Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 3 Oktober 2009

SEPUPU SEPUPU BEYONCE BUAT KONSERT




PENONTON KAGUM KENA KELENTONG



HEBAT

Pesawat-pesawat Thunderbirds milik Skuadron Pertunjukan Udara Angkatan Tentera Amerika (USAF) melakukan penerbangan formasi berlian (diamond) di Pangkalan Udara TUDM Subang, ketika sesi pertunjukan jemputan khas tertutup. Orang ramai boleh menyaksikannya pada hari Sabtu.



BEYONCE SENDIRI

SEPUPU SEBELAH NENEK


SEPUPU SEBELAH DATUK


SEPUPU SEBELAH IBU


SEPUPU SEBELAH AYAH






7 ulasan:

sham berkata...

ha ha ambe wase lambat laun,,,,,,mu kene igap(isa)mula....toing,,,toing

Tanpa Nama berkata...

Jangan pedulikan pertunjukan udara yang tak memberi faedah tu, bukan nya juruterbang TUDM yang terbang, ingat Mat Amerika tu nak bagi kita terbang ke....kirim salam brader.... dia tahu kita tak layak sebab Panglima TUDM pun dari kalangan orang yang penakut terbang....poraaaah la cuba semak rekod terbang dia.
Kalau jurutebang kita buat maka terhempas macam kat Langkawi baru baru ni, sebab latihan tak diberi sempurna, tanya Panglima Angkatan Tentera masa dia jadi Panglima TUDM dulu apa dia buat??? selain dari cuba menipu nak beli eurocopter dan sekarang dah ke negeri Cina nak beli kereta kebal nak tipu rakyat lagi!!!!! habis lah 1Malaysia pasti akan kalah perang...... bangang punya Mat Monggol.....

Tanpa Nama berkata...

mana pergi ....sepipit .

Memang orang muda...hanya ada sepupu sahaja, tak ada anak buah ke? apa jadi keluarga ini? semua gey & gie

udin main gasing, Tg. Ipoh

Johan berkata...

kahkahkah..woit Beyonce tak suka ais krim Magnolia ke..kahkahkah

Obefiend Weiland berkata...

this entry sucks

Tanpa Nama berkata...

pi tanya la, Anak Berahim tengah peluk saper???pakai kopiah tengah2 kepala, tapi bukan PAS la..hikhikhik

Tanpa Nama berkata...

pi tanya la, Anak Berahim tengah peluk saper???pakai kopiah tengah2 kepala, tapi bukan PAS la..hikhikhik