Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 10 Oktober 2009

KETAWA PAGI SABTU - JANGAN TERPERANJAT




OBABUSH UNTUK KEAMANAN ?





OBAMA MENANG HADIAH NOBEL KEAMANAN
– ajensi berita

Presiden Amerika Syarikat Barack Obama memenangi Hadiah Nobel Keamanan hari ini atas usahanya "memberikan harapan untuk masa depan lebih baik" dan usaha melucutkan senjata nuklear.

Keputusan pemberian salah satu anugerah terunggul dunia kepada Obama selepas kurang enam bulan dilantik sebagai presiden AS merupakan kejutan besar dan telah dikritik hebat oleh antarabangsa. - Reuters

KAH KAH KAH… KAH KAH KAH…

kah kah kah… TAHNIAH UNTUK OBABUSH … kah kah kah…

woit… IRAQ APA CERITA… AFGHANISTAN APA BERITA…kah kah kah.

woit… …KALAU OBABUSH BOLEH MENANG UNTUK KEAMANAN….kah kah kah

kah kah kah… MAT ISA MESTI BOLEH MENANG UNTUK KEJUJURAN … kah kah kah…

kah kah kah… MAT ASAN PUN BOLEH MENANG UNTUK KEBANGANGAN ..kah kah kah..

woit…DAN BIK MAMA PASTI MENANG UNTUK KESLIMANAN … kah kah kah…



12 ulasan:

Johan berkata...

ape langkah2 signifikan yang Obama dah buat setakat ni??..atau gua tengah 'tidur' untuk 10 bulan Obama berkuasa sampai gua tak sedar ape dia dah buat..

ni macam belum masuk pertandingan,dah menang pingat emas kahkahkah..pengarah Nobel Committee cakap,"...Obama captured the world's attention and given its people hope for a better future"..kahkahkah woit,"bagi harapan" je dah layak dijulang tinggi melangit ke?..

gua tanya prof Google..menurut wasiat mendiang Alfred Nobel,kriteria Peace Prize ni adalah,"to the person who shall have done the most or the best work for fraternity between nations, for the abolition or reduction of standing armies and for the holding and promotion of peace congresses."..kalau tu kriteria yg diambik dan didapati yang paling layak ialah Obama,kita umat manusia patut rasa kemanusiaan memang dah takde harapan..

Johan berkata...

kan bagus kalau Nobel Peace Prize tahun ni bagi kat John Lennon..dah la semalam hari jadi dia..

Tanpa Nama berkata...

kalau hitam buleh diputehkan tak ghoti den jang oii!!sekali pandang macam isa lamo lamo pandang nak ado ghupo musang .doghar dio bercakap mendongak kelangit tak ubah macam musang rindukan bulan he!!!kah!!kah!!

daLyaanoon berkata...

keSLIManan! kahkahkah! dah cukup untuk bersarapan!

Tanpa Nama berkata...

Dia diberi anugerah itu kerana beliau dipercayai boleh mengubah dunia seperti tiada lagi senjata nuklear, hidup harmonis dengan komuniti Islam sejagat meskipun tidak dijamin bahawa beliau boleh mencapainya atau tidak. Sama juga anugerah APEX diberi kepada USM kerana dipercayai USM ada rencana dan dokumen boleh menjadi universiti teror dan hebat dalam masa 5 tahun, kini belum nampak bibit-bibit pencapaian ke arah itu.
Janji ada ungkapan yang hebat dan menyakinkan, tak payah tunggu dulu buah hasilnya. Ini satu perkembangan yang hebat.Logiknya jika dah berjaya baru dapat anugerah, ini tak dah terbalik kut? Nilai baharu? Nilai moden?

Tanpa Nama berkata...

BUKTI KENAPA AZEEZ PENING & MUNTAH-MUNTAH!!! >>> http://paspenang.blogspot.com/

Sukj berkata...

PAK LONG,

SORRRY AMBO NOW ATAS FERRY FROM LANGKAWI.

SAMAPAI PETANG NI..MESTI TIBAI GEROMBOLAN PUNYA...kah kah kah

Sepukal berkata...

apa yang hebat sangat nobel prize tu? parlimen sweden yang kasi, so dorang kasi sapa yang dorang suka je la. media je yg gembar gembur kata nobel prize tu gempak

Tanpa Nama berkata...

apa kata nobel prize bagi kpd lee sak kok.

Maste Yoda berkata...

Kah kah kah

Cube bagi Noble Perais kat Tokey Ong Tee Keat

Kategori: Finance Development

Sub category: How to become a champion in bribery

Kah kah kah

Satu lagi tuk Apek Chua Soi Lek

Kategori: Men's Health'

Sub actegory: How to have sex for at least 6 hours?

Kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah, kesian ye PAS kalah...dia ingat dia handal sangat...keluar fatwa masuk syurga pun kalah jugak ye...memang leceh..

Tanpa Nama berkata...

Here is an interesting op-ed on why BO is the NPP winner for 2009.

A secret war? A sleight of hand hint to BO to stop thinking of pushing Iran to the edge by order of the mad dog of the world.

Maybe...otherwise all of us have to move to arkham asylum

http://xymphora.blogspot.com/2009/10/pity-jews.html