Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 27 Oktober 2009

RAYUAN SAEKOR KATAK



KESIAN LAH SIKIT BARDEER




MENGAPA SAYA SAJA DIGELAR KATAK - malaysikini

Ahli Parlimen Pasir Mas, Ibrahim Ali mempersoalkan mengapa beliau sahaja yang digelar 'katak' sedangkan menurutnya ramai lagi pemimpin politik yang turut melompat parti.

Beliau bagaimanapun mengakui pernah menganggotai banyak parti - Berjasa, Umno, Parti Semangat 46 (S46) dan kini menjadi wakil rakyat Bebas.

"Kalau dibandingkan dengan orang lompat parti, ada setengahnya lima enam tujuh parti.


KAH KAH KAH…


woit… APALAH KAU ORANG INI… TAK HABIS HABIS LAGI…kah kah kah..

woit… HORMAT LAH SIKIT…. kah kah kah..

kah kah kah kah… RESPEK LAAAA BARDEEER…. kah kah kah…

kah kah kah… INI DATIUK PADUKO PARWIRO BAGINDO PARJUANG KATUANAN MELAYAU… kah kah kah..

kah kah kah…INI PARJUANG MALINGSIA YANG PALIANG UNGGUL…kah kah kah..

kah kah kah…KAKI KALIANG TONG …KAKI MALEBONG..kah kah kah

woit… KENAPO WAK PANGGIL DIO KATAK… kah kah kah…

woit… INI MAT JONGANG LAAAA…. kah kah kah..

nota:
siapa berani minta tengok
gambar masa munkee ini berudu dulu
kenapa tak ada gambar dia berudu kah kah kah




11 ulasan:

نيك حافيظول berkata...

kah kah kah

Ini betul2 seekor katak.
Di mana perginya katak hijau itu????? Ini dia, baru timbul dari lubuk Jelebu. Kah Kah Kah

Bro Syam mesti gelak :)

Tanpa Nama berkata...

dia ni spesis katak pisang ke katak kembong...? tapi yang aku perasan la kan.. bredeer ni memang nampak macam katak.. kah kah kah

Tok Ketua berkata...

Kah..Kah...Kah...
Woi Berahim kalau lu tak mau jadi Katak lu nak jadi natang apo? Babi? Khinzir? Jokot? Tenuk? Tapir?
Cipan? Ungka? Kah..kah..kah...

Kira ok la orang panggil mu Katok! Kalu ore panggil natang Babi Gemok amacam? Apa pun mu memang natang sungguh la... Kalu mu nak jadi Babi pun buleh gok.. Rupo mu ada iras-iras sikit..

Woi balik isap pelir mu sendiri la..kah..kah..kah... Tuo kutuk tak sedar diri, kecik-kecik taknak mampos dah besar menyusahkan masyarakat...

Pejuang Kepala Taik!
Isap pelir mu sendiri la..lagi baik
Dasar Haram Jadah!!
Natang sunnguh mu...

Kah..kah..kah...

Sukj berkata...

kah kah kah kah kah...SEBAB MU KATAK 'ALOK'...kah kah kah kah

ACTION LEBIH OTAK KURANG...kah kah kah kah

BERATMU PULAK 8 KILO BAGHAL...kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Orang yang paling tidak mempunyai maruah dan martabat diri dari segi prinsip hidup mungkin boleh diberi anugerah spesial seperi ' Anugerah Katak KODOK' kepada Ibrahim Ali. Dia lain tiada cerita apapun asyik-asyik 'Ketuanan Melayu' yang dijamin Perlembagaan, etnik lain juga demikian, Melayu akan jadi seperti pelarian Palestin jika tidak dibela, Tamadun Melayu akan hilang jika institusi raja dikritik. Dah 50 tahun merdeka rata-rata orang Melayu masih tidak mempunyai harta, yang mereka dapat ialah subsidi baja, jalan tar, masjid, surau, universiti, hospital dan beratus-ratus agensi kerajaan yang tidak membantu mereka. Yang dapat harta adalah orang Melayu dari keturunan raja, Ketua Bahagian UMNO dan kroni perniaga UMNO selama 50 tahun Merdeka. Orang Melayu buka matamu! Jangan harpa perjuangan seperti si KATAK tu!

Tanpa Nama berkata...

datu padukatak berahimggali kaliang padukong melayau kehairanan senantiaso......????

baa....aaa nyo jang...
ayam dah terlopeh!! barudu yang tertinggal...

Tok Uban berkata...

Apalah kau orang ni...panggil dia katak aje...kau orang kenalah hormat dia...jangan panggil katak aje...tapi..kena panggil dia...RAJA KATAK...kahkahkah

Yoptanjung berkata...

Fakta yang memang auta tetapi tetap fakta.Katak boleh dieja terbalik kataK dan masih berbunyi katak tetapi jika kita terbalikkan katak, belum tentu ia akan kita panggil katak, tapi kita akan panggil dia Brahim Katak........he he he

Tanpa Nama berkata...

aa... aaa.. la..
jangan la panggil katak.
kalu pun jgn dipanggil rajo katak..

panggil la cara org amerika panggil... crazy prog!!

Tanpa Nama berkata...

Mungkin jugak dia nie nak tunjuk terel. Dia cari parti yang agak2 dia boleh makan. lepas tu dia usaha lah untuk pegang jawatan tertinggi. nak lobi gila2 dalam UMNO tak cukup budget

Tanpa Nama berkata...

INI KATAK SPESIS 4 ALAM(4 PARTI) LAA... BEB.....GHEDHEYBEY LUU....