Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 26 Ogos 2009

MALIKUL SEMBAB BERFATWA LAGI !!!





RAKYAT RISAU MASA DEPAN POLITIK NEGARA
– berita hairan

Muhyiddin Yassin berkata, beliau mendapat maklum balas daripada sebahagian besar masyarakat yang meluahkan kebimbangan terhadap masa depan politik negara kerana diganggu gugat oleh parti pembangkang.

Dia berkata, rakyat terutama orang Melayu berasa kedudukan mereka tidak lagi selamat jika pembangkang memerintah negara ini berikutan budaya politik dibawa mereka adalah asing.

KAH KAH KAH..

Kah kah kah…. BETUL CAKAP MALIKUL SEMBAB NI…. kah kah kah..

Kah kah kah….. ORANG RAMAI MEMANG BIMBANG …. Kah kah kah…

Kah kah kah….. IBU BAPA DI RUMAH BIMBANG… kah kah kah..

Kah kah kah….. ANAK ANAK KECIL SELALU MENANGIS…kah kah kah..

Kah kah kah….. BUDAK BUDAK LARI DARI SEKOLAH…. Kah kah kah..

Kah kah kah….. PEREMPUAN HAMIL … JADI KEGUGURAN…. Kah kah kah…

Kah kah kah…. KALAU MAKAN ... TAK ADA SELERA…. Kah kah kah…

Kah kah kah …. SEMUA TERJADI BILA MELIHAT MUKA SEMBAB…. kah kah kah...



12 ulasan:

Jarri berkata...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

sembab.tion

Tanpa Nama berkata...

Dulu ada PM tdo zzzzzzzzzzzz....kini kita dapat TPM sembab! UMNO tak habis mengeluarkan badut badut untuk di tertawakan....hau hau hau hau...betul punya caca marba, rakyat keliru kita ni mesia ke mongolia?

Tanpa Nama berkata...

Salah tu bukan orang melayu yang bimbang, pemimpin UMNO yang teramat bimbang sebab mereka dah lama mengamalkan budaya rembat dan sumbat. Rembat wang rakyat melalui projek-projek yang dikembang berganda-gnad dari kos asal untuk mendapatkan laba yang besar dan sumbat dalam bank atas nama anak isteri macam si Toyol buat. nanti kalau Pembangkang memerintah ,pembangkang akan bawa budaya baru pulak, budaya bebas rasuah dan budaya tangkap bapak rasuah ke dalam pintu jel! Tulah yang mereka bimbang sangat tuh!

kucingsiam berkata...

meow~

memang kucingsiam bimbang dengan masa depan negara ini kerana kuasa masih dipegang oleh manusia bodoh sombong tamak seperti mat sebab dan bosnya murujib. semakin jelas status malaysia sebagai negara kangkung bila satu persatu bohong dan mitos pemerintah pecah.

d'Frog Prince berkata...

tuan rumah, entah sampai bila ye UBN nak melabelkan orang bukan Melayu sebagai musuh, sebagai dalang, sebagai orang ASING?

apa daa yang asingnya, saya pun tak tahu. kalau nak diikutkan, orang cina malaysia akan lebih faham orang melayu malaysia berbanding orang melayu dengan orang indon. kenapa dengan orang indon mengaku bersaudara tapi dengan orang bukan melayu tak boleh mengaku bersaudara juga? jijik kah? padahal masing2, keturunan adam dan hawa, kalau betul2 berpegang pada ajaran agama?

PAS Zon Bukit Beruntung berkata...

kahkahkahkah!

teman meman 'suspect' dngan tulisan kamu ni hisam!!
wakakaka!

Anti-Sembab berkata...

Hoi Sembab. Bongok betul. Pembetulan.

Bukan masa depan politik negara. Tapi masa depan politik BN.

Tanpa Nama berkata...

"Kumpulan Al Malikut Sembab yang bimbang" bukan rakyat Malaysia.

PRU12 dan PRKecil yang lalu menunjukkan rakyat mahu perubahan!!

PR akan bawa perubahan yng baik; tidak rasuah; adil dan saksama; non-racial=Malaysian Malaysia; berperikemanusiaan; sopan santun dan siuman; beriman dan bukan FLIP FLOP.

Memang dan boleh dimengertikan kenapa AL Malikut Sembab risau..kerana hilang sumber perasuah; perniagaan Ali(Baba) akan hilang; kuasa (ketuanan Melayu konon) akan hilang. Kumpulan Gerobolan tidak boleh "berdikari" walau pun telah 39 tahun bergantung kepada DEB. Macam orang kata "easy come easy go" lah.

PR jangan risau teruskan perjuangan. Ganti pemerentah dan buktikan bahawa peubahan baik akan wujud nanti. PRU13 lah menjadi gelanggang pembuktian mu PR>

Tuhan Mahakuasa dan Mahaadil.
Tuhan akan kabulkan hasrat PR dan rakyat untu membawa perubahan.
Allahuakhbar Allahuakhbar.

AnginSepoi berkata...

hancur malaysia oleh mat sembab..dorang tak tau ke saat kehancuran dorang ni. dorang tak nampak lagi ke..bodoh punya mat sembab..pi lah balik indon

joe_ringgo berkata...

melihat muka wak sembab seperti melihat serakan cirit di lubang jamban.

chegarMD berkata...

Perkataan ini kalau keluar di negara thailand .orang akan tahu
rampasan kuasa telah di tanak cuma
tungu perishtiharan no 1, rampasan
telah berlaku. tapi di malaysia ada
lah tu conspirasi akan berlaku.hara
p jaga2.

8199 berkata...

wak sembab dah jadi macam cacing kepanasan... tak lama lg mampus la.... kah kah ahaks ahaks