Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 3 Oktober 2009

MINTA MAAF TERSILAP ORANG




SATU MALAYSIA TERSILAP RUPA RUPANYA SEORANG PUTERA




SIKAP PENYOKONG PAS TIDAK CERMINKAN ISLAM : MUHYIDDIN –berita hairan

Muhyiddin Yassin berkata sikap biadap penyokong pembangkang dari Pas yang memukul dan menumbuk penyokong Umno tidak melambangkan sikap parti itu yang kononnya memperjuangkan Islam.

Dia mengulas insiden Pengerusi Biro Putera Umno, Abdul Azeez Abdul Rahim, ditumbuk oleh penyokong Pas ketika sedang berjalan kaki menuju ke pusat penamaan calon pagi tadi.


KAH KAH KAH…

kah kah kah… YA AMPOOON…. YA AMPOOOON…kah kah kah..

kah kah kah…. TERSILAP … TERSILAP BESAR…. kah kah kah..

woit… TERSALAH ORANG… kah kah kah…

kah kah kah… TAK SANGKA INI SEORANG PUTERA …kah kah kah..

woit… PUTER RAJA GOPAL KE ATAU PUTERA RAJALINGAM… kah kah kah

nota:

sesiapa pun satu malaysia ini
akan tersilap orang. memang putut
minta maaf.

NOTA:

al malikul sembab sendiri.
berapa lama sikat rambut dalam gelap.
tak berani cermin muka sendiri.
kalau tengok mati terperanjat





19 ulasan:

Johan berkata...

kahkahkah sikap biadap??tumbuk perasuah kira biadap ke??..kalau boleh,satu malaysia nak tumbuk munkee ni..

kalau rasuah,tipu rakyat,tindas rakyat tu semua sikap apa??

Tanpa Nama berkata...

ni menunjukkan rakyat dah x tahan lagi tgk muka meluat mamak umngok,mamak ni patut bersyukur org hanya tumbuk sj blum lagi dgn sepak terajang.

zeqzeq berkata...

lalu warna kulit..macam-macam..salah orang

Sukj berkata...

Oii...BIAR JADI PENUMBUK DAN PEMUKUL...ASALKAN JANGAN JADI 'PELINGKUP'...kah kah kah kah kah kah...kah kah kah

KALAU KENA TUMBUK, SEORANG JER YANG SAKIT

TAPI KALAU KENA DENGAN 'PELINGKUP'...kah kah kah kah kah kah...1MALAYSIA LINGKUP HABIS...kah kah kah kah kah kah kah...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

lawak ko mcm sial sham...tapi gua kompem memang boleh silap pukul punye..lagi2 time kempen malam..kah..kah..kah

Tanpa Nama berkata...

lembu mana boleh berfikir, pakai kopiah tapi still nampak tanduk, no wonder la

Matatech berkata...

Umno ingatlah kamu dengan neraka jahanam.

Tanpa Nama berkata...

Puak Puak UMNO Perasuah, penipu pembohong kepada rakyat itu lah kerja mereka hari- hari termasuk hari penamaan calun Bagan Pinang...

Pengundi Bagan Pinang tidak akan mengundi perasuah UMNO...

Bandar Tun Razak berkata...

cam pondan je.. rileks lah mamak..kena tumbuk sket dah heboh..satu malaysia. blum kena tolak jatuh bangunan lagi.. lum kena bom c4 lg

PenaHijau berkata...

Memang patut ditumbuk pun. Polis yang ada kat situ pun bagi chance putera ni di gedebek selama lebih kurang 2 minit sebelum dia suruh bersurai. Putera seekor ni sebenarnya bukan main eksyen bila berjalan meredah jalan dari stesen BHP ke pusat penamaan calon (yang telah di untukkan kepada penyokong Pakatan Rakyat). Dengan lagak feudal dan bangsawannya, ditengkingnya sibudak kecik tepi jalan tu, semacam maharajah menengking kadam, budak tu, entah apa yang dia fikirkan, melompat macam ular tedung selar menumbuk si Putera yang memang lebih besar daripada beliau. Budak2 Kelab Penyokong BN (KPBN) yang ramai mengiringi si Putera (kebanyakannya berbangsa India, yang bergitu ramai berjalan bersama si Putera) bukannya nak tolong tapi beredar ke tepi. Seolah-olah membenarkan sibudak kecik tu menggedebek si Putera tu. Aku pun mula2 naik risau juga kalau geng2 KPBN yang begitu ramai tu membelasah budak kecik tu. Tapi, dia orang masih waras agaknya, mungkin kerana bersetuju yang si hampeh sombong Putera ini memang layak di gedebek. Samsengnya bukan main lagi. Budak kecik tu pn sebenarnya di tumbuk berkali-kali juga oleh si Putera ni. Tapi, macam tak de kesan aja aku tengok. Yang herannya, si Putera tu pulak yang buat laporan polis. Tapi nak heran apa. Puak Umnom ni bukannya ada telor. Kalau tak lapor kat polis, depa mengadu kat sultan !!! Aku, minta maaflah sebab tak tolong. Bukan tolong si Putera tu. Tapi tolong si kecik tu. Sepatutnya, si kecik tu yang lapor kat polis. Tapi biasa lah kan? Aku tabik kat polis yang ada di situ. Agaknya, kalau ada chance, dia pun nak tumpang gedebek si Putera tu. Dia buat selamba aja... Tabik tuan.

perfectwater75 berkata...

Salam,

Mari semua teka tajuk gambar ini!

http://perfectwater75.blogspot.com/2009/10/aktiviti-reganganteka-tajuk-gambar-ini.html

thx!

Tanpa Nama berkata...

Ooi Ini Putera kaum kerabat
samy vello la!!!!!.

Tanpa Nama berkata...

lagi bagus kalau satu malaya kasi tumbuk ini munkee mamak umngok kaki rasuah... majoriti rakyat mmg tak suka sama ini munkee..

daLyaanoon berkata...

la...ingatkan zambry! kalo tahu azeez,lagi kuat kena hentam!

Tanpa Nama berkata...

Walau berapa kali tumbuk pun tidak dapat cam kerana melayu putera Kerala ini memang hitam warna kulitnya..kalau melayu biasa ditumbuk sekali rupanya jadi biru hitam..biarlah munkee ni kena tumbuk bertubi tubi..tak de bekas tumbukan dapat cam.

Al Malikut Mat Sembab berfatwa lagi sebab melayu putera Kerala kena tumbuk. 'natang punya AlMalikut..mungkin muka AlMalikut kena tumbuk sebab lebam dan hitam dipipinya..kah kah kah.

Ya Tuhan yang Mahakuasa beri lah kemenangan kepada PAS dan ini bermakna kemenangan rakyat diBagan Pinang dlm PRKecil ini.

Allahuakhbar Allahuakhbar.

Keylee Daud berkata...

gagaggaga...patut join beyepeace...joget sama hiphop

Saiful berkata...

tak yah tumbuk munkee ni..lain kali kencing dlm plastik balik saja kat brader mamak ni..senang..tak yah susah2..lepas baling lepas tgn..pi minum teh tarik..tgk dia nak tuduh sapa..tuduh pi la sapa pun sapa kira..buat jahat pun depa kat dia..buat baik pun depa kata kita jahat..
tu pun bukan main saya tgk ..penyokong bn yg haprak ..rakyat2 yg masih bodo sombong..terjerit2 sokong..apa depa dapat..masyuk..kut..tgk muka semua kaki gado..ni awat depa ingat depa sorang saja samseng..pi rah mamak kuti..mai turun tgk kpg gue..ni ..bukab=n setakat kencing..taik anjing pun gue balingkan..

Tanpa Nama berkata...

Kena tumbuk dah kira bagus.. nasib baik tak mati.... kalau aku tau kau ada dtg, mau aku upah Yakuza sembelih kau, potong 32 bahagian....

Tanpa Nama berkata...

Terima kasih Pena Hijau kerena memberi tahu cerita sebenar.

Putri
Riyadh.