Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 17 November 2009

EEE HENDAK BUNUH EEE



AUTA KELING MENANGIS UNTUK MENIPU MELAYU




USAHA SISTEMATIK SEDANG DIBUAT UNTUK TEKAN NOR MOHAMAD – harakah daily

Usaha nampaknya sedang dibuat dengan sistematik oleh para penyokong Mahathir untuk mengeluarkan Menteri Di Jabatan Perdana Menteri, Nor Mohamad Yakcop dari kabinet.

Nor Mohamad didakwa melakukan tindakan untuk kepentingan dirinya apabila menjalankan aktiviti melalui Khazanah Holding dalam urusan pengambilalihan Pantai Holding, syarikat strategik yang berasaskan kesihatan.

Ia bermula apabila Parkway Holdings, membeli 5 % saham Pantai pada 4 Ogos 2006 ketikamana syarikat milik kerajaan Singapura itu sudah memiliki 31 % saham.

KAH KAH KAH…

kah kah kah…. INI EEEE NAK BUNUH EEEE…. kah kah kah…

kah kah kah…DULU EEE INI BERJUDI DUIT BANK NEGARA… HILANG SEPULUH BILION…. kah kah kah..

kah kah kah… EEE YANG LAGI SATU ROMPAK LAGI BANYAK… kah kah kah..

kah kah kah… SAMPAI MUFLIS NEGARA…. kah kah kah..

woit… INI BERITA AMAT BAIK… INI LEBIH TERBAIK DARI YANG PALING TERBAIK ..kh kah kah..

nota:
bila eee nak bunuh eee
satu malaysia tunjuk gigi
bila eee nak bunuh eee
satu malaysia jadi hapi hapi kah kah kah




14 ulasan:

نيك حافيظول berkata...

eee ada orang nak ambil harta secara diam - diam.

eee rupa-rupanya dibongkarkan oleh geng - geng veteran gerombolan

eee mula mula rompak kemudian eee jatuhkan kemudian eee naik yang baru kemudian eee rompak juga. dah tu, eee bila nak berkesudahan

eee tak kan kesudahan selagi adanya gerombolan kah kah kah

Sudin berkata...

Orang melayu dalam parti gerombolan Umno ni tak sedar diri isham ooiii!
Sanggup jual bontot untuk sesuap nasi pada bangsa-bangsa mamak ni...
lepas tu bagi makan anak-bini hasil jual bontot.

Marahkan china,cakap ketuanan melayu...bila jual negara pada Temasik ka,parkway ka,chukong singapura ka.....diam membisu,sebabnya pemimpin yang ada dalam parti gerombolan lanun Umno ni pun penyamun juga.Ahli-ahli pak turutnya dah bonsai lebih 53tahun.
Buah pelior dah tak ada....kena kerat oleh mamak mahafiraun mahathir.
Cuba bagi 30ringgit.....ha, mau di amuknya satu malaya.....

Kita tengok sejauh mana sandiwara ni.....apakah sesudah lingkup semuanya...?
Terngangalah lihat bangsa eeeee ni bawa lari harta rakyat...

jab sp berkata...

Harakahdaily akhbar ug terkini.Depa nak kelahi ka,nak perang ka,mampus pi lah.Apa untung kita mencelah.Dah tak ada berita lain berkaitan PR kah?.

Sukj berkata...

MATI TERUS LAGI SENANG...kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Madey dah jadi gila sebab Mat Monggol tak lantik dia jadi penasihat...
Hahahahahahha Madey cakap meroyan orang lain semua bodoh kecuali dia, orang lain semua salah guna kuasa dan rasuah kecuali dia tetapi anak dia Mukhriz dan Mokhzani macam mana bolih jadi kaya raya dan duduk dalam rumah macam istana.
Woi!!! Madey ni keturunan raja mana?
Pundek pumya Madey.........

LembuKenyang berkata...

...uk!uk!ak!ak!...dah pun namanya keling...mestilah lidahnya cakap tunggang terbalik...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...ini adalah adat menjadi seekor keling...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...harap2 india beragama hindu ambil perhatian serius untuk tidak terus meniru bekas mamak bendahara ini...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...perkataan keling ini bukan bermaksud ditujukan untuk semua orang india...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...tetapi khusus untuk susuk pukimak ini...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...nak buat macam mana lagi sbb fitrak seekor keling dah memang macam ni...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...lihat, kita ada ramai india yang tak berperangai keling...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...ada ramai bhai pun tak bermunkeekan macam keling...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...tapi ini melayu celup yang memang keling sekeling2nya...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...ok, abih satu bab...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...ini keling memang pandai belit...dia sendiri pilih orang...nampak sangat dia yang careless dan tak pandai pilih menteri...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...kali tak perform, apasal simpan lama2..pecat saja selepas 5-6 bulan dilantik...uk!uk!ak!ak!...

Tanpa Nama berkata...

Kah..kah..kah..

Hishamudin Rais tak ada kontol..kena kejar lari keluar negara..penakut..cakap saja pandai..

Kalau betul pandai..bagila cadangan nak bagi baik..sekadar komplen..

Bodoh punya Hishamudin Rais

Mat Dangdut berkata...

pilihanraya lagi..apakah?ada jambatan baru?

Tanpa Nama berkata...

mamak sama mamak bergado, melayu mati di tengah2...kat malaysia ni madey sorang je yang cerdik...pasal tu dia bole lead UMNgOk walaupun terang2 mamak...pasal melayu UMNgOk...

ps: Boring la anon yg asyik2 ungkit citer bro sham 'lari'...bagi la komen/kritikan yang kena mengena dgn posting...kalau BoNgok, BoNgok jugak lerrrr.....

Tanpa Nama berkata...

Lari sudah kembali berilmu dengan pengelaman luar biasa, parle francais lagi, sudah pun kena ISA, yang mengungkit tu ada kontol ke? sudah kena ISA ke? hati kecil macam tikus, kalau tak boleh jadi dayus jadi lembu pun jadilah ye......hau hau hau hau....jangan main pale lembu!

Sivakumar berkata...

Bekas setiausaha Anwar Ibrahim cakap dia ada bukti Azmin Ali ada main saham secara haram.

Kalu ini bukti betul, kita kena suruh dia kasi tunjuk.

Kalau Azmin bersalah, harus dibuang. Kita tidak boleh terima pemimpin kotor dalam Pakatan Rakyat.

Sini tengok....

http://www.themalaysianinsider.com/index.php/malaysia/43701-azmin-may-face-probe-after-fresh-complaint-over-shares

Tok Uban berkata...

Untuk Tanpa Nama 09:13,

Isham tu lari dari kena tangkap...sebab dia tahu...ISA tu zalim...takkan kau tak faham...kau kan geng gerembolan.

Pasal cadangan nak bagi baik tu...aku rasa susah...sebab apa...cuba kau perhatikan...geng gerembolan...dari Ketua Tertinggi Parti sampai ke ketua cawangan...orang baik ke?...cuba kau jawab?...Perasuah ada, Peraba ada,Pezina ada, Pejudi ada, Perogol ada, Pemabuk ada...Macam-macam Ada...jadi aku cadangkan...kau keluarlah dari gerembolan tu...tetapi tak mungkin..kalau kau salah seorang dari Ketua Cawangan...nanti tak masyukkkkkk...kahkahkah

Din Paka berkata...

Hisham hanya melapor dan menapis berita2 penting terkini seterus menyediakan ulasan2 ringkas supaya anda semua senang memahami...

Jika anda membeli akhbar2, ianya akan merugikan duit saja sedangkan buka senua berita2 tersebut kamu baca, selebihnya buat sapu buntut.

Aku suka blog hisham. tapi aku bukan taksub. Mana berita2 yang masuk akal, aku akan terima, mana yang tak masuk akal, aku berdiam diri.. manusia di beri Allah swt akal dan fikiran maka pergunakalan dengan sebaik mungkin, JANGAN hanya pandai mengutuk saja.

Setiap pagi bila berkesempatan buka internet, aku akan ke blog Hisham dulu kerana aku tahu berita penting dah terkini akan berada disitu. Aku doakan semoga Hisham diberi kesihatan yang berpanjangan semoga dapat meneruskan perjuangan demi kebaikan semua..

Pedulikan apa orang nak kata kat engkau, mereka2 itu tiada pengalaman, bila tiada pengalaman maka mudah mengutuk orang..

Macam Madey juga, sejak pencen PM semakin meroyan..semua orang buat serba tak kena..Dia merasakan hanya dia saja yang betul. orang lain semua salah. Aku pun tak ambik pot pasal DSAI tapi kalu orang kutuk DSAI aku pun tak suka.

Jangan lah memperkecilkanb kebolehan orang lain.. mungkin dulu dia kurang pandai, tapi takkan selama2nya dia tak pandai.. Madey kecik2 dulu pun bodoh juga tapi takan selama2nya Madey bodoh, mesti perlu sentiasa menambah ilmu pengetahuan. Begitu juga orang lain termasuk DSAI, dia sekarang lebih berpengalaman dari Madey pasal ekonomi. DSAI banyak belajar dari kesilapan lampau.. MADEY..?? belajar apa..?? takde.. belajar cari kesalahan orang je..memperbodohkan orang..

Sedar2lah Madey, buatlah persediaan untuk menemui ALLAH SWT..cukup2lah mengata orang tak betul. Carilah banyak2 ilmu akhirat..banyak2lah ibadah minta ampun dari dosa2 yang tidak diketahui telah berlaku masa zaman kegemilangan. Jangan ingat kita ni 100% PERFECT. Elok ikut resmi Badawi...beribadat..cari keredhaan illahi..

Hisham..teruskan perjuangan..

MahadeyBersiong berkata...

Si pundek ni tak reti nak diam ke? Gua tension betul lah dgn mamak sorg ni..bwk2 laa pg bertaubat..kalau tak nak bertaubat pun pegi la layan filem2 bollywood kau tuh..dah pencen bwt macam org dah pencen kimmak! Serius gua salut sama Dollah..rest in peace Dollah..