Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 10 Oktober 2009

SATU LAGI BERITA PELIK



PENYANYI ROCK DIMINTA BANTU KES PERGADUHAN
–melayau

Polis akan memanggil seorang penyanyi rock terkenal bagi membantu siasatan kes pergaduhan melibatkan artis berkenaan dan beberapa rakannya yang didakwa menyerang seorang lelaki di sebuah pusat hiburan di Georgetown di sini.

Ketua Polis Pulau Pinang, Ayub Yaakob berkata, siasatan lanjut sedang dijalankan dan kesemua mereka yang terlibat dalam kejadian pada Julai tahun lepas itu akan dipanggil tidak lama lagi.

"Menurut pengadu berusia 30-an dan bekerja sendiri itu, dia dipukul sekumpulan lelaki termasuk artis berkenaan yang juga seorang pelakon popular di pusat hiburan terbabit,” katanya.

Ayub berkata, siasatan awal mendapati pergaduhan itu dipercayai berlaku akibat salah faham

KAH KAH KAH…


kah kah kah… INILAH CONTOH LAPORAN FITNAH…. kah kah kah…

woit… SIAPA PENYANYI ROCK INI ?.... JOHN LENNON… JANIS JOPLIN…MAT DAUD KILAU… kah kah kah..

woit… SIAP PULA PELAKON POPULAR ITU ?... kah kah kah…

woit… DI MALAYSIA RAMI PELALON POPULAR…. ADA MAT ISA… MAT ASAN … MAT MONGOL…. kah kah kah…

woit… YANG MAN SATU… kah kah kah..

nota:
inilah contoh laporan media arus perdana.
kerana itu anak anak muada tidak lagi
ingin membaca berita yang dilaporankan.

bukan saja berita potong stim
goyang goncang tapi tak pancut kah kah kah.




7 ulasan:

Rocco berkata...

Man Iblis kot.. HAHAHA!!

Tanpa Nama berkata...

Erm, mesti Awie nih!

Tanpa Nama berkata...

macamana mau pancut? barang dah kena kasi, lubang dah kena ikat.. macam-macam akta ada.. c4 pun ada, isa pun ada..

bro din penang

Tok Uban berkata...

" kesemua mereka yang terlibat dalam kejadian pada Julai tahun lepas itu akan dipanggil tidak lama lagi.".....

Julai tahun lepas?????...baru sekarang nak panggil????....wow...tererlah polis kat malaysia ni....nasib baiklah penyanyi rock tu tak masuk PR....kalau tak... dah lama kena angkut...

Tanpa Nama berkata...

Sapa lagi kalau bukan yang bergelar "Ayahanda" dalam PEKIDA haram jadah tu! Ptui!!!Amar mungkar, nahi maaruf! Hidup PEKIDA!

Tanpa Nama berkata...

awie arr tu sapa lg gengster tua poyo nk mamposss.. suka pkul org ramai2..

Master Yoda berkata...

Kah kah kah

Tanpa Nama 10 Okt 07:28

Gua setuju ngan lu....

Poyo siot mamat ni....

Harap sore sedap, perangai macam sampah

Patut la dulu ade awek (Erra Fazira), minah tu lari

Ade bini, bini pon tak sanggup...