Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 27 Oktober 2009

MUNTAH SAEKOR FIRAUN



SAEKOR EEE FIRAUN YANG HILANG TAHTHA





MAHATHIR MUHAMAD MEMINTA NIK AZIZ TINGGALKAN PAS
– malaysian insider

Mahathir Muhamad menggesa Murshidul Am PASk Nik Abdul Aziz untuk berhenti. Menurut Mahathir Muhamad Menteri Besar Kelantan ini lebih banyak membawa keburukan dari kebaikan ke atas partinya


Now Mahathir asks Nik Aziz to quit PAS – malaysian insider

Mahathir Mohamad today urged PAS spiritual leader Datuk Nik Abdul Aziz to step down, saying that the Kelantan mentri besar is doing more harm than good to the party by overstayin

His statement, made against the backdrop of a power tussle in PAS, is apparently aimed at driving a deeper wedge into a party that is already split between factions keen on co-operating with Umno and those committed to Pakatan Rakyat (PR).


KAH KAH KAH…

kah kah kah…. INI MUNTAH MAHAFIRAUN… kah kah ka…

kah kah kah…. KALAU MAHAFIRAUN KATA SALAH… ERTINYA BETUL… kah kah kah…

kah kah kah… KALAU MAHAFIRAUN KATA BETUL… ERTINYA SALAH…kah kah kah…

kah kah kah… KALAU SURUH BERHENTI… ERTINYA KITA JANGAN BERHENTI..kah kah kah..

kah kah kah…. INI MUNTAH MUSUH RAKYAT… NIAT MUSUH PALING BUSUK…kah kah kah..

woit… KALAU MUSUH KATA KITA SALAH … ERTINYA KITA BETUL… kah kah kah..

woit… KALAU MUSUH TAK LAWAN KITA… ERTINYA KITA SUDAH BERSUBAHAT DENGAN MUSUH…kah kah kah..

woit…KALAU MUSUH TAK CAKAP APA APA TENTANG KITA…. ERTINYA KITA SUDAH BUNGKUS…kah kah kah..

woit… LAGI BANYAK MUSUH KOMEN DAN KUTUK… ERTINYA KITA BANYAK BERBEZA DENGAN MUSUH… kah kah kah…

woit… KALAU MUSUH TAK ADA KOMEN… ERTINYA KITA SUDAH POYO DAN LEMBIK…kah kah kah..

kah kah kah… KALAU MUSUH KATA DEMO TAK BAIK… ERTINYA DEMO MEMBERI MANAFAAT PADA KITA… kah kah kah…

kah kah kah… KALAU MUSUH KATA HANTAR MEMO… ERTINYA INI CARA SALAH… kah kah kah..

woit… KALAU MUSUH NAK PERPADUAN… ERTINYA PERPADUAN JALAN SALAH… kah kah kah..

woit… HANYA ADA SATU KERAJAAN PERPADUAN YANG BERTUL… KERAJAAN PERPADUAN TANPA BIK MAMA…. kah kah kah



29 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kahkahkah betol bro hisham, betolll..!!
mahafeeeraun ni memang "dah lama dah" (ayat tangkap lentok dia sendireee 1ketika dulu, lama sebelum 1malaysia kahkahkah) -
1.dah lama dah mengautar 1malaysia
2.dah lama dah merompak 1malaysia
3.dah lama dah takde jawatan pemimpin peringkat kebangsaan, negeri, mahupun parti

sebab ke-3 tu lah yg buatkan dia meleleh ayaq lioq bila tengok pimpinan pas nampak ada isu sikit tu..
sebab? sebab dia bercita2 nak buat "comeback" - kalau si isa samad yg lagi rendah badan dari dia dan lagi rendah jawatan dari dia, boleh buat comeback, mestilah mahafeeeraun lagi boleh!
mahafeeeraun dah lama dah bercita2 kuburkan terus 2org musuh hebat dia, nik aziz & ku l,i dgn buat comeback jadi menteghi besaq kat kelate kahkahkahkah!

