Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 4 Oktober 2009

WASPADA - JANGAN BUAT FITNAH



JAUH KAN DIRI DARI FITNAH DAN TOHMAH




JANGAN SALAH LIHAT INI BUKAN DENGAN ZIANA ZAIN



nota:
gambar ini bukan dengan putera azeez
tapi dengan puteri sendiri.

gambar dengan puteraa azeez tak ada
kerana terlalu gelap cahaya kamera
tak dapat tangkap kah kah kah





7 ulasan:

khamaruzaman berkata...

Bukan flash tak kuat tapi bateri dah lama tak cas

nami o fish berkata...

ntah ntah anak dia ke..nko ni..

Tanpa Nama berkata...

ahlee teetap kumpulan keemma -puteree
bukan puteera

mtgbertam berkata...

Mamak azeeez kata dia kena pukui. Takkan dalam 20,000 penyokong yg hadir sorang pun takdak yg nampak.

Kalau di pulau sana, orang gelar si mamak ni, `akai kelin'.

tosai satu...

Tanpa Nama berkata...

Ini gambai Isa dengan siape?..anak ke atau isteri muda? pakaian seragam macam murid sekolah suka sama suka. Kalau anak dan bapa ini anak-bapa intim sekali.

Upto you to teka la.

kaki ngampu berkata...

akai kerling ... macam mamak kutty suka buat fitnah.
azeez nak publisiti. kasi pemimpin umno simpati kat dia.
dulu projek bawa budak2 terencat akai pee khutub utara.... lani dia pulak terencat akai !

Johan berkata...

nami,

tu memang anak dia..kan tt tulis 'putri sendri'..