Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 4 Oktober 2009

KITAR SEMUA BOTOL KOSONG




YA APMOON MUKA RASUAH




ISA : SAYA BUKAN CALON KITAR SEMULA
- malaysiakini

Calon BN, Isa Samad menolak tanggapan pembangkang bahawa beliau adalah calon 'kitar semula' tetapi sebaliknya berkata, label itu lebih sesuai untuk pemimpin pembangkang, Anwar Ibrahim.

"Pada 2008, saya tidak bertanding dalam pilihanraya umum. Beliau (Anwar tidak bertanding lebih enam tahun, dia telah hancur," kata Isa yang juga calon BN dalam pilihanraya kecil DUN Bagan Pinang.

Isa memberitahu pemberita demikian selepas proses penamaan calon di Pejabat Perbandaran Port Dickson pagi tadi.

Pembangkang mensasarkan rekod Isa yang pernah digantung keahlian dalam Umno selepas didapati bersalah terbabit dalam politik wang dalam pemilihan parti pada 2004.

Ekoran itu, pihak pembangkang mendakwa BN 'mengkitar semula' Isa yang berusia 59 tahun itu untuk bertanding di kubu kuat Umno itu.

Sementara itu, Muhyiddin Yassin sekali lagi mempertahankan pencalonan Isa dan menganggapnya sebagai calon paling sesuai untuk bertanding di Bagan Pinan

KAH KAH KAH….

kah kah kah…. BANGANG RUPANYA MUNKEEE NI… kah kah kah…

woit…. JAUH BEZANYA BERJUANG UNTUK KEADILAN….DENGAN BERJUANG UNTUK RASUAH kah kah kah…

woit… MUNKEEE NI DI BUKTIKAN MEMBERI RASUAH UNTUK MEMBELI UNDI…. kah kah kah…

kah kah kah... TELAH DI BUKTIKAN... kah kah kah

woit…MUNKEE INI NAK MENYAMAKAN ZAMBARY DENGAN MADELA…. MAN BOLEH….kah kah kah…

woit… MANA BOLEH NAK SAMA ANTARA ZAM DENGAN KADIR JASIN… OPPS… MAAF SILAP.. DUA DUA SAMA… KAKI BODEK … kah kah kah…

woit… MANA BOLEH NAK SAMA ZAM DENGAN MOHAMAD TAIB… OPPS… MAAF SILAP .. DUA DUA MI NO SPIK INLIS… kah kah kah…

woit… MANA BOLEH NAK NAK SAMA MAT ISA DENGAN SURAT KHABAR LAMA… OPPS… kah kah kah...

kah kah kah... INI MEMANG BOLEH… DUA DUA DIKITAR SEMUA… kah kah kah

nota:

satu malaysia wajib berbangga kerana malaysia
memiliki teknoloji canggih bukan saja
tin milo, plastik dan botol kosong yang dikitar semula
hari ini wakil rakyat pun kitar semua kah kah kah..


NOTA : woit… terok orang bangan pinang ini.
semua sudah jadi jadi bodoh.
mesti kena sumpah mahsuri..opsss maaaf...bukan sumpah
mahsuri tetapi sumpah ziana zain kah kah kah.






18 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

DULU:KALAU TAK KERANA KAYU, KAYU LAIN TAKKAN TUMBANG-KALAU TAK KERANA MELAYU, MELAYU TAKKAN TUMBANG.(kayu yang dibuat hulu kapak untuk menebang kayu lain- inilah melayukayu yang digunakan oleh pemimpin melayu un tuk menjahanamkan sesama melayu!)
SEKARANG:TAK PERLU KAYU UNTUK HULU KAPAK- PAKAI CHAINSAW.. (melayu semuanya bangang, tak layak memimpin melayu, jadi yang layak hanya deeeen memimpin melayu...baru betul betul NIAMAHAI!!!!!

Ayamrintik berkata...

KITAR SEMULA TU ERTINYA KITA TUKAR SEMUA. BOLEH? JANGAN SAMPAI TUKAR BINI SUDAHLAH. YANG TU BUKAN BOLEH DOK MAIN2.BAHAYA......KALAO BAB AKIDAH AMAT MERBAHAYAAAAAAA. AWAAAAAAAS

Tanpa Nama berkata...

Isa Samad, hang hebat kerana Ketua Perhubungan UMNO Negeri 9 dan pucuk pimpinan UMNO termasuk Najib dan Mayuddinpun tunduk pada hang jika tidak dipilih jentera pilihanraya Bagan Pinang akan mogok dan lumpuh atau menanggung malu kelas pertama jika UBN kalah lagi menjadi 8-0 berpihak PR. Begitu kuat pengaruh hang, sama seperti hang menang jawatan Naib Presiden UMNO dulu dengan rasuah tingkat tinggi. Bagaimanapun kalu Pak Lah masih berkuasa hang tak akan dapat mempertahankan pengaruh hang atau membolehkan hang dikitar semula. Tapi ingat betulkah hang boleh menang atau dikitar semula? Atau hang akan membawa UBN jatuh lebih cepat lagi? Pengaruh hang setakat Bagan Pinang mungkin tapi AI lebih hebat men! Hang pasang angan-angan boleh aktif semula, betulke? Lihat Harun Idris, Muhamad Taib dan banyak lagi. Isa hang kena ingat pemimpin UMNO sudah banyak songsang arah tuju perjuangan mereka.

alifreyes or berkata...

hahahha... layan je laaa si isa

Khun Pana aka johanssm berkata...

hahaha...lawak tak terhingga lah kau ni TT....

scenario pon kalah kalau berlawak dengan TT...kakaka

Tanpa Nama berkata...

kahkahkah
bro hisham, kalau suratkhabar lama dicampak buang ke laut, kotorlah pantai rosak pulak alamsekitar;
kalau kitar semula jual suratkhabar lama tu dapat fulus!!
motto UMNgOk BoNgok:
kitarsemula = fulus masyukkk!
-average joe-

zeqzeq berkata...

lawa baju..
kalau minta FREE boleh tak..

buat kenangan PINK

Tanpa Nama berkata...

UMNgOk kitar labu-labunya
biarkan! biarkan!
apa2lah labuuuuuuuuu...!

bro hisham, request:
tolong senaraikan jadual semua ceramah2 kempen pr utk bagan pinang
(utk kemudahan awam - memandangkan pd tidak jauh dari kl, rasanya ramai wargakota penyokong pr yg ingin turun berada sekitar pd berkempen menolak kitar semula UMNgOk ni)
terimakasih daun keladi

Tanpa Nama berkata...

Calon PAS tu dah 4, 5 kali recycle nya tak menjadik jugak..

umpama dari beras jadi nasi, nasik jadi darah dan zat, mana yang tak boleh nak kitar semula tu jadi taik umpama calon PAS ...

sekarang ni Anwar berahim la tu calon kitar semula dari penjara kajang..bukan lagi taik, kepala taik ...

MOHD ZALI berkata...

PERGI KENDURI DI KG KUNDUR
SAMA CANTIK SAMA SEPADAN
TERLAJAK PERAHU BOLEH BERUNDUR
TERLAJAK KATA BINASA BADAN

PERGI KENDURI MEMBAWA BARANG
PERGI KENDURI SEORANG DIRI
JANGAN SUKA SANGAT MELUDAH ORANG
TAKUT TERJILAT LUDAH SENDIRI

PENAT DUDUK KITA BERDIRI
SAMBIL BERDIRI MENGANGKAT BARANG
NANTI TERJILAT LUDAH SENDIRI
SEDANG MENJILAT DI SEPAK ORANG

Keylee Daud berkata...

kakakaka..botol kitar balik cop kuar kutip masuk kelang basuh pakai sarung keluar balik cop baru..haha

MOHD ZALI berkata...

BERBESAR HATI LAH HENDAKNYA

dia seniman
dia pelukis
dia kartonis
dia reformis
dia suami
dia ayah
dia kawan baik pyan habib

setiap kali kau akan ditemui dia di jalan raya
setiap kali ada tunjuk persaaan
kau akan temui anak isteri dan dia

setiap kali kau lihat si lelaki mendorong kereta sorong membawa anak adalah dia

hari ini dua anaknya terlantar di hospital

nota:

layarilah blog:kulupsakah.blogspot.com
atau
akuoku.blogspot.com

Johan berkata...

mana boleh samakan rahim tamby chik dengan roman polanski kahkahkah ..walaupun dua2 perogol budak bawah umur tapi polanski pengarah filem bertaraf lagenda..kahkahkah

BudakChepor berkata...

tanpa nama 13:47..sayee bukan meenat sangat padee anwar atau eesa tapee sayee leebih meenat peerjuangan anwar..awak napee x leetak namee..namee awak banyak ee kee?

takut pas menang kot? sebab nanti xdpt ahli2 Grombolan berpesta sakan kat PD ngan artis/model...

buat AI crite jolok org tapi x laku,budak suke tgk brite tv1,2,3 je pcye..citer rasuah die sume org tau..AI yg tangkap die rasuah ke? bukan kot?

recycle sbb berjasa xpe jgn recycle sbb rasuah..ko jgn lupe amik duit poket kat isa sbb dah menyalak kat sini..hehehehe

(Bukan Fanatik BN & PR)

Tanpa Nama berkata...

balaci umngok tanpanama 1437 tu takut kalau pas menang di pd:
takut nanti pd kuatkuasa undang2 takboleh jual arak kat melayu;
takut kalau dia & kawan2setan kena tangkap minum arak di pd nanti kena denda & hukum sebat;
takut dia & kawan2setan nanti tak boleh bawak awek bercanda di tepian pantai atau bermalam di hotel2 pd atau beronggeng sampai lewat tengahmalam;
takut nanti semua lembu2 dah dimonopoli habis dibeli khalid ibrahim & rakan2 dlm pas utk buat ibadat korban (rayahaji dah tak lama ni) lantaran dia & rakan2setan terkedu takde kepala lembu lagi available utk dibawa berarak sambil minum arak...

jom buang umngokBoNgok!!
jom turun kempen untuk pr!
jom hapuskan isa!

Tanpa Nama berkata...

dalam dunia malaysia boleh.. jgn lawan pemerintah.... nanti mereka bt mcm2 kat anda...

Tanpa Nama berkata...

skrg ni bukan smua persisir pantai port dickson adalah pantai awam. hampir smua dh jd hak milik hotel2. abg aku seorg peniaga bot2 pelancong di pantai telok kemang so kami lebih tahu. jentera2 PR tolong dekati peniaga2 dipersisir pantai telok kemang...tanyer masalah mereka, org ramai dtg sendiri tgk bagaimana pantai telok kemang yg selama ini dijajah oleh BN...hampeh sehampeh hampehnyer...deretan kedai2 yg amat memburukkan pemandangan...

Tanpa Nama berkata...

memang bijak bekas MB ni. kah kah

boleh dia sama dengan anwar ibrahim.

bekas Mb rasuah

1. dia bertanding pastu rasuah jatuh
2. muncul balik menuntut jawatan

anwar
1. jatuh difikirkan rakyat sbb konspirasi politik
2. bangun semula dalam parti dan semangat lain.

jadi kesimpulannya. ISA calon kitar semula dan anwar calon penjenamaan semula.hahahaha kan sedap bunyinye.

aku bijak skit daripada MB tu.heheh jgn mare nanti kene jual

generasi bundle