tapi mahafeeeraun mudah lupa, dia pegi cakap melayu mudah lupa sebab dia sendireee mudah lupa dan dia ingat itulah ciri org melayu! mahafeeraun lupa yg dia pun dah lama dah hidup 5kaki+ atas bumi Tuhan, tunggu masa je tak hidup 6kaki dalam bumi. mahafeeeraun ingat direee dia msih pemimpin yg rakyat mahukan, sedangkan dia mudah lupa yg dia sendireee cakap dalam tv3suku baruuuuu sat tadi: nik aziz dah tua dan macam saya, dah nyanyuk.

kahkahkahkahkah!!
klakka-la!

joegrimjow berkata...

at least mahafiraun ni da jadi pm malaysia 20 tahun lebey

malangnya yg gelar dia mahafiraun xmo pon rampas takhta dia kalau tahu dia mahafiraun
cakap kosong buat ape yek?


org berbudi
kita berbahasa
org buat salah
tegur diajar agama
bukan kutuk bodoh2

نيك حافيظول berkata...

Apa laa Mahathir nie.
sepanjang hidup bergelar sebagai seorang manusia, langsung tak pernah dia nak berbaik sangka terhadap Tok Guru Nik Ajis.

Sampai bila masih tidak mahnu berpuas hati??? Sampaiiiiiiiii kiamat kah kah kah

A great leader uses his weaknesses to advance his group toward the goal. Jangan cari pasal la.

Tanpa Nama berkata...

madey ni jeles giler dengan tok guru... nampak sangat tu... dah lama dah...

Tanpa Nama berkata...

kalau mamak tu kata, TGNA kena berundur,jawaban di sebaliknya yang betul KEKAL.
kalau mamak tu kata,tindakan TGNA boleh menghancurkan parti,jawaban parti pasti akan kukuh.

musuh mana?, yang akan bagi nasihat pada pasukan lawan dengan Ikhlas?

dol berkata...

kalau mamak tu kata, TGNA kena berundur,jawaban di sebaliknya yang betul KEKAL.
kalau mamak tu kata,tindakan TGNA boleh menghancurkan parti,jawaban parti pasti akan kukuh.

musuh mana?, yang akan bagi nasihat pada pasukan lawan dengan Ikhlas?

LiPaNkEtaWa berkata...

satu benda yg gua paling suka kat TT ni sbb keunikan gambar2 yg dilampirkan..sakit perut gua bantai gelak..hahaha..cari kat lebai google pun tak bule dapat..
bravo bro isham..haha..

Tanpa Nama berkata...

mahafiraun ni bilalah nak belajar bercakap tanpa bersirat.bersurat serta bertutor umpama jauh langit dengan bumi.lupakah dia umur yang dia ada sekarang ini adalah umur bonus milik tuhan kepada dia.cukup cukuplah lalok merapu tuu mamak oii!!

LembuKenyang berkata...

soh mahafiraun duduk diam-diam..sudah pencen, baik dia belek kote dia tiap2 hari...

tu dia la muda-muda, bilang duit, baca quran tak mau..bila dah tua, gaduh la nak nyanyuk pulak...kandian main taik sendiri...

Tg Rambutan pegi berkata...

Kah kah kiok... kesian kau, sakit ke? Kah kah gluk...

Tanpa Nama berkata...

mamat ni kn, ckp dalam umno pun org dah x dengar..skrg nak nasihat org pulak..bile lh nk tobat..kalau bapk aku..dah lame aku surh taubat..bnyak2 la bt amal ibadat, solat taubat byk2, zikir ke..bt lah ape yang patut

Tanpa Nama berkata...

Den dah kato, apabila isu Nik Aziz dah 'fed-up' dengan Hassan, Mustafa, Nasharuddin dan Hadi, orang UMNO termasuk Madey pun sibuk mencelah bagi perhangatkan lagi situasi bagi menggambarkan PAS dah teruk, ada masalah besar dalam pucuk pimpinan. Lihat media massa UMNO pehangatkan lagi isu yang menjurus ke arah PAS banyak rugi kesan daripada umpanan strategik UMNO. PAS, Nik Aziz, Hassan, Hadi, Mustafa dan Nasharudiin mungkin hancur dan UMNO akan kenduri besar buat seketika nanti dan UMNO dapat balik sokongan orang Melayu yang pernah tidak menyokong mereka.Harap penyokong PAS tidak termakan dengan permainan politik KOTOR UMNO ini. UMNO akan pasang umpan terhadap pemimpin lain di parti lain juga, umpannya senang. Mereka ditawarkan tahi duniawi, wang, jawatan dan hidupkan kembali 'Ketuanan Melayu' agar semua Ketua Bahagian mereka dapat rembat lagi harta negara.

Sukj berkata...

PAK NIK AZIZ NI TAK FAHAM-FAHAM...

FIRAUN SURUH BERHENTI...BERHENTI LA TUNGGU APA LAGI

JANGAN SAMPAI 22 TAHUN BARU NAK BERHENTI...NANTI FIRAUN MURKHA...kah kah kah kah

PALA BANANG KAU....kah kah kah kah...CAKAP TALAK BIKIN...kah kah kah kah

MU 22 TAHUN BOLEH...????

Tok Uban berkata...

sudahlah madey...nasib baik PRU masa hang jadi PM, undi BN merosot...kalau masa tu BN menang besar...sampai la ni hang tak akan letak jawatan.....betui tak?..

Tanpa Nama berkata...

The Butcher of Memali!

Sivakumar berkata...

Satu lagi projek 'mega' BN yang runtuh, selain stadium:

http://www2.themalaysianinsider.com/index.php/malaysia/41525-one-student-dead-2-missing-after-new-bridge-collapses-

Jebat Musibat berkata...

bro!.. PANAS!

taknak update ke pasal jambatan gantung runtuh 20 orang pelajar hanyut dan ada beberapa kematian dan masih hilang!. (baca the star, sinar dan sebagainya)

Di perak, jambatan baru siap sebulan. Nih mesti kontraktor kelas F kroni geng2 MB haram jadah zamreeeee munkeeeeee.. puak2 dia je pandai buat bende runtuh2 nih.

yang lagi sadis.. kem pelajar tuh nama dia kem 1malaysia.

kah kah kah.. tak berkat betul!

Tanpa Nama berkata...

isham babi....

hahhahahaha....

isham anak piraun.... hahaha

Tanpa Nama berkata...

isham hanjing.....

takut plak ko nk approve komen aku ni....

jantan xde telor......

nama org len nk bruk2kn...

nama sndiri tkt nk dbruk2kn....
jantan haram jadah....

hahahhahahahha.....

puki mak kau lancau sial babi....

aku eee berkata...

madey dah lama idam nak jadi mursyidul am PAS...pasai tu dia suruh TGNA berundur...dulu dia dah sound benda yang sama kat samy vellu tapi samy bolayan,buat deerrrk je...sekarang dia nak try kat TGNA plak...

Tanpa Nama berkata...

Woiitt... Madey...Ada lagi mung ni.
Ingat dah selamat dah...

Dah la tu Madey woiitt... Go n fist touself la wey...

Tanpa Nama berkata...

ini mat rempit mana plak ni kene upah kt geng gerombolan sruh buat kecoh sini ekk.. ngok betul.. huhuhh..
berapa dapat? rm50, tshirt umno, belanja karoake?? kahkahkah..
kesian..

si joegrimjoe, sah2 anak politician nih.. sapa support arr? gomen ka? bapak ko kroni sapa ha?

Sudin berkata...

isham.....!!!
bila hutang bank keliling pinggang,nak bayar itu ini,besar kerak dari periuk.....maka mereka akan berkokok.......

Yang jadi ketua kesatuan kerja akan minta naik gaji,naik itu ini.....

Yang berbini enam akan minta projek balak.......

Yang berhutang dengan bank akan cari ceti modern/along.......

Sekarang ni kalau ada yb,yb yang menghadapi masalah kewangan akan jumpa ketua lanun gerombolan......soal perjuangankah,integritikah,moralkah,dignitykah pegi jahanam....perut mereka mesti diisi dan nafsu bawah perut perlu di lunaskan.......kah,kah,kah....

Dah tak ada jalan lain dah....!
Sanggup suruh TGNA keluar PAS...kah,kah,kah......

Woit...mahafiraun ! internet gua nampak 10tahun dulu akan menjerat batang leher lu.....kah,kah,kah...
nilah akibat nak kan wawasan 2020 tengkorak lu....!!!!!!!!!makan diri......

Khun Pana aka johanssm berkata...

I Am Not a Yes Man- Mohamed Rahmat

-..." Itu Tun Puki Niamah Firaun Mamak dan kroni nak beli tanah kampong di johor pada 80 sen psf dan nak jual kembali pada harga RM 17.80 psf ! "...


tulisan oleh Mohamed Rahmat bekas menteri propaganda gerombolan


dah tibai dah..hahaha

Tanpa Nama berkata...

macam mana ni beb,lu kata lu sembah Ra..ni Ra ni Tuhan Firaun..macam mana ni?

kah kah kah..jangan marah beb..

Saiful berkata...

ni la dia..org yg paling busuk hati dimalaysia..satu malaysia boleh bau busuk hati mamak ni..mcm mana org msia leh undi mamak ni..sumpah saya dari dulu..pangkah band lain dari depa2 ni..
malu la sikit mamak ooiiii..

Tanpa Nama berkata...

PERKARA YANG TIDAK AKN TERJADI DIDUNIA INI IALAH APABILA ADA USAHA UNTUK MENGINSAFKAN MAHA FIRAUN YG TETAP TIDAK MAHU BERUBAH SAMPAI AKHIR HAYAT DISEBABKAN BEBAN DOSA DOSA SESAMA MANUSIA YG DILAKUKANNYA WALAUPUN BERBAGAI USAHA DIBUAT.ALLAH MAHA PENGASIH DAN MAHA PENYAYANG.KEADILAN ALLAH MAHA SEADIL ADILNYA.DOSA TERHADAP SESAMA MANUSIA TIDAK AKAN TERAMPUN ANDAIKATA MANUSIA ITU TIDAK RELA UTK DIAMPUNKAN.SALAMZ.

Hahaha berkata...

korang jangan suruh si Nik Aziz tu pencen atau keluar Pas..

Karang apa kata kalau Nik Aziz isi borang jadi ahli UMNO.. lepas tu beri kuliah subuh dan wajibkan kuliah subuh untuk semua lanun-lanun UMNO...

PErgghhh.. Masa tu mau berduyun lanun-lanun UMNO lompat masuk PAS yang tinggal Hadi/Nasa/Musthapa...

wahahhahaaaha

orangikhlas berkata...

"muntah saekor firaun"
nasihat aku utk ko..

aku suke mahathir..
dye genius..
anwar pon takot dengan dia..
banyak rahsia anwar kat tangan dye..

yang kau sebut firaun ni lah yang memajukan negara kite..
ko tak bersyukur ke?
eh lupe..korang ni memang hati busuk..suke main bontot jek..mane tau nak bersyukur..

bawak2 la berubah isham oi..ko buat sume ni menambah dosa kau jek sham..
sekarang memang la sedap kau nak mengutuk..kat akhirat nanti kau jawab la sendiri dgn Allah taala..
sebab kau la..kroni2 yang mengutuk bagai nak rak berdosa..dan dosa kau akan berpanjangan sepanjang hidup kau..

aku kesian kat ko sham..
camne ko boleh terjebak dengan dunia kutuk mengutuk ni..yang kau sendiri pon tak pena alami sendiri jadi perdana menteri..seorang perdana menteri yang perlu jage negara..kau sedap jek mengutuk..aku kesian kat kau isham..

sedar-sedar lah diri..