Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 12 November 2009

FATWA BODOH LAGI



STRUKTUR BINAAN TIDAK KUKUH PUNCA JAMBATAN RUNTUH : MUHYIDDIN
– berita hairan

Siasatan awal kejadian jambatan gantung runtuh di Kuala Dipang, Kampar, mendapati struktur binaannya yang tidak kukuh mungkin punca kejadian yang mengorbankan tiga murid bulan lalu, kata Muhyiddin Yassin.

Siasatan awal Jabatan Kerja Raya (JKR) itu juga mendapati pembinaan jambatan berkenaan tidak mempunyai pelan lengkap.

Bagaimanapun, katanya, siasatan terperinci sedang dilakukan jawatankuasa khas dengan membabitkan pelbagai agensi termasuk JKR, polis negeri Perak dan kerajaan negeri.

"Kementerian Pelajaran akan menyediakan laporan terperinci dan dijangka dapat diumumkan selewat-lewatnya akhir November ini," katanya.

KAH KAH KAH…

woit… APA KE BANGANG SANGAT MUNKEEE INI… kah kah kah…

kah kah kah… MEMANGLAH TIDAK KUKUH…SEMUA ORANG TAHU.. kah kah kah…

woit… BUKAN INFO INI YANG DI KHENDAKI OLEH ORANG RAMAI… kah kah kah..

woit… INFO INI MACAM NAK MENIPU ORANG MELAYU… kah kah kah…

kah kah kah… YANG PENTING SIAPA KONTREKTOR JAMBATAN INI…. kah kah kah…

kah kah kah…TANGKAP KONTREKTOR… INI KES BUNUH… kah kah kah..

woit… TAK KAN SAMPAI SEKARANG TAK TAHU SIAPA KONTREKTOR JAMBATAN…. kah kah kah…

woit cuba tanya bomoh ini:

Synergy Sdn.Bhd
37-1 Jlan TJS 11/280 – Sunway Metro
Bandar Sunway Petaling Jaya


DAN

CWL Enterprise. No 14 Jalan TK 2/13 Taman Kinrara
Puchong – Selangor





11 ulasan:

Saiful berkata...

bodo punya tpm, mcm ni nak jadi pm nanti..mampuih..malingsia..mmg la tak kukuh..lembu pun tau..bolo...tok sah dok cakap la..kalu nak tunjuk bodonya kepala sendiri..
mampuih..saman saja..bila nak saman..itu saja cara dia nak ubah cara org kerajaan ni buat kerja..yg lain tu tunggu pilihanraya..
mangkuk berayun..dah la teloq semakin lanjut..kepala pun dok lanjut..dak..tu pun jadi tpm..dah la kaki raba leh jadi duta..jln merata us tu perabih duit rakyat..rai kwn gue cita mamat ni pi open house melayu2 kat sana ..berjoget sakan kut..poodah..malaysia semua korup..tt saja tak korup..

Keliwontron berkata...

Muhaha ... budak Tadika Kemas pun tahu jawapan munkee nie ...daging muka banyak sangat tu kena buat chicken chop sikit ...... bagi la surprise sikit cakap jambatan di makan anai2 ker baru best ..... anai2 species AMNOde'JilatCoccus ...species nafsu besar ...jambatan 2 minggu anai2 boleh runtuhkan

sniper berkata...

memang BODOH makin sembab makin BODOH kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

mmg laaa xkukuh tu sebab jambatan tu roboh,stadium roboh dan mcm2 lg.

siasat laaa company mane yg bt jambatan xkukuh tu ngok.

kaki munkeee ni kalu xkukuh pn boleh roboh

kandang babi pn kalu xkukuh boleh roboh

umno pn kalu xkukuh pn boleh roboh

apa2 yg xkukuh pn boleh roboh.

bangang sebangang bangangnyer

نيك حافيظول berkata...

ehem ehem.. nak tambah sikit

syaarikat ini juga menyediakan khidmat bomoh untuk menampal daging pada muka bagi mencegah otak yg selama ini belenggu untuk berfikir benda2 yg kurang bodoh kah kah kah kah

hadoiiii.. aku pun terturut - turut

seliparjepun berkata...

SALAM...

INI BETUL NAK MENIPU RAKYAT...BANYAK SANGAT BERDOLAK DALIK, LAGI LAGI "MUNGKIN"...SUDAH TERANG LAGI BERSULUH...MEMANGLA JAMBANTAN ITU TIDAK KUKUH...SEMUA TAHU. LAPORAN TERPERINCI AKHIR BULAN NOVEMBER...HELAH LAGI NAK KELENTONG...TANGKAP KONTRAKTOR LA TERUS...LEPAS TU CARI SAPA SAPA KONCO KONCO...DISEBALIKNYA...TAU LA..PROJEK GEROMBOLAN...TU YANG LAMBAT NAK SEDIA LAPORAN...

LEMBAB SANGAT JALANKAN SIASATAN...PALING CEPAT TUBUHKAN JAWATANKUASA...DEMI JAWATANKUASA..!!

Tanpa Nama berkata...

APA LEH TAJUK berita???
Kalau orang tua jatuh pun jawpan dia ialah kaki dia dah tak kuat
goyang2
memanglah akan jatuh.
Ini kan pulak jamban tan.
Hantu raya bila dilantik jadi Menteri akan berlakon jadi langsuyer.
Sebelum dai jadi drakula.
Lagi bangang bila akhbar boleh quote dan keluarkan sebagai tajuk muka depan.
Dan lagi bahalol Special Branch yg dok tunggu pencen nak cari orang nak sumbat dalam jel konon2 nak pertahankan keamanan.
Polis macam ni bla dah pencen menikus tak berani bagi tau jiran dia dulu kerja SB yang tiap hari nak pukul orang dalam lokap.
Atau pun buat pertuduhan palsu sebab dapat arahan dan nak naik pangkat cepat.
Hancus bangsa Melayu sebab ramai sanggup jadi baruah dan anjing semata2 utk sesuap nasi.
Yng lagi sedih bertuankan hantu raya.
Buat2 pandai nak jadi engineer pulak.
Lagilah lingkup.

Ketua Wilayah berkata...

betul2...adooooi...berapa banyak mahu selindung daa

MahadeyBersiong berkata...

apa lah susah sgt ni?! aku serius tak faham laa..bukan org nk tau jambatan tu kukuh ke takda pelan ke apa lancau..org ramai nk tau siapa yg bikin itu jambatan..siapa? SIAPA? alaaaa hai nak nangis nyee lah fikirkan kebangsatan puak2 gerombolan ni..

Tanpa Nama berkata...

Tu la makan duit haram byk sgt bebal tahap gaban..kalau tanya pakcik felda pun boleh bagi jawapan lagi baik punya..camna la boleh jadi TPM camni?

Superman berkata...

Nak kata bodoh,dh jadi menteri...
menteri "pelajaran" pulak tu...
patutnya berpikiran mcm org berpelajaran...tapi bila bagi statement,mcm tak de akal pulak..pendek akal lain,masih ade akal walaupun pendek...tp ni memang mcm dh takde akal...org yg ade akal kalo caye statement si sembab ni,memamg BANGANG!!!

Dh tau jambantan tu runtuh sbb tak kukuh,watpe nak cakap kt media...
yg media sekutu dan seangkatan pun bangang sangat pegi publish pulak statement yg kononnya menteri pelajaran buat 'keje'...patut dipuji...'keje' kepale hangguk.

Org bkn nak tau jambantan tu x kukuh...org nk tau sape yg suruh buat jambantan x kukuh tu??sape yg bagi tender??sape yg luluskan??siape yg biaye??sape yg bekalkan alatan??sape yg lukis plan jambantan tu??

1 Malingsia!!! jawab woit...