Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 27 Oktober 2009

SYUHADA MEMALI



USTAZ IBRAHIM LIBYA YANG DIBUNUH DI MEMALI





ORANG KAMPONG YANG DIBUNUH DI MEMALI





PEMUDA PAS BANTAH PERISTIWA MEMALI DENGAN AJARAN SESAT – harakah daily

Dewan Pemuda PAS Negeri Kedah mengecam penyiaran artikel oleh akhbar Kosmo! yang mengaitkan peristiwa Memali dengan ajaran sesat.

Ketuanya, Ustaz Ahmad Yahya berkata, artikel tersebut merupakan satu tuduhan yang berniat jahat dan cuba mengeruhkan ketenangan para penduduk Memali khususnya dan para pendokong PAS amnya.

Tegas beliau, penulis artikel berkenaan jelas gagal memahami sejarah peristiwa itu apabila menyamakannya dengan ajaran sesat.

"Peristiwa Memali adalah satu perjuangan rakyat menolak undang-undang zalim iaitu Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA). Ingin kami Pemuda PAS Kedah tegaskan ianya tidak langsung boleh disamakan atau sama sekali tidak berkait dengan ajaran sesat.

KAH KAH KAH…

woit… SILA BERI TAHU SIAPA YANG BERTANGGUNG JAWAB … kah kah kah..

woit… MESTI NAMA MAHAFIRAUN TIMBUL… kah kah kah…

kah kah kah… KESIAN MUSA HITAM…KENA TUDUH ORANG JAHAT kah kah kah..

kah kah kah… TANYA AYAH DINO…kah kah kah...

kah kah kah... MASA MUNKEE NI DALAM SEMANGAT 46 … MUNKEEE INI TELAH MENUDUH MAHAFIRAUN SEBAGAI KEPALA BANA PROJEK MEMALI…. kah kah kah..

nota:
jangan sesekali kita melupakan memali
jangan kita lupa mereka berjuang menentang isa
ibrahim libya dibunuh kerana tidak mahu ditahan dengan isa
pengikut ibrahim libya dibunuh keran tidak mahu undang undang isa

p/s : sila dapatkan album meor yang mendendangkan
lagu syuhda memali. dapatkan album dari rakyat
untuk rakyat di malaysikini. setiap album yang dibeli
akan pergi ke tabung gerakan mansuh isa bukan
tabung kayakan isa di telok kemang kah kah kah





4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

"setiap album yang dibeli
akan pergi ke tabung gerakan mansuh isa bukan
tabung kayakan isa di telok kemang kah kah kah"

biarlah sumbangan dana diguna utk meninggikan suara rakyat dalam negara sendiri
jangan sumbang langkah buat kerja2 bodek nak meninggikan isa samad yg masih pendek di teluk kemang kahkahkahkah

biarlah sumbangan wang diguna demi memanjangkan keinginan rakyat dlm negara sendiri
biarlah sumbangan wang diguna demi memendekkan nyawa isa yg zalim! (khas utk pembaca2 puak UMNgOk yg suka menyebok kat blog org lain: itu bukan doa buat isa samad yg sememangnya Tuhan jadikan pendek oleh itu jgn terus-menerus jadi bengap dan tuduh aku non-islamic pergi doa pendekkan nyaawa isa samad pulak kahkahkahkah)

Tanpa Nama berkata...

"...... bukan
tabung kayakan isa di telok kemang kah kah kah"

hanya satu makhluk di dunia yg tak akan dikenakan isa.

kalu isa dikenakan isa, maka isa kuasa dua......!!!!!!! bahaya beb!
nanti melantun-latun segalo kobau pendek kat toluk komang tu.

Tanpa Nama berkata...

buaek apo tanyo ayah si dino tu...
ngabih bogheh jo..

macam mano al-malikul nak buek jambatan... tukang bakar jambatan diangkeknyo jadi montori... abih punah jamban-tan kek angkaso nu.

kakimakan berkata...

Haa... dulu, kecik2 dulu, lebih kurang setahun dah peristiwa tu, arwah ayah ada la bawak gi kubur2 depa...

Al-fatihah..