nigh.

Dredd berkata...

bro..kat ukraine sana nun.. loji versi pertama. sekarang 3rd generation..by d time kita siap, actually dah 4th gen... contoh macam keta versi pertama.. banyak kelemahan dan kekurengannya. lagi banyak orang mati bro.. pasal keta ni..

penanggah berkata...

buat jembatan pun retak.. ado hati nak buek loji nuklear.. nanti tak pasal2 luruh rambut rakyat malaysia ni kono radioaktif..

sham berkata...

satu lagi projek tipu melayu

Tanpa Nama berkata...

bro,tingut yg positif jangan terlal
u negitif. biar diorng buat dulu kalau ada apa2 komenlah. gua suka benda baru,,,

Kucing Parsi berkata...

pasti ke yang pendedahan ni cuma 20 mikro silvert

20 mikro silvert tu untuk sehari ka?

kena pakai dosimeter la semua orang kat malaysia nanti

Tanpa Nama berkata...

alah kalau keturunan ketuaan mamak kuti yang handle benda ni alamat x selamat ler..sub sana sub sini yang kena kita juga depa boleh lari oversea.