Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 5 Ogos 2009

LANGKAH TEPAT



KELAB WARISAN PEMUDA TERRAU DITUBUH LAHIRKAN PEMIMPIN PELAPIS
- melayau

JOHOR BAHRU 3 Ogos - Bagi melahirkan pelapis pemimpin negara pada masa depan, Pergerakan Pemuda UMNO Tebrau mengorak langkah dengan menubuhkan Kelab Warisan Pemuda Tebrau semalam.

Ketua pergerakannya, Syahrin Md. Jamaludin berkata, penubuhan kelab tersebut bertujuan mencari golongan remaja dan belia yang boleh menjadi pemimpin pelapis bagi menyambung perjuangan Pemuda UMNO yang terdahulu.

Menurutnya, golongan sasaran bagi kelab tersebut ialah remaja yang berusia antara 18 hingga 21 tahun.

"Kita akan mendekati golongan pelajar dan pemimpin pelajar di institusi pengajian tinggi awam (IPTA) untuk diserap menjadi ahli kelab ini.

KAH KAH KAH…

Kah kah kah… SYABAS… TEPAT… BIJAK… kah kah kah…

Kah kah kah…REKRUT ANAK MUDA ADALAH BETUL DAN TEPAT…kah kah kah…

Kah kah kah…JANGAN PEDULIKAN AKTA UNIVERSITI DAN KOLEJ UNIVERSITI… kah kah kah…

Kah kah kah… AUKU INI AKTA HAPRAK…. Kah kah kah…

Woit… PAS … DAP… PKR… SILA CONTOHI KELAB WARISAN TERBRAU…kah kah kah…

Woit…JANGAN LARANG BILA PAKATAN RAKYAT REKRUT ANAK MUDA…kah kah kah…

Kah kah kah… JANGAN TUDUH KES JUVENA… kah kah kah…

Kah kah kah… JANGAN TUDUH BERI UPAH….kah kah kah…



3 ulasan:

Tok Uban berkata...

Ini sekor lagi pemimpin yang otak standard Darjah 6...fikir guna kepala lutut...woi mamat...AUKU tu apa?....kau fikir negara ni bapak kau yang punya ke..suka hati kau nak buat macam-macam....kalau pemimpin pemuda dah macam ni punya akai...ahli dia tentu tak ada akai...itu sebab pilih pemimpin macam ni...betul tak?

Tanpa Nama berkata...

hohh..
aku nk join bole?
bgus ni.. senang masa depan.
bole senang dapat kontek/kabel..
senang dapat projek..
bole join bisnes sub,sub,sub-con..
bole belajar makan rasuah..
janji masa PRU nnt pangkah umngok..
opsss.. lg satu..

senang masuk syurga, mengikut mazhab mat sembab..
kan? eghegegehe

-budak itm

kuasamalaya berkata...

woit mangkuk..ada lagi ke pemimpin pelapis..ko tak baca ke prinsip najib ada tiga..wakakakakaka..takkan ada pemimpin lagi pasniee yang ada hanya bik mama sorang jer..percayalaahhhhh..