Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 26 Ogos 2009

SALAH BENDERA – KAH KAH KAH




TENTERA MANGOLIA SIAP SEDIA UNTUK DATANG MERAMPAS MAJALAH KARTON




BENDERA MONGOLIA TERKIBAR


SINDIR PM - MAJALAH HUMOR DI RAMPAS
- malaysiakini

Sekumpulan pegawai Kementerian Dalam Negeri (KDN) menyerbu pejabat majalah humor terbaru Gedung Kartun hari ini susulan penerbitan edisi sulungnya yang menyindir perdana menteri.

Lapan pegawai itu berada sejam di pejabat majalah dwibulanan itu di Brickfields sejak 10.30 pagi - dipercayai berkaitan kandungannya, antaranya memaparkan gelagat Najib Razak yang tersilap mengibarkan bendera Mongolia bersempena sambutan hari kemerdekaan negara.

Sebanyak 408 naskhah majalah terbitan Sepakat Efektif Sdn Bhd dirampas bagi kesalahan bawah Seksyen 5(1) Akta Mesin Cetak dan Penerbitan atau penerbitan tanpa permit.

KAH KAH KAH …. KAH KAH KAH …. KAH KAH KAH … KAH KAH KAH

Kah kah kah…. APA LAH KARTOOOON INI… TAK PATRIOTIK…. Kah kah kah..

Kah kah kah…. TUNJUKAN LAH BENDERA SOMALIA… BARU PATRIOTIK…kah kah kah…

Kah kah kah….INI KAN NAK BULAN MERDE DEKA… kah kah kah…

Nota:
untuk mendapat majalah cult ini
sila hubungi – gedungkartun@gmail.com
atau pukul talipon waktu pejabat sebelum
berbuka puasa 03-22-74-49-31 – keluaran pertama
ini adalah cult. Simpan hingga ke anak cucu cicit.




9 ulasan:

amad elmakias berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Tanpa Nama berkata...

KAH...KAH...KAH dgn Kartun pun takut nk mampus !!!......sah Gerombolan 1 malaysia ni PENGECUT !!!...KAH ...KAH ...KAH

Tanpa Nama berkata...

benda-benda gini yang buat kita macam mundur sangat.Kat England/Europe/Amerika/Australia, lebih dari ini rakyat dia buat tapi kerajaan tak tumbang pun.Takut bayang-bayang sendiri ke Yob?

Tanpa Nama berkata...

bro sy lurus bendul da p talipon no ni... tp x dpt laa
03-2272 4045
03-2274 4931
dua2 no ni x dpt laaa....
sy tnggal nun utara tanah ayer...
mcm mana nk dptkan jgk ni...

AnginSepoi berkata...

mesti bik mama terkejut beruk mat mongol tetiba naikkan bendera ganges khan...hehehehehehehe...aku ketawa guling-gulung...hehehehe...aku musti dapatkan majalah tu....hehehehe

ubilepih berkata...

Tunggu BUMPER RAYA punya keluaran pulak..ha..ha..ha.silap haribulan kilang kertas semua kena amaran jagan jual kertas kat kuncu zunar..kah..kah..kah..sori tiru stail lu suka bro...

AnginSepoi berkata...

kalau kat india watak menteri, polis, terasa jugan jadi watak jahat..kat malaysia konpom masuk ISA...SYABAS INSPEKTOR SHAHAB..

Tanpa Nama berkata...

pergh....
kate demokrasi...
Kate nak tiru Amerika...
Relax la Najib.
Baru kutuk ko dalam kartun je, tu pun nak rampas majalah.

NAJIB = BIJAN

Tanpa Nama berkata...

Hahaha.. dh bli dh majalah ni.. best sgt2... mmg sempoi lah. bro, bgtau kt org ipoh buku ni ada jual kt dlm greentown mall, ipoh.. dijual di kedai buku dkt2 medan selera kt tingkat bwh skali.