Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 17 November 2009

BODEK JANGAN TAK BODEK



MINTA MIKE TYSON TERJEMAHKAN GAMBAR INI



PENGERUSI RISDA CADANG MAHATHIR DIBERI JAWATAN MENTERI KANAN - melayau

Rahim Tamby Chik, hari ini mencadangkan supaya , Najib Razak mempertimbangkan jawatan menteri kanan kepada Mahathir Mohamad.

Tamby berkata, pengalaman luas Mahathir selama 22 tahun yang telah melaksanakan pelbagai projek pembangunan sehingga menjadikan ekonomi negara ini kukuh perlu dimanfaatkan oleh kerajaan bagi membantu Malaysia agar terus maju di samping untuk memajukan negara-negara Islam lain.

Tamby berkata, sumbangan idea Mahathir ini juga sebenarnya amat diharapkan oleh negara dunia ketiga dan negara Islam dan ia juga dapat meningkatkan nama Malaysia di arena antarabangsa.

KAH KAH KAH…

kah kah kah… MACAM MACAM DI BUAT … KALAU NAK BODEK…kah kah kah..

kah kah kah… ADA MACAM MACAM JENIS TAMBI… kah kah kah…

kah kah kah… DARI ZAMAN BRITISH…. PARA TAMBI INI DIAJAR CARA UNTUK MEMBODEK… kah kah kah..

kah kah kah… ADA TAMBI BESAR… ADA TAMBI KECIK… kah kah kah..

woit… LAAAA… NEGARA DUNIA KETIGA BOLEH LUPA NAMA MALAYSIA…INI PELIK … kah kah kah..

woit… LAAA… NEGARA ISLAM BOLEH LUPA NAMA MALAYSIA…INI PELIK … kah kah kah…

kah kah kah… TAK MUNGKIN ..MANA BOLEH...kah kah kah..

kah ka kah… TAK ADA SIAPA YANG LUPAKAN MALAYSIA… kah kah kah..

kah kah kah...KERANA MALAYSIA MASIH LAGI MEMEGANG REKOD…. IBU YANG TERMUDA DALAM DUNIA…kah kah kah..

woit… NAK TAHU IBU INI BERAPA UMUR NYA?... kah kah kah…

kah kah kah… SILA MASUK PEJABAT DAN TANYA TAMBI YANG KECIK… kah kah kah..

nota:
ini cadangan amat baik. mesti sokong.
biar munkee nazri aziz gaduh dengan mahafiraun.
biar menantu zzzzz gaduh dengan mahafiraun.
biar orang melayu lagi menyampah dengan gerombolan

bila pakatan ambil alih negara – senang kita
heret semuanya ke
mahkamah kah kah kah

nota:
apa jadi dengan budak perempuan yang berumur 13 tahun itu?




13 ulasan:

Johan berkata...

kahkahkah hidup lagi rupenya munkee ni..

bagi yg trlalu muda masa tu untuk tahu pasal kes si Thamby ni,baca sini:
http://malaysian-humor.blogspot.com/2008/12/rahim-tambi-chik-and-15-year-old.html

Tanpa Nama berkata...

Tak ado kerja lain, asyik nak bodek aje kerana nak CARI MAKAN! Apo hebatnya Madey ni, tambah sekarang dah nampak nyayuk sikit kerana AI semakin hampir boleh ambil alih pentadbiran negara.
Tamby Melaka tu memang tiada maruah diri lagi asyik nak cium buntut Madey, kerana syurga Malaysia ada di buntut Madey

Tanpa Nama berkata...

kerja membodek adalah kerja Thambi.
Apa lagi kalau nak bodek orang yang tengah menggali salah semua orang.
Tidak ada dalam sejarah Melayu bila mamak Bendahara nak gulingkan raja sanggup minta bini raja.
Hanay berlaku bila mamak bendahara datang dari Kerala saja.
Keturunan itu ditambah lagi dgn yang baru turun dari kapal api yang baru masuk ke jeti tanjong tak lebih 100 tahun lalu.
Inilah bahana yang kita dapat.

Tanpa Nama berkata...

bodoh, pantat, perogol no 1 negara. SIAL CELAKA PUNYA PEMIMPIN UMNO, pukimak ni mesti dimamposkan je , ada hati nak bodek lagi. seret je bila pakatan menang nanti. biar dia kena gantung . babi punya tamby

Tanpa Nama berkata...

LGE kata " Melayu taubat Sambal Belacan" bila lidah terasa pedas...sumpah tak makan lagi sambal belacan lagi...tapi pantang jumpa sambal belacan..dia tenyeh lagi dan sumpah lagi.

Maha dey ! kata "Melayu Mudah Lupa"..kerana semasa zzzz langsung MSM tak pedulikan dia....nak masuk muka kat TV3..jangan harap...

TT pulak selalu ingatkan Melayu sekarang adengan nostalgia pemimpin politik terunggul di Malaysia..kisah ada yang nak bakar jambatan Pulau Pinang, kisah pelakon dan pemuda dahi jendol di Port Dickson, kisah skandal porno kanak-kanak 13 tahun di negeri Hang Tuah. Kalau kita kumpulkam semua ...boleh buat filem dokumentari yang paling hebat yang bakal jadi pemenang di Caine, Perancis.. Maka negara ini bukan sahaja terkenal dengan Bangunan kembar tertinggi dunia tapi dengan pemimpin-pemimpin Melayu yang terkenal dengan kehebatan skandal sex, rasuah, salah guna kuasa dalam SPRM, PDRM, KTM, RTM dan Makhkamah...segalanya yang ada "M". Pemimpin ini masih dierima baik oleh pengundi Melayu... dan masih mengatakan negara ini negara Islam yang terbaik didunia. Cuma allah sajalah beri hidayat kepada orang-orang Melayu yang benar dan yang bahtil!!!!.

KiLaT berkata...

yena dei tambiii...

Tanpa Nama berkata...

Indeks persepsi rasuah Malaysia turun lagi. Rasuah.......

Tanpa Nama berkata...

Boleh bagi status menteri pelingkup! Dah 22 tahun buat taik, lagi maukah?

Sivakumar berkata...

Ini UMNO sudah kasi masuk appeal rayuan dalam mahkamah rayuan untuk Seputih

http://www.themalaysianinsider.com/index.php/malaysia/43725-former-kota-siputeh-rep-files-appeal-

saya tak faham. kalau hakim mahkamah tinggi dah bagi sebab sebab, apa gunanya ada makhaamah rayuan?? kalau macam ini, tak payah la mahkamah tinggi, semua kes kita terus bawa ke mahkamah rayuan la......

Sukj berkata...

PEMBELA MELAYU...PEJUANG MELAYU !

LAST SEKALI 'PELINGKUP REMAJA MELAYU'...kah kah kah kah kah

tambah sikit lagi....'PEMBUNCIT REMAJA MELAYU'....kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Tambi pun eee juga ke? Bunyi lain tapi serupe!.....hau hau hau hau...waluk waluk tambi elek?..dey! tani elek!

Tanpa Nama berkata...

Surh je la TDM jadi penasihat kerajaan, bayar gaji RM2...

AzamDean berkata...

jadi...errrrrr mana dia skarang???
si taamby perogol tu?? hahhaa kalau die betul la..maksud aku di pihak yng benar..,mesti ada lagi jadi orng UMNO kan.. hhhahaha