Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 4 Oktober 2009

HANYA MUTU YANG MENGENAL SAMMY



HANYA MYDEEN YANG MENGENAL AZEEZ


Kamal Mydeen menunjukkan kesan lebam pada leher Azeez Abd. Rahim dipercayai ditumbuk oleh penyokong Pas sebelum proses penamaan calon bagi Pilihan Raya Kecil DUN Bagan Pinang yang diadakan di Dewan MPPD, semalam.



PAS TAK CERMIN PARTI ISLAM


Muhyiddin Yassin berkata, sikap biadap penyokong pembangkang dari Pas yang memukul dan menumbuk penyokong UMNO tidak melambangkan sikap parti itu yang kononnya memperjuangkan Islam.

Katanya, ini merupakan contoh parti yang tidak beradab sedangkan pada masa yang sama ia mengaku memperjuangkan Islam.

"Mereka kata Islam itu berhemah, berbudi pekerti, berakhlak tinggi, bermoral tetapi nampaknya mereka ini tidak seperti parti Islam," katanya kepada pemberita selepas penamaan calon UMNO dan Pas di dewan Majlis Perbandaran Port Dickson hari ini.

KAH KAH KAH…


woit… NAK CERMIN BUAT APA?... kah kah kah…

woit… KALAU JUMPA ORANG JAHAT… TAK KAN NAK AJAK NAIK KE RUMAH…kah kah kah..

woit… KALAU JUMPA KAKI RASUAH… PASAL APA NAK BUAT BAIK….ka kah kah…

woit….KALAU TAHU MUNKEE NI MENYAMAR SEBAGAI MELAYU…. PASAL APA NAK BUAT BAIK… kah kah kah…

nota:
perhatikan dengan rapi:
betapa bijaknya pegawai pendaftar kita.
walau pun mereka dipaksa untuk menuliskan nama orang
yang menyamar ini sebagai melayu tetapi mereka
memberi signal kepada satu malaysia bahawa mereka ini
semuanya menyamar.

lihat cara nama mereka di tulis: Azeez – Mydeeen – Kaseem –
Hakeem … Shamsudeen - kalau melayu jati hanya satu Din kalau yang
menyamar di tulis Deeen.


ini cara pegawai pendaftar kita membocorkan rashia.

jika bertemu nama nama seperti ini yakinlah mereka ini
menyamar sebagai melayu.


NOTA: sultan johor cukup tepat apabila sultan tiak mahu
nama eeee ini diterima di johor kah kah kah




23 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tak nampak apa-apa pun, oooppsss!!! mana nak nampak, kulit hitam melepak!!! kah!kah!kah!

Tanpa Nama berkata...

agaknya depa nampak ular sekali ngan dia masa tu... tak tau nak ketuk yang mana dulu... last-last... amek pepatah lama... kehkehkeh...

me berkata...

Mana.. x lebam pun... eleh.. tipu jer tu.. mana ntah org sendiri dia upah , dia kata org PAS .. ini trick lama ... kalau kena tumbuk lawan ler balik ... x kan x reti kot... x kan nak bagitau mak kot ...hahahaah

Bandar Tun Razak berkata...

heheheeh betul tu nak menipu melayu je mamak ni.

Ayamrintik berkata...

kata orang tua2 "Kerana pulut santan binasa,......." Dalam suasana macam tu, sikit2 tu toksah dok ambik potlah, biasalah. Bila dah ramai2 ni, ada2 saja. Anak2 dalam rumah selalu macam tu... lebih lagi pun ada. Tpi tak masuk paper pun.

anakagong berkata...

kuang....kuang.....kuang...ha ini haku setuju sngat...geligo palo hotak Tukar Tiub.....

Tp yang mato sepet nyamo melayu tu camno lak

non partisan berkata...

bila pulak PPP dengan MIC diserapkan ke dalam UMNO nih?

Anak Johor berkata...

Melayu jenis ini yang menjahanamkan bangsa melayu dengan cara sengaja.....

Mereka memang pandai bersandiwara dalam kepura-puraan menjaga kepentingan bangsa melayu.

Dalam keadaan bangsa melayu leka.... habis harta benda atas nama melayu dilelong dan dijual kepada bangsa asing. Bila ditanya kenapa mereka menjual hak dan harta bangsa melayu... mereka kata "melayu mudah lupa..."

Bila ditanya oleh wartawan luar negara mengenai status bangsanya... dengan bangganya mereka mengatakan "saya bangsa india muslim bukan melayu tapi di Malaysia saya orang melayu."

Persoalannya, melayu mana yang sudah dibodoh dan dibangangkan...?

Asalamualaikum Pak Lang dan Pak Ngah di Batu Pahat..... jangan asyik main kuda kepang !

Hantu kuda kepang tu tak boleh menjadikan bangsa Melayu jadi kuat. Kuda kepang tu juga tidak boleh mengenal siapa keling siapa melayu tapi kuda kepang itu boleh menjadikan orang terkena sawan babi...... tak sedarkan diri.

Bangsa melayu di Batu Pahat mesti dibela, jangan biarkan pemimpin yang dipilih menjadi kaya raya dalam penipuannya sedangkan ahli yang bertungkus lumus menyokong pemimpin tapi hidup segan mati tak mahu......

Kalau perlu tunjukkan pada ahli jalan masuk keparti Pakatan Rakyat.

Tanpa Nama berkata...

bro, lu memang kelakar lah! kee kee kee kee!

(eh alamak, blog tukartiub ni ada sensor lah, ketawa samaran aku ditulis dgn dua "e", bukan "ki ki ki ki!"; bro, sensor lu memang canggih siot!!)

jimbo berkata...

kulitnya itam bebenor. tak nampak lebam pun hehee

aZRoy berkata...

kah kah kah kah kah kah

Tah apa yang lebam kat leher si AZEEZ yg si MyDEEN tu tunjuk pon aku tak nampak. Yang aku nampak lebam2 lemak leher dia adalah~

kah kah kah kah kah kah

ahli tinju berkata...

ish..ish.. ditumbuk oleh 9 orang. memang kebal dan perkasa putera nih. cuma lebam je.. lebam ker.. Ganas betul penyokong Pas. Bukan ciri-ciri keislaman betul.. huh..

Tanpa Nama berkata...

Dialog antara mydeeen dengan azeeez! (Gaya ppsmi)

Maideen : mana ada lebam. Tak ada pon!

Ajeez : Ye ker. Itu ari ada aper!
Tu yang hitam tu bukan lebam ker?

Maideen : Kepala otak kau. Itu taik cicak la! Nah ambik kao sebijik. Dush! Dush! Dush!

sakariya berkata...

Mamak tongkang ni, Syarizat dan Zambry tambi sepatutnya duduk dalam MIC atau PPP baru ngam!!!

BudakChepor berkata...

mydeen berkata, "adee nampeek kee ituee leebam deekat ituee leeher"....

sakariya berkata...

Mamak tongkang ni, Syarizat dan Zambry tambi sepatutnya duduk dalam MIC atau PPP baru ngam!!!

Za Mikhail berkata...

cuba saudara2 fikir
yg lalu ada 2 orang
bapak artis bapok dgn azeez
tapi kenapa azeez yg kena?
sabri yaakob xkena?
malaysia ni rasis ka??
malaysia x rasis
tp dengan kunta kinte je kita rasis
kunta kinte yang lebih melayu dari melayu
hee hee hee hee
eh silap
ni ketawa stail kunta kinte
hi hi hi hi
haa ni baru ketawa melayu

Tanpa Nama berkata...

satu tongkang punya bising...ayo ama..ayo yo....ayo yo yo...wolook wolook, kari elek, tani elek!

Tanpa Nama berkata...

Kalau semua oghang nak tau, ni lah yang dikatakan "Gempaq Keling". Kalau tak paham, tanya kat oghang Melayu Penang. Jangan gatai-gatai pi tanya kat Mamak Penang, beteloq dahi nanti!!!

Tanpa Nama berkata...

ini mamak tongkang cuba nak cari popularity murahan taik kambing..pemuda melayu patut malu dengan ketua cam ini bangang..malukan melayu 1 malaysia je mamak tongkang ni

Tanpa Nama berkata...

Kalau difikirkan pun apa sebabnya pun penyokong PAS tak pasal2 nak pukul mamat ni..bukannya best pun, bukannya boleh jadi kaya pun. Kalau Puteri UMNO dakwa diraba penyokong pembangkang pun logik jugak sebab meraba memang best. Ini takkan lah penyokong PAS berkumpul & tak pasal2 nak buang tenaga gi belasah mamat ni, nampak sangat menipu.

DurianKampung berkata...

UMNO skrg dah tukar jadi "United Mamak National Organization..."

Tanpa Nama berkata...

makcik aku kene tipu kawin dgn mamak bini 2.. kerje mengelentong orang jer.. last2 abis duit makcik aku kene rembat.. kesian.. tp kt kete dia ada sticker pekida?.. konfius aku.. kahkahkah

persoalannya, naper pasaraya mydin tak ditulis 'mydeen'? saper bole jawab dapat hadiah ciumolot dgn bik mama.. bonus: bole kurik2 skali..