Rabu, 28 Oktober 2009

HAPPY HOUR FOR SATU DUNIA



MANOHARAN BERHASRAT BAWA MAHATHIR KE MAHKAMAH JENAYAH ANTARABANGSA
-melayau

Peguam, M. Manoharan berhasrat untuk membawa Mahathir Mohammad ke Mahkamah Jenayah Antarabangsa berhubung insiden yang berlaku di Kampung Medan pada 2001.

Hasrat tersebut dinyatakan kepada sekumpulan media selepas tamat prosiding kes penasihat Hindraf, P. Uthayakumar di Kompleks Mahkamah Jalan Duta di sini.

Ketika ditanya kenapa beliau mengaitkan mantan Perdana Menteri itu dengan insiden tersebut, Manoharan menyatakan:

''Kerana pada masa itu, beliau merupakan Menteri Dalam Negeri, Perdana Menteri pada masa itu dan he's orchestrated the whole incident (dia yang merancang segalanya).''

Kampung Medan di Jalan Klang Lama, Petaling Jaya pernah mencetuskan ketegangan kaum pada 2001 tetapi kini berubah wajah apabila penduduknya hidup aman damai.


KAH KAH KAH


woit… JANGAN BERHASRAT… BERHASRAT… kah kah kah…

woit… JANGAN CAKAP…CAKAP …kah kah kah..

woit…. CAKAP CAKAP TAK GUNA…NANTI ORANG CAKAP AUTA KELING…kah kah kah…

kah kah kah…. BUAT TERUS…BARU SATU MALAYSIA GUMBIRA… kah kah kah…

kah kah kah…. BUAT DULU…. JANGAN CAKAP DULU… kah kah kah..

woit… PERANGKAP FIRAUN INI… kah kah kah…

kah kah kah… BIAR KAUM KELUARGA… ANAK BINI… TAK DAPAT SHOPPING DI PARIS…. kah kah kah..




5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Jangan gempak keling sudah le....kes Memali pun menunggu!

tujuh76satu berkata...

pecayalah tak lama lagi keling nama manoharan akan jadi jutawan.... tak pun hilang tanpa dapat dikesan, ataupun didapati mati telebih minum nira....!!!! dei... ini malaya la, duit boleh atasi segalanya. apapun aku sokong kalau manoharan buat denga betul. setakat kos untuk membawa kes ni, aku sanggup tanggung....

Tanpa Nama berkata...

TT saya setuju..pemimpin PR ambil contoh nasihat TT..kalau ada rancangan seperti ini jangan keluarkan untuk media..buat senyap senyap supaya musuh tak tahu..buat mengejut supaya efektif dan rakayat seronok menyaksi..bertindak surprise lah..masih ingat Sept 16 yang DSAI katakan ambialih Kerajaan Persekutuan?? cakap awal awal dan besar besar?? Lawan sudah bersedia dan kirimkan 50 orang ahli ahli parlimen belajar bertani diTaiwan?? Apa jadi Sept 16 hanya jadi nikmatan media dan DSAI punya kredibiliti pun menjadi kosong
(0). .nanti lain kali cakap buat ini buat itu rakyat tak percaya sudah!

ingat cerita budak gembala??..wolf wolf wolf..maka tak ada wolf..lain hari wolf datang..dia mati mati berteriak rakyat ta percaya..lama lama wolf makan kambing dan gembalapun hampir dimakan wolf. kah kah kah. Ingat jangan berwolf wolf sebelum boleh capai.

LembuKenyang berkata...

PAS leh bawa kes Memali juga. Biaq Pir'aun ni ada akai sikik. Ini adak2 dan kuncu2 beradik dia idup senang hasil retirement benefit jadi PM.

Tanpa Nama berkata...

bawak je jgn sembang lebih..
pas ni keluarga Teoh, Kugan pun buat report kt Makhamah antarabangsa psal polis,sprm bunuh keluarga kowang.. biar satu dunia tau, mahkamah, polis, sprm kt Malaysia x bole pakai, mcm haram jadah.. tolonglah pegi report.. kami doakan anda berjaya dan selamat.. Amin.