Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 29 September 2009

HAPUSKAN ISA - MANSUHKAN ISA



MAT ASAN APA KHABAR ? TIDO OK KE KAH KAH KAH




nota:
untuk tido nyenyak sila telan dua butir panadol.
untuk tido nyenyak sila minum sebotol tonik cap bulldog
untuk tido nyenyak sila telan biji kurma
untuk tido nyenyak sila bersapau di telok kemang
untuk tido nyenyak ikat leher pada tiang kelambu kah kah kah




16 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ni strategi mat asan....
1- bila isa kalah... abis terus isa..jadi black goat.
tapi kalau menang.... entah...

Tanpa Nama berkata...

Datok Isa ? Siapa Datok Isa nie??
Biar betol puak2 nih?!!
TanSri Isa samad ada lar..

sokong Isa Samad. Mad Hasan apa khabar??

kah..kah..kah

master berkata...

UMNO dan rasuah tidak dapat dipisahkan,
Bagai isi dengan kuku,
Bagai Najib dengan Rosmah.

Dua tiga kucing berlari,
Kucing Pak Samad makan buah,
Dua tiga calon PAS boleh cari,
Mana nak sama calon UMNO rasuah.

Rasuah dulu, kini dan selamanya ..

Tanpa Nama berkata...

alah ..org umno ni dia yakin sgt dgn pengundi hantu tuh.ye lah ada 4000 lebih.ni kira dah confirm.tu yg gigih letak si pendek nih..lagipun kalau x rahsia kat PD terbongkar pulok!

Tanpa Nama berkata...

ISA membabi di telok kemang...bakal membabikan seme org BP...elok la tu...mmg kompon menang...tp org telok kemang seme ade ke dpt keje kat ladang babi ISA???aku sokong betul ISA ni jadi calon...sbb mmg terik kat PD dah cukup menyinari 1'malaysia' Bini Najib suka org rasuah...

eh rasuah politik dgn rasuah belanje duit kopi x same ke???nape plak rasuah dlm parti x kn tangkap polis ek???nape SPeRM x pi soal siasat...kenape agaknye ye???
oo sbb ISA ade gerombolan babi ble supply malaysia selatan...x ble kacau ooo...

sakariya berkata...

Orang PR mintak ISA dimansuhkan....
Orang Umno calonkan ISA bagi PRK Bagan Pinang....biarkan, biarkan
sikatik terjun dengan dacingnya...

Ikhmal & Izzatul berkata...

Mansuhkan I.S.A
Kalahkan ISA

Sukj berkata...

kah kah kah kah kah kah..kah kah kah kah

"1MALAYSIA LINGKUP" ???

kah kah kah kah kah..kah kah kah..kah kah

"1MALAYSIA"...KENA TIPU DENGAN SETAN...kah kah kah kah..kah kah

BALIK BALIK SETAN JUGA YANG KENYANG...MELAYU NGANGA LAGI...kah kah kah kah kah kah..kah kah

Tanpa Nama berkata...

SATU FAMILY
NAJIBKAN DIDAHULUKAN
ROSMAH DIUTAMAKAN

Tanpa Nama berkata...

hapuskan isa!
mansuhkan isa!
campak isa macam campak kepala lembu!
pijak isa macam pijak kepala lembu!
ludah isa macam ludah kepala lembu!

eh.. isapendek tak terbabit dgn kepala lembu ye?

ok.. cull isa like culling lembupendek!
(after all lembupendek@pd was isa's lifetime legacy as mb@ns)

Tanpa Nama berkata...

Satu situasi aneh dan unik yang sebuah komuniti di Bagan Pinang boleh menerima hakikat bahawa Isa yang pernah tercalit dengan rekod rasuah besar, tapi tidak dihukumi oleh mahkamah sivil.Esok kita dengar pula sebuah masyarakat dalam negara 'Bolehland" menerima si perogol atau si pelaku maksiat seperti itu tidak menjadi apa-apa, boleh diterima beb! Kenapa ajaran agama yang diterima tidak memberi mereka rasa marah kepada si perasuah. Mereka tak faham agama atau pendidikan moral yang diajar di sekolah adalah tidak bernilai. Sama seperti asalkan tutup aurat tapi terus bermaksiat seperti banyak gadis Melayu yang bermaksiat di pantai pada waktu selepas senja. Seperti biasa kalangan mufti, ustaz, imam, cendekiawan Islam tutup mulut tak berani bersuara kerana dek makan gaji. Jadi agama( Islam Hadari, Wahabike, Sunah wal Jamaahke ) mengajar apa? Sembahyang, puasa, naik haji, zakat, mengucap tapi buta kepada bakal pemimpin yang jelas rekod rasuahnya? Atau pegang kepada :" Allah itu maha pengampun dan penyayang!"

Tanpa Nama berkata...

...hoiiiii tukar tiub lu melayu mudah lupa laa...lu tk tau ka...itu tan sri la tolong pak jip...z+z...alaa yg dot dot dot 2...

Tanpa Nama berkata...

...jais dot dot dot ziana zunnn..dot dot dot..t sri isa dot dot dot pak jipan dot dot dot . (.masih kah kau ingat pada waktu itu sekuntum bunga mekar ku selit ke rambut nu )

looes74 berkata...

Aiyah.....Isa jadi adun, pun mampui, tak jadi adun pun mampuih. Apa macam?

Tanpa Nama berkata...

Rosmah+Rasuah=Roswah

Tanpa Nama berkata...

Al-Malikut Mat Sembab, selepas mengumum pencalonan ISA (hapuskan, mansuhkan ISA!!!) berjajni akan membuat Bagan Pinang sebagi Pusat Pelancongan. Satu lagi janji untuk PRKecil Bagan Pinang. Ingat Manik Urai Al Malikut Mat Sembab berjanji akan buat Manik Urai sebagai "ANAK EMAS"? Apa jadi dengan "janji janji Terang Bulan" lepas PRKecil di Manik Urai? "Terang Bulan" sudah jadi gerhana!! Sudah lupa Manik Urai!!

Ya Allah Tuhan yang Mahakuasa berilah pelita kepada pengundi pengundi diBagan Pinang supaya mereka bisa melihat, mendengar dengan baik dan ketara. Pandulah mereka untuk mengundi calon yang bersih; tidak berdaki sebarang rasuah.

Mohd ISA ternyata terlibat rasuah duit politik. ISA akan gunakan kekuasaan nya nanti untuk merasuahkan masyarakat.

Zulkefly Omar adalah insan yang beriman; bersih dan tidak ter-rasuah. Pandukan Zulkefly ke arah kemenangan dalam PRKecil Bagan Pinang. Mahklukmu perlukan pemimpin yang bersih, tulus ikhlas; beriman dan taat kepada Tuhan yang MahaIsa.

Allahuakhbar Allahuakhbar.