Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 9 Oktober 2009

MALIKUL BERFATWA LAGI




PEMBANGKANG TERGAMAK KUTUK SATU MALAYSIA :TPM
– berita hairan

Muhyiddin Yassin berkata ada pihak yang tergamak meberikan tohmahan kepada niat baik kerajaan dan Najib Razak, apabila konsep satu Malaysia diperkenalkan.

Muhyiddin berkata, pihak ini menganggap satu Malaysia hanya satu retorik sedangkan ia mengandungi falsafah untuk melihat rakyat saling bantu membantu dan memupuk semangat ukhuwah.

"Rakyat samada majoriti atau minori, itu tidak penting kerana mereka bernaung di bawah satu Malaysia. Sesiapa sahaja ada hak dalam Perlembagaan, sebab itu dasar BN adalah dasar yang adil yang memberi pertimbangan kepada semua orang tanpa mengira latar belakang agama dan budaya," katanya semasa berucap di majlis perjumpaan Timbalan Perdana Menteri dengan masyarakat India Muslim di sini hari ini.

KAH KAH KAH

kah kah kah…. BARU NI SEDAR KEBERANIAN PEMBANGKANG…. kah kah kah..

kah kah kah…SEMBAB INI HILANG KE MANA…. kah kah kah…

kah kah kah… PEMBANKANG BUKAN SAJA BERANI KUTUK SATU MALAYSIA …TUJUH PULUH MALAYSIA PUN BERANI .. kah kah kah…

woit …. TAK SEDAR KE PEMBANGKANG LEBIH BERANI DARI ITU…. kah kah kah…

kah kah kah... RAMAI YANG TAKUT... kah kah kah...

kah kah kah... TAPI PEMBANGKANG AMAT AMAT BERANI...BERANI APA HAH?...kah kah kah..

woit … PEMBANGKANG AMAT BERANI DAN TAK TAKUT MELIHAT MUKA WAK SEMBAB…. kah kah kah…



11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Benarkah konsep 1 Malaysia ini sama dengan konsep 1 Malaysia?
Boleh sesiapa huraikan permasalahan ini.

Tanpa Nama berkata...

1Malaysia falsafah Kepala Lembu

Tanpa Nama berkata...

den x paham le konsep 1malaysia nih..selama ni ada 2malaysia ke? ke ada 3malaysia?bukan je pembangkang kutuk konsep ni,1malaysia pun kutuk jugak..cuma yg ada projek mashuuk je yg buat2 suka...

Tok Uban berkata...

"Sesiapa sahaja ada hak dalam Perlembagaan, sebab itu dasar BN adalah dasar yang adil yang memberi pertimbangan kepada semua orang tanpa mengira latar belakang agama dan budaya,"....ye ke ni?

Ala Din....dengan geng mamak bolehlah kau kelingtong...aku nak tanya kau satu soalan aje...kenapa akhbar harian hanya untuk geng BN aje?...jawablah...

Edyes berkata...

memang tak relevan slogan 1Malaysia, terutamanya dalam klausa "RAKYAT DIDAHULUKAN".

ini komen saya

Adakah Rakyat Benar-Benar Didahulukan ?

seliparjepun berkata...

salam...

apenye 1 malaysia..??? sama je rasenye dah 52tahun. selama ni pun duduk kat bumi malaysia...tahap tu jugak. tiada perubahan..betul x? yang ada, bangku bangku yang syok mendengar fatwa malikulpagoh...

Jebat Musibat berkata...

yang tak reti melawan dan angguk (dan cium jilat tangan) tuh cuma umno totok jer.

Tanpa Nama berkata...

hahahaha...

bagus2.. korang tau kritik...

hahahaha

bagus2.. apa yang korang wat untuk betulkan keadaan..?

hahahaha

kasi tukar kepala la tukar tiub..

Tanpa Nama berkata...

1 mly ke..berpuluh mly ke,beribu mly ke...sama je keadaannya jika selagi puak-puak ni memerintah..amalan rasuah,menipu,kelentong rakyat,kronilisme takkan berkesudahan....tepuk dada tanya selera tuan-tuan

mosabit berkata...

alamk mak...najis dah terlambat lah.....apa barang 1 masia??..dulu ada 2 malsia... ada masia barat ada masia timur...bila madey kutik naik dia kasi tukar itu waktu (jam)..jadi malasia barat dan timur punya time sudah sama da..jadilah satu malaysia....singapor pun ikut apa.........hidup madeyyy...lihatlah apa yg ko dah jahanamkan.....kah kah kah kah....sembab ni bapak dia kawin 4...biasalah oang kawin banyak ni...kata p.ramlee...mesti pandai kelentong...mesti pandai temberang.....sembab ni kenan bapak kot....kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

1malaysia = 1israel. malaysia ni sbnarnya tiru israel