Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 17 November 2009

HABIS HINGGA BOTAK



PEMUDA BATANG NEGARA





SELANGOR RUGI RM136.4 JUTA DI BUKIT BOTAK
- malaysiakini

Selangor dijangka menanggung kerugian lagi RM136.4 juta jika projek penempatan semula setinggan di Selayang - yang bermasalah sejak 1986 - diteruskan, kata menteri besar hari ini.

Abdul Khalid Ibrahim mendedahkan maklumat sulit itu dalam siri ketiga pembongkaran kegagalan pentadbiran BN sejak pendedahan pertama Rabu lepas.

Jumaat lalu, beliau menyalahkan bekas menteri besar Khir Toyo atas kegagalan negeri itu meraih hasil RM800 juta dalam projek penghutanan semula di Hulu Langat.

Dalam siri pertama, kerajaan Pakatan membocorkan dokumen memperincikan perpindahan hak milik tanah rakyat di Shah Alam yang menyebabkan 383 penduduk miskin kehilangan tanah mereka.

Satu risalah yang dikeluarkan oleh pejabat menteri besar menyatakan, projek di Bukit Botak itu melibatkan sembilan kampung setinggan di atas tanah seluas 202 hektar untuk menempatkan 2,300 keluarga.

Unit rumah mereka di kawasan yang kini dikenali Taman Selayang Utama bagaimanapun masih gagal disiapkan sepenuhnya.

KAH KAH KAH…


woit… MANA DIA PEMUDA GEROMBOLAN YANG MENENTANG RASUAH NAIK AZIZ ITU… kah kah kah..

kah kah kah… NIK AZIZ NAK DITAJA PERGI HAJI… kah kah kah..

kah kah kah… HEBOH MACAM NAK RAK… kah kah kah..

woit… YANG INI PELINGKUP HARTA RAKYAT… SENYAP PULAK…kah kah kah..

kah kah kah.. DULU JADI PEMUDA BATANG NEGARA... kah kah kah..

woit… SEKARANG BETUL BETUL BEMUDA KONTOL NEGARA… kah kah kah



6 ulasan:

Sudin berkata...

Hasil kerja tangan kotor Mahathir mesti ada di mana-mana dalam permasalahan rakyat.
Kenapalah melayu mudah sangat percaya mamak auta keling ni...?

Akibat meminda akta kanun tanah negara oleh Mahafiraun,Ghafar baba,Daim,Rahim Tambi budak bawah umor....inilah hasilnya.
Cakap Mahfuz tak nak dengar...!sekarang siapa yang susah ?

Kalau tak sedar lagi tak tahulah...
Mahathir sudah merosakkan segalanya dengan begitu teruk sekali.......

Tok Uban berkata...

Geli-geman aku bila baca sepanduk dalam gambar tu...."Umno pejuang melayu & islam"...sudahlah umno...berapa banyak harta melayu yang dah kena gadai?....Islam apa yang umno pertahankan?...cakaplah...sepatutnya kena tulis macam ini....UMNO PEJUANG RASUAH....ha...barulah rakyat percaya....

D'ayo berkata...

Dalam kes nie, kalau pemuda gerombolan tak de memang tak heran, tapi la nie pemuda PR pun tak de...

Tanpa Nama berkata...

Itu lembu bukan manusia begitu bodoh, mungkin lagi bawah dari lembu.....ada mata buta, ada otak selut berpuluh puluh tahun jadi pecacai!Umno pelingkop melayu!

Tanpa Nama berkata...

Pak sham...pemuda umno ni adalah entiti yg paling semak, rabak, busuk, bongap & pelahap....

sham berkata...

woit.....mamat2 yg ada dlm gambar tuttt parti mana....haha....