Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 9 Oktober 2009

SAMAN JANGAN TIDAK SAMAN



MB NEGERI SEMBILAN TIMBANG SAMAN PEMBANGKANG


Mohamad Hasan sedang mengkaji kemungkinan menyaman pembangkang yang didakwa melemparkan pelbagai tomahan dan fitnah terhadap beliau dan kerajaan Negeri Sembilan.

Sambil menyifatkan tohmahan pembangkang itu sebagai amat melampau, beliau berkata semua dakwaan yang dilemparkan oleh pembangkang merupakan fitnah yang cuba hendak memburukkan dan menjejaskan imej beliau dan kerajaan negeri.

"Kita dah muak dengan tohmahan mereka...dia orang pakai cakap saja. Kita akan lihat dan kaji, kalau ada kemungkinan yang kita boleh saman, saya akan mengambil tindakan saman," katanya kepada pemberita selepas merasmikan kolam air Teluk Kemang di sini, hari.

KAH KAH KAH…..

woit…. PIHAK PEMBANGKANG TOLONG JANGAN FITNAH…kah kah kah..

woit…. PEMBANGKANG TOLONG JANGAN TOHMAH… kah kah kah…

kah kah kah… KENAPA SEBARKAN CERITA MAT ASAN INI MB BIJAK… kah kah kah…

woit… INI FITNAH NAMANYA…. kah kah kah…

woit…. KENAPA SEBARKAN BERITA MAT ASAN INI TAK ADA KRONI… kah kah kah….

kah kah kah… INI TOHMAH NAMANYA… kah kah kah

woit… PASAL APA PEMBANGKANG TUDUH MAT ASAN INI BIJAK DAN CEKAP… TAK BUANG MASA DI PADANG GOLF…. kah kah kah…

Cisssss…. SEMUA INI FITNAH DAN TOHMAH... MEMANG PATUT DI SAMAN… kah kah kah..

nota:
hari hari akhir seorang mb.

mat asan ini sedang panas radang.
kroni dan macai mat asan sedang kerja kuat
untuk pastikan isa di hapus dan dimansukan
mereka telah menjadi penyokong
gmi - gerakan mansuhkan isa kah kah kah




5 ulasan:

Sivakumar berkata...

Si menteri besar Hassan ni:

Tanya dia kalau nak beli pasir di Negeri Sembilan untuk bina apa apa, wajib beli pasir dari kompeni siapa?

Menteri besar korup!

Tanpa Nama berkata...

" Kita akan lihat dan kaji, kalau ada kemungkinan yang kita boleh saman, saya akan mengambil tindakan saman,"

KENYATAAN BODOH DARI SORG MB.kalau x ada kemungkinan, kira betul laa apa yg pembangkang dakwa..?ckp x pakai brain langsung.t

Tanpa Nama berkata...

tanyer isa
bandar baru nilai..jual kat sapa???nilai tiga tu sapa punya?
hotel2 mewah kat PD tu sapa punyer?
apa pasal rumah peranginan krajaan N9 bleh pindah kat ujung tanjung dlm kebun getah nun.tanah kat tepi pantai tu jual kat sapa???
biarlah klantan tak maju tapi tanah negeri tak tergadai...
n9 maju tapi nelayan PD masih kais pagi nak makan pagi pun tak cukup!!!
tolak ameno bn...pangkah pas pakatan rakyat....

Tanpa Nama berkata...

mb hassan ni mmg ngok tapi Isa lg bongok kuasa 2.. spik english pun x reti.. tu yg x maju2 N9 tu.. canner nk tarik pelabur? yg dia terel sembang dgn kerbau pendek.. maklumlah, sama species..
bilerlah org kampung aku nk sedar..??
sedih duwhhh..
upah sorang rm100, kain batik/pelikat free, rombongan gi pahang/terengganu/langkawi.. terus buta hati pangkah 'parti lain'.. cehhh..

Tanpa Nama berkata...

Kerajaan N9...kerajaan amno. MIC & MCA kalah . parti roket monang .

kalau monang pas ..asan tambah paneh . kalau isa monang ..asan laie sakit hati . tiap kali isa lalu dapan pejabat MB tentu dia jeling bilik lama . dalam dewan undanagn negori pulak isa leko mimpi nak duduk kerusi lamo asan duduk sekarang .

Asan terbilang... biar bonar .tanya cina di dangi ,inas . Roket monang satu sejarah bolum ponah roket monang kek situ .

orang melayu gigit jari....

rombau..serombau rombau aie,
isa selangau-langau aie

udin main gasing, tg ipoh

nota : langau...seekor lalat berwarna hijau kehitam-hitaman..berbadan besar
tapi langau ni berosih...tak duduk ateh taik ayam.