Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 23 Oktober 2009

BERITA BERITA KONTOT



GEMPAR !!! PALING HOT !!! PAS NAK BERSIHKAN PARTI


Nik Aziz hendak melakukan pembersihan dalam Pas.

Ada dua tiga orang yang dianggap memberatkan poket
Pas dalam usaha untuk mengambil alih pemerintahan
di pilihanraya akan datang.

Apabila Pas hendak bergerak maju - malaon-maloan ini
bubuh paku tengah jalan.

Buat kenyataan yang tak seneneh arah.

Buat fatwa dengan rujukan kitab remeh balikul al-temeh
yang ditulis oleh al-malikul sembab imang khodi
besar dari mujidul'farkaneen mongoli.

Tindakan ini adalah untuk memastikan Pas
terus gagah untuk bertempur tanpa ganguan
dan ajen-ajen gerombolan yang telah di pasang
untuk buat kacau.

Mungkin satu mukmatar khas akan diadakan.

APA KHABAR TUAN DOKTOR HASSAN

Apa khabar doktor ?

Ada terima surat dari bank ke?


APA KHABAR ZUL NORDIN ?

Kes pilihanraya you dulu –
you selesaikan macam mana?

You ada buat janji apa apa ke dengan
isteri rosmah?

You ni I… ni ak tak suka… the veri veri.

APA KHABAR AZALINA?

Lama tak nampak?

Hang Zooooooom ke mana?

Zooom zooom lah sikit. Hang dah banyak
kelepek.




4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pemimpin PAS yang pro UG bersiap sedia menghadapi taufan nik? Yang duduk kat gated bangaloo atau yang bidun faedah bersedia ntuk di nyahtoksikkan dari sistem.....hau hau hau hau.....yang karat hijau bertukar jadi biru kena akur!

Tanpa Nama berkata...

Pengkid, SPRM tak tahu atau dah terlepas....beli screwdriver sebatang RM 200? Dah wat blowjob ke? Kat saper?....auw?..zet..zet..zet...auw...zet....zet....strom...auw!

mukim batu berkata...

Bro Isham,

Gua tau AL (Azalina Lez) zoom ke mana....

Zooom zooom zooom.........

Zoom naik Porsche bai!

www.tepakbersulam.com

Ex-kroni sendiri pecah rahsia lak tu, ni mesti kes tak kena bayar ni.....

P.S. Bila nak announce pilihanraya kat Batu ni? Gua tak sabar nak dapat projek mahsyuuuukkkk.........

Tanpa Nama berkata...

Mesti buangkan yang kasi leceh dengan kemajuan PAS /PR. Dari segi ini kita kena salut Nik Aziz yang adakalanya beliau boleh bangkitkan isu yang paling remeh tetapi nampak sensitif, tapi kali ini isu yang dibangkitkan adalah penting, kena ajar sama Hadi, Hassan, nasharuddin, Mustafa dan siapa lagi? Nik Aziz pun kena ajar si Katak Ibrahim tu, boring betul kita ikuti perkembangan mereka ini. Mereka ada pendirian yang longgar dan tarikan wang, pangkat dan jawatan dari UMNO boleh mengalirkan air liur iman mereka, tidak seperti Nik Aziz. Itulah orang berkokok hebat pasal Islam tak semestinya tahu apa yang mereka perjuangkan. Mereka gunakan agama bagi menyorok hasrat mereka, adakala terselindung tapi adakala tak boleh diselindung lagi, Nik Aziz pakat londeh mereka. Mereka akan kaunter hujah dan mengatakan Nik Aziz tak fleksiblelah, tak ikut peredaran zamanlah, tak faham kaum mudalah dan kita ikutinya............