Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 17 November 2009

MAMAK TONGKANG MENGARUT LAGI



JANGAN KETUK ULAR INI - KETUK MADEY




ANWAR TAK TAHU SANGAT PASAL EKONOMI - MADEY

Mahathir Mohamad berkata penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) Anwar Ibrahim tidak tahu sangat mengenai ekonomi.

“Bercakap memang pandai tetapi pasal ekonomi dia tak tahu,” katanya kepada pemberita ketika ditanya mengenai pelantikan Anwar sebagai penasihat ekonomi kerajaan Selangor dengan bayaran elaun simbolik RM1 sebulan.

Mahathir berkata bahawa semasa Anwar menjadi Menteri Kewangan ketika berlaku krisis kewangan, Anwar telah menerima pakai pendekatan Tabung Kewangan Antarabangsa (IMF) yang memburukkan lagi keadaan di negara ini.

KAH KAH KAH… KAH KAH KAH..

woit… KALAU AUTA KELING CUKUP BIJAK… kah kah kah..

woit… MULA MULA MERNGAKU MELAYU… kah kah kah..

kah kah kah… BILA RIZ KHAN DALAM AL-JAZERA TANYA… ARE YOU INDIAN… TAK DAPAT NAK LARI…kah kah kah..

kah kah kah… KALAU JOHAN JAAFAR BOLEH LAH BODEK… WARTAWAN AL-JAZERA BUKAN KAKI BODEK… kah kah kah..

woit… ANWAR IBARAHIM INI DALAM KABINET SIAPA ?... kah kah kah..

woit… ANWAR IBRAHIM JADI MENTERI KEEWANGAN INI SIAPA YANG LANTIK… kah kah kah..

woit… DOLAH YANG ZZZZZ ITU SIAPA YANG LANTIK… kah kah kah..

kah kah kah… BETUL BETUL AUTA KELING… kah kah kah..

woit… JUMPA ULAAAARR…JUMPA KELING MADEY… KETUK SAMI VELO DULU…. kah kah kah..

kah kah kah... KEMUDIAN KETUK MADEY...kah kah kah..



10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

MADEY SEPATUT NYA DI GELAR BAPA LANUN PENSWASTAAN.
KONONYA HENDAKKAN MORE SERVICE ORIENTATED TETAPI RUPA RUPANYA ENRICHING HIS CRONIES........

نيك حافيظول berkata...

Kenal syarikat ini :

Synergy Sdn.Bhd
37-1 Jlan TJS 11/280 – Sunway Metro
Bandar Sunway Petaling Jaya

Kah Kah Kah Kah

Sudin berkata...

Di hujung usianya masih tak sedar diri.....bertaubat dan menyesal agaknya tiada dalam kamus hidup.

Kerjanya menipu orang melayu.
Berselindung di sebalik gantinama kita......
Beri peluang pada beliau untuk bekerja rupanya mencuri setiap hari.
Mencuri dan merompak harta orang melayu itulah yang ada dalam kamus hidupnya.
Kelemahan orang melayu di cari...hasilnya menjadi ikutan sekelian mamak untuk menipu orang melayu.

Membayar berjuta-juta wang rakyat untuk mendapatkan khidmat nasihat price water house/orang putih kononya berniaga ringgit dan sen.....hasilnya negara terjajah kembali dengan masuknya kapitalis bangsat yang merompak dan menjarah harta rakyat......

Muhammad s.a.w di hina sedemikian rupa lagaknya seolah salman rusdie....orang melayu yang menyokongnya sanggup menjual ugama demi sesuap nasi untuk disumbat dalam tembolok anak bini.....sejarah kejatuhan kesultanan melayu berulang lagi hasil penipuan bangsa mamak ini.

Hasil mahsul negara dicuri demi menyelamatkan perniagaan anak-anak....bail-out sana sini.

Dasar merompak harta milik rakyat berselindung di sebalik pengswastaan bersama leo moggi,samy vellu....hasilnya rakyat tertipu dan tercekik batang leher sendiri......begitu liciknya penipuan mahafiraun ini.
Saham-saham TM,Tenaga,Pos....diagihkan di kalangan anak-bini dan kroni......bila lingkup di paksa rakyat membayar hutang ciptaan sendiri.
Tamak haloba,nafsu serakah.....berapa nyawa yang hilang hasil pengswataan Telekom,Tenaga,Pos......penipuan terus berlaku.
Penindasan terhadap kaum pekerja,di perah keringat mereka...pemimpin kesatuan pekerja membisu seribu bahasa hasil sogokan dan implimentasi pelbagai akta yang zalim.
Sanggup menjual kepentingan kesihatan,teknologi komunikasi.... hasil titik peluh rakyat pada chukong china bernama Temasek.Abdullah Badawi meneruskan legasi mamak mahafiraun ini.
Jabatan-jabatan kerajaan yang di swastakan haruslah di sedari bahawa tiada sipaa yang berkuasa untuk mengaudit penipuan lembaga pengarahnya hatta menjual kepentingan negara sekalipun pada bangsa asing/kapitalis......
Keuntungan diagih-agihkan masuk terus dalam poket tanpa kembali pada rakyat.
Perkhidmatan asas untuk rakyat sudah menjadi barang niaga dan di monopoli.
Pendidikan,kesihatan,teknologi komunikasi,pertahanan hasil penipuan mamak mahathir inilah menjadi ikut-ikutan menteri gerombolan Umno/Bn....mencekik darah rakyat.....yang miskin mati kering.

Susuk yang bernama Mahathir/Mahafiraun inilah yang telah menghancurkan bangsa melayu dari setiap sudut....tata susila,adab sopan,ekonomi,pelajaran/bahasa....yang di namakan tamadun melayu.

Yang jujur,ikhlas demi berkhidmat untuk negara tinggal sekelumit itu pun menjadi barang perleceh pada nama manusia yang bernama Mahafiraun ini.
Akibat dendam kesumat pada bangsa melayu..............
Seandainya Abdullah Badawi(berada di New York) tidak bersetuju atas tindakan memecat timbalannya maka senarionya mungkin berbeza.......nasi sudah menjadi bubur....Abdullah juga seekor malaun...!!!
Begitulah liciknya mamak mahathir mahafiraun ini dengan adu-dombanya.
Jangan ingat semua melayu mudah lupa hasil siaran live TV3 ketika meminta persetujuan Abdullah dengan kerja kotor dalam pemecatan timbalannya itu..!

jab sp berkata...

Soalan bunuh diri dari TT.
Anwar sebagai Menteri Keewangan dalam kabinet siapa?.kabinet dapur?.

Sukj berkata...

ANWAR TAK TAHU EKONOMI....kah kah kah kah

ATAU ANWAR TAK TAHU NAK BAIL OUT ANAK MADEY?

SEBAB ANWAR TAK MAHU TOLONG ANAK MADEY DAN KRONI MADEY, MAKA ANWAR DIKATAKAN TAK TAHU EKONOMI

kah kah kah kah...JANGAN LA BAGI MELAYU PENING...kah kah kah kah

Tok Uban berkata...

Janganlah kutuk dia...kan dia dah mengaku..dia dah nyanyok...depan dia kita angguk aje...belakang dia kita pakat gelak ramai-ramai...kahkahkah.

Jadi kalau pemimpin gerembolan setuju cakap dia...menunjukkan dia orang pun sama nyanyuk...

Tanpa Nama berkata...

eh! eh! jangan, ....jangan....

jangan katok madey & sammey & eeee & the sewaktu dgnnya......

buat macam ni.......
kalu jumpa ular, ....jangan ketuk ular tu.
...angkat madey & the geng bagi ular tu makan.
kalu ularr tu kicik, kasi ularr tu patok madey, sammy, eee & the gang...

pastuh, boleh la kita katok ular tu plak!!

the! he! he!

Paksu Pencen berkata...

Anwar tak layak.Apa kata lantik Madey bagi Elaun banyak2 kat dia.

Dia bijak apa.......semua dia tau,orang lain semua tak layak.....he..he...

Bagusle kalau sampai x mahu mengaku silap dan salah sampai mati.

Johan berkata...

tak payah bukak cerita lapuk ni laaa,Mahafiraun ku..kau sendiri pun membankrapkan negara dengan dasar penswastaan(baca:perlanunan)

nak tanya sikit,nape buat penswataan hak2 milik rakyat tapi pemikiran dan minda rakyat dikawal kerajaan??nape minda rakyat tak diswastakan jadi milik masing2?kahkahkah..

Tanpa Nama berkata...

hehe Eleh..asyik nak backing Anwar Ibrahim jer....

Ada apa-apa ke ni?