Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 3 Oktober 2009

PPP DAN MIC BERGADUH DI BAGAN PINANG



MELAYU JENIS APA INI?





ABDUL AZEEZ DITUMBUK PENYOKONG LAWAN


Pengerusi Biro Putera Umno, Abdul Azeez Abdul Rahim, mendakwa beliau ditumbuk oleh kira-kira sembilan penyokong parti lawan ketika melintas masuk ke pusat penamaan calon pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Bagan Pinang sebentar tadi hingga mengalami kecederaan di leher kiri.

KAH KAH KAH…

woit… KESIAN… MIC DAN PPP BERGADUH MUNKEE NI KENA BELASAH….kah kah kah…

kah kah kah… PASAL APA ?.... kah kah kah…

woit…. KESIAN …KESIAN… kah kah kah…

kah kah kah… INI PUN KAPTEN… KAPTEN SAHA MOTEL…. kah kah kah..

woit... PASAL NAK TIPU MELAYU... kah kah kah..




7 ulasan:

jab sp berkata...

siap bolih kira berapa orang yang tumbok,kira cekaplah tu.macam mana bolih kena, tambahan pula hari gelap sikit sebab nak hujan,macam mana depa bolih nampak dia.

matstimketum berkata...

tuan tt, dia tu bukan melayulah. mana ada kulit sawo matang, kulit arang ade ler! jangan ler nak tipu melayu lagi. bukan ke dulu dia ni bos rempit. kena tumbok sebab ada mat rempit nak balas dendam kut?

Tanpa Nama berkata...

aiiyoo TT.. ini Melayu dari Kerala la..ini melayu bukan saudara Zambree diPerak ke?..mungkin saudara hilang sude lame. Baik lapur Polis supaya Zambree dpt jumpa segera.

bagus kena tumbuk sebah salah sangka may be..banyak melayu serupa dengan ini kalau datang asal Kerala.

Mudah mudahan PAS menang PRKecil Bagan Pinang.

Allahuakhbar Allauakhbar.

terompahkayu berkata...

hahahaha lagi ramai lagi bagus!

Tanpa Nama berkata...

nasib baik aku lambat sampai, kalau tak... mau la betambah telur munkee ni sedozen lagi!!!! aku meluat betul tengok muka dia ni, tuan tt tolong jangan siar muka dia ni. nanti aku tak nak masuk tt lagi!!!!

Tanpa Nama berkata...

kalau aku ada pun, akan ku tumbuk jugak, rasuah memanjang, baling batu pun bagus jugak. takkan takde polis kot? biasanya puak2 ni polis jaga 24 jam, aik?

Tanpa Nama berkata...

kalau aku ada pun, akan ku tumbuk jugak, rasuah memanjang, baling batu pun bagus jugak. takkan takde polis kot? biasanya puak2 ni polis jaga 24 jam, aik?