Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 29 September 2009

BAGUN! BERSATULAH MENENTANG KONSERT KAH KAH KAH


SEDANG MENGHANTAR MAKANAN KEPADA RAKYAT AFGHANISTAN





MINAH CUN SEDANG MENGEBOM MEMBUNUH RAKYAT DUNIA




PELAJAR BANTAH KONSERT BEYONCE – berita hairan

Persatuan Kebangsaan Pelajar Islam Malaysia menggesa rancangan membawa penyanyi Barat, Beyonce, bagi menjayakan konsert 'I am World Tour live in Malaysia' pada 25 Oktober ini, dibatalkan kerana dikhuatiri membawa kesan tidak baik dan bertentangan dengan budaya masyarakat Timur.

KAH KAH KAH… KAH KAH KAH…

woit… INI DIA PERJUANGAN MENENTANG KONSERT …. kah kah kah…

woit… PASAL APA TAK TENTANG PERTUNJUKKAN KAPAL TERBANG TENTERA UDARA AMERIKA YANG AKAN BUAT PERTUNJUKAN….. kah kah kah…

kah kah kah… NAK JADIKAN ANAK MUDA CEPAT TUA…. kah kah kah…

kah kah kah… TAK SUKA ANK MUDA BERGUMBIRA DALAM KONSERT….kah kah kah…

woit… KALAU HANG NAK BERSULUK SIANG MALAM… LANTAK HANG LAAA…. kah kah kah…

woit….NAPA HANG TAK PROTES LIFT … LIFT INI DARI AMERIKA… kah kah kah..

kah kah kah… LAGI BAHAYA BERDUA DUAAN DALAM LIFT…. kah kah kah

nota:
kemerosotan fikrah yang maha sangat
hasil dari sistem pembelajaran. anak anak muda
kita tidak lagi dapat mengenal pasti apa dia phenomena dan
apa dia manifestasi. apa yang memunculkan phenomena
dan apa yang memunculkan manifestasi. tidak tahu
apa dia superstruktur dan apa dia infrastrukur.

keupayaan fikrah hanya dapat melihat yang tertera dihadapan mata.
macdogal burger king kuntuki chocha chola depan mata
pun tak nampak – opps sori…kah kah kah




16 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Inilah fahaman sosialis separa kominis. Dia cuma risau pasal perut. Faktor2 manusia jadi rosak kerana menyimpang dari ugama dan menyusahkan orang lain tak ada dalam pemikirannya.

Kelebihan penulisannya cuma mengutuk orang lain saja. Padahal pemikiran sosialis separa komunisnya tak dapat sambutan pun.

Tanpa Nama berkata...

http://www.btimes.com.my/Current_News/BTIMES/articles/20090925154517/Article/index_html

Tanpa Nama berkata...

"BAGUN! BERSATULAH MENENTANG KONSERT KAH KAH KAH"

ko x paham apa itu seni, belajar memikir brooo...

to tanpa nama 14:28

Johan berkata...

kahkahkah..menentang konsert atas nama Islam konon tapi ada niat nak geng dengan umno yang parah dengan rasuah..piirraah!

PR terutamanya Pas tolong sedar diri sikit,majoriti rakyat yang sokong Pas dan PR sebab dah bosan dan muak dengan perangai Umno-bn selama lebih 50 tahun..jangan nak buat perangai mcm Umno-BN,ahli sendiri tak nak disiplinkan tapi tahu bising bila pihak lawan buat salah..

Nistelro0y berkata...

en TT, apa salahnya menentang kemungkaran, mungkin bg pihak tuan, kemungkaran konsert or arak itu kecil, tp kemungkaran yg lebih besar itu orang tak perasan, so saya sokong usaha en TT utk membongkar kebenaran, tetapi jgnla pula dilekehkan usaha orang lain... kerana iman masing2 tidak sama, maka penentangan atas kemungkaran juga berbeza2.... adalah lebih malang jika kita sendiri melakukan kemungkaranWallahua'lam

hajaribrohim berkata...

isham, jom makan mekdogol! saya belanja! :)

Tanpa Nama berkata...

Duhai tuan rumah... Sedey... umoq hang dah lebey 50... tapi jiwa masih kacau-bilau... elok ler aku sarankan hang ucap istighfar bebanyak.., dari selalu ketawakan orang hingga terbahak-bahak.. Adios..!!

Tanpa Nama berkata...

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
hahahahahahahahaha
ahahahahahaha
ahahahahahaha
ajahahahahahahaha
hahahaha

Johan berkata...

Bro Isham,mesti lu rasa nak hentak2 kepala kat dinding lepas baca sesetengah komen2 terutama kat topik menentang konsert ni..ataupun makin kuat lu gelak..kahkahkah..

apa kata lu hentam balik depa je kat ruangan komen macam si RPK buat kat MT kahkahkah..

paling gua suka bila bukak blog2 tempatan ialah baca komen2 pembaca,tak payah tengok citer sitcom..Monty Phyton,Blackadder,Dr Strangelove sume tak leh lawan lawak2 bodo yang tak disengajakan kat ruangan komen blog..nampaknya ada jugak kebaikan sistem pendidikan kita yang haprak dan menumpulkan kebolehan berfikir ni sebab berjaya menghasilkan ramai badut2..

Tanpa Nama berkata...

Hang kalau tak puas hati orang tak nak pergi berdemo menentang pertujukan tentera, hang pergi la berdemo sorang2. Orang lain nak berdemo menentang konsert suka hati dia la, bukan ke kita bebas nak berdemo kalau kita nak? Dan kalau orang lain tak nak berdemo suka hati diorang jugak la, bukan ke kita jugak bebas untuk tak pergi berdemo?
Apsal ahli2 sosialis tak nak pergi berdemo sorang2? Apsal bila PAS tak nak pergi berdemo PAS kena hentam? Itu hak PAS untuk pergi atau tak pergi berdemo.

Johan berkata...

kpd Tanpa Nama 2009 September 29 17:00

Sila tanya google apa Descartes cakap pasal ketawa..

mighty berkata...

hahahahahah.. tanpa nama punye sembang dah macam muhyidon sembab

Tanpa Nama berkata...

Aiii peduli lah diorang nk demo pasal apa pon.
TT ni kalau diberi kuasa jaga FRU sure perangai lagi teruk dr UMNO.
Belasah anak muda demo tentang konsert yg terang2 penyanyi dh influenced k west jd kurang hajau.

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah,kontemplasi menyempang.bangga ideologi gampang.sedar diri sapa yang sekat kebebasan.apa tu kebebasan bersuara?.kah kah kah, sedar diri sapa yang wujudkan "benar" dan "salah".protokol zionis disogok-sogok,tolonglah sokong skali.kah kah kah dan kah lagi.

Tanpa Nama berkata...

sosialis 'kencing' kuat..sosialis taik..!!!..sistem yang xmendatangkan kamajuan langsung...

Tanpa Nama berkata...

esok kau mati..sape yang nak tolong sembahyangkan..???..bacekan doa..???..ke kau nak suruh orang bakar mayat kau..xpun tanam kat jirat cine..???...kahkahkah...xpun tanam kau satu kubur dgn Karl Marx Yahudi mabuk sosialis tu lah...kahkahkahkah